Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

86h pelisessio tappaa (Ilta-Lehti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Amis-versio pesäpallosta.

Ei me ainakaan pelattu amiksessa mitää omaa amis-pesis versiota, vaan ihka oikeaa pesäpalloa. Ala-asteella pelattiin nelimaalia. Joo joo, ja pidetään se turpaa kiinni lukiolaisten muka paremmuudesta. Turha yrittää mitään. ;)

No itse olen kuullut, että kyseessä olisi 84 tunnin sessio... no, väliäkö tuolla. Tai no onhan sillä väliä, ties vaikka minulla olisi pari tuntia lisää elinaikaa. ;)

Ja aijai, jos se nyt oli joku väkivaltapeli. Kaiken maailman lait tulee taas säädäntöön. Tai sitten ei, onhan noita korealaisia moneen junaan ja tunnetusti korealaiset ovat muutenkin kovia pelureita.

Mikäköhän peli saattoi olla kyseessä, by the way? Joku WarCraft tahi CS?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Nelimaalihan kuvastaa tätä nykykapitalismin asennetta: ENEMMÄN SUUREMPAA KALLIIMPAA. Minkä hemmetin takia kaksi maalia ei riitä.

EI, PITÄÄ OLLA NELJÄ MAALIA! SAATANA!
Ja minä kun olin käsittänyt, että nelimaali on lapsille suunnattu pesiksen eräs muoto. Pesillä sai muistaakseni olla niin paljon porukkaa kuin halusi, ja kotipesää pidettiin neljäntenä maalina. Jos lyöjät loppuivat, tuli ns. "sukupuutto".

Tarkoitit tuota luultavasti vitsinä, mutta olen silti varma ettet tiennyt mikä nelimaali on :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Ei me ainakaan pelattu amiksessa mitää omaa amis-pesis versiota, vaan ihka oikeaa pesäpalloa. Ala-asteella pelattiin nelimaalia. Joo joo, ja pidetään se turpaa kiinni lukiolaisten muka paremmuudesta. Turha yrittää mitään. ;)
Jahuu, pistetään maailman fiksuin kiista pystyyn ; Lukiolaiset 0wnz y00ll!

Vaikka itse olenkin lukiossa niin yletön amis-morkkaaminen on aika turhaa mielestäni. Ja ylimielistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Vaikka itse olenkin lukiossa niin yletön amis-morkkaaminen on aika turhaa mielestäni. Ja ylimielistä.
Ei ole. Amis on yhteiskunnan tuhkakuppi. Ja amisviikset, syljeskely, mopolla ajelu, OLVI-lippikset ja kaikki... Missä mun corolla on?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ei ole. Amis on yhteiskunnan tuhkakuppi. Ja amisviikset, syljeskely, mopolla ajelu, OLVI-lippikset ja kaikki... Missä mun corolla on?

Eipä ole viiksiä tai corolaa, enkä ole koskaan mopoa omistanut, lippistäkään en käytä, mutta syljesken kylläkin, mutta vain vessan lavuaariin hammastahnat. Samanlaisia jamppoja on niin lukioissa kuin ammattikouluissa.

Nyt loppuu tämä off topic, höpöttely.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

No siis tyyli on ehkä erilainen mutta urpoja löytyy lukiostakin vaikka millä mitalla. Ehkä hieman erilaisia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
No siis tyyli on ehkä erilainen mutta urpoja löytyy lukiostakin vaikka millä mitalla. Ehkä hieman erilaisia.
Näinhän se on, mutta silti "amis, "superamis" ja turboamis" ovat ainakin minun mielestäni haukkumaniniä.

AHAHAHAHAH! (Ylioppilailla on aina hauskempaa) ;)

Omassa kaveripiirissäni on tällä hetkellä kamala tappelu siitä, kumpi on loppupeleissä parempi jatko-opiskelupaikka. Ammattikorkeakoulu (esim. Stadia) vai yliopisto (kuten HY, TKK, HKKK..). Ammattikorkeasta pääsee noin neljässä vuodessa työelämään ja yliopistolle voi parhaimmillaan jämähtää kymmeneksi vuodeksi. Toisaalta yliopisto-opiskelijat ovat työelämässä usein korkeammassa asemassa kuin ammattikorkeakoulun käyneet. Mitä mieltä te mahdatte olla??

No mutta back to topic:
Tosi kamalalta kuulosti tuo uutisjuttu. Pisti minut miettimään, että millainen mahtaa olla se nettikahvila, joka sallii esimerkkitapauksessa esitellyn 86 tunnin yhtämittaisen pelaussession?!? Huolehtiiko kukaan enää lähimmäisistään?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
AHAHAHAHAH! (Ylioppilailla on aina hauskempaa) ;)

Omassa kaveripiirissäni on tällä hetkellä kamala tappelu siitä, kumpi on loppupeleissä parempi jatko-opiskelupaikka. Ammattikorkeakoulu (esim. Stadia) vai yliopisto (kuten HY, TKK, HKKK..). Ammattikorkeasta pääsee noin neljässä vuodessa työelämään ja yliopistolle voi parhaimmillaan jämähtää kymmeneksi vuodeksi. Toisaalta yliopisto-opiskelijat ovat työelämässä usein korkeammassa asemassa kuin ammattikorkeakoulun käyneet. Mitä mieltä te mahdatte olla??

Jeh! nimim. tuleva ylioppilas syksy 2002 :)

Itselläni on aikomus armeijan jälkeen jatkaa kauppakorkeaan, koska tiedän etten selviäisi yliopistosta läpi. Toisaalta en ole kyllä varma, että kiinnostaako itseäni nihkeillä koulussa neljää vuotta ja mennä sen jälkeen töihin, vai tekisikö suoraan duunia (kun voipi olla että nykyistä duunia pääsisi armeijan jälkeenkin jatkamaan) ja opiskelisi siinä sivussa. Neljä vuotta on kuitenkin pitkä aika, toisaalta raskastahan se olisi opiskella ja tehdä töitä samaan aikaan. Lisäksi valmistumiseen menisi semmoinen 7-8 vuotta mahdollisesti. :)

No mutta back to topic:
Tosi kamalalta kuulosti tuo uutisjuttu. Pisti minut miettimään, että millainen mahtaa olla se nettikahvila, joka sallii esimerkkitapauksessa esitellyn 86 tunnin yhtämittaisen pelaussession?!? Huolehtiiko kukaan enää lähimmäisistään?

Asiakas on aina oikeassa.

Toisaalta yliopisto-opiskelijat ovat työelämässä usein korkeammassa asemassa kuin ammattikorkeakoulun käyneet. Mitä mieltä te mahdatte olla??

Mulle ei ainakaan ole niin tärkeää se, että kuinka korkeassa asemassa minä olen, tärkeää on se, että se homma on sellaista mistä pidän ja siitä maksetaan tarpeeksi. Joissain tapauksissa vähempi koulutettu on parempi vaihto ehto kuin pitkälle opiskellut. Olen kuuluut juttuja joissa töihin on mieluummin otettu kokenut ja hommat osaava heppu, koska korkeasti opiskelleella ei ole varsinaista työ kokemusta tarpeeksi, ja käytäntö on eri asia kuin teoria. Noh, itsekkin olen miettinyt menisinkö korkeakouluun vai en. Amiksestakin voi lähteä yliopistoon, se vain vaatii paljon itseopiskelua.

Takaisin aiheesees:

Voih!! Se on vaan niin kamalaa! Ajatelkaa nyt tuonkin ihmisen vanhempia, millaiset tuskat niilläkin mahtaa olla? Kuolema on kun peliä, jossta ei saa lisäelämiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Itselläni on aikomus armeijan jälkeen jatkaa kauppakorkeaan, koska tiedän etten selviäisi yliopistosta läpi.
Nii-in. Kauppakorkeakoulu taidetaan muuten luokitella yliopistoksi, noin virallisesti. Mitenkäs kauan kauppiksessa opiskelu kestää keskimäärin? Tietääkö kukaan? NviperO??

Mulle ei ainakaan ole niin tärkeää se, että kuinka korkeassa asemassa minä olen, tärkeää on se, että se homma on sellaista mistä pidän ja siitä maksetaan tarpeeksi. .

Määrittele tarpeeksi. Ammattikorkea(=surkea)koulun palkathan eivät kaikille ole tarpeeksi.

Ja kauppakorkeakoulu kuuluu yliopistoon. Ammattikorkeaa vastaavaa on sitten kai kauppaoppilaitos? Oliskohan neljä vuotta lähellä keskiarvoa KTM:n saamiseksi? Itseäkin sinänsä kiinnostais tietää. Ei hkkk:n saiteilla lue kuin että keskimäärin tohtoriksi väitellään KTM-tutkinnon jälkeen neljässä vuodessa. Ei siellä kuitenkaan varmaan viihdytä niin pitkää kuin tekussa, eli keskimäärin jotain 7,3 vuotta.

Kauppakorkean sivut on muuten huonot. Epäselvät ja hitaat. Ottaisivat mallia taideteollisen sivuista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Ei hkkk:n saiteilla lue kuin että keskimäärin tohtoriksi väitellään KTM-tutkinnon jälkeen neljässä vuodessa. Ei siellä kuitenkaan varmaan viihdytä niin pitkää kuin tekussa, eli keskimäärin jotain 7,3 vuotta.
Kiitos tuosta KTM-tutkintoaikatiedosta!! Oli ihan iloinen yllätys, koska kuvittelin suoritusaikoja paljon pidemmiksi. Sen verran pitää kyllä korjata tuota ylle quotettua virkettäsi, että tekusta valmistutaan ihan varmasti 3-5 vuodessa. Polilla sen sijaan aikaa saa tapettua paljon pidempään, koska Teknillinen korkeakoulu luokitellaan myös yliopistojen joukkoon. Veikkaanpa että tarkoitit Tekulla Teknillistä korkeakoulua, vaikka itseään kunnioittavat teekkarit kyllä tietävät että "Teku" on entinen Teknillinen oppilaitos, nykyinen ammattikorkeakoulu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Ja minä kun olin käsittänyt, että nelimaali on lapsille suunnattu pesiksen eräs muoto. Pesillä sai muistaakseni olla niin paljon porukkaa kuin halusi, ja kotipesää pidettiin neljäntenä maalina.

No siinähän se juuri onkin! Ei muuten nyky-ajan lapsille riitä mikään, niin pitää olla joka pesällä niin monta kuin haluaa, ei riiitä, että vaikka kaksi saisi olla samalla pesäällä, vaan perhana, KAIKKI saa ängetä samalle pesälle (olikohan tuossa nyt mitään järkeä)!!

Tuo kotipesä on vielä pahempi asia. Ei riitä ne vanhat tutut kolme pesää, niin pitää vielä köyhiltä työläisiltä viedä se NELJÄS pesä!!

EDIT: tämähän ei sitte ollut vitsi :D

Kiitos tuosta KTM-tutkintoaikatiedosta!! Oli ihan iloinen yllätys, koska kuvittelin suoritusaikoja paljon pidemmiksi. Sen verran pitää kyllä korjata tuota ylle quotettua virkettäsi, että tekusta valmistutaan ihan varmasti 3-5 vuodessa. Polilla sen sijaan aikaa saa tapettua paljon pidempään, koska Teknillinen korkeakoulu luokitellaan myös yliopistojen joukkoon. Veikkaanpa että tarkoitit Tekulla Teknillistä korkeakoulua, vaikka itseään kunnioittavat teekkarit kyllä tietävät että "Teku" on entinen Teknillinen oppilaitos, nykyinen ammattikorkeakoulu.

Joo, tarkoitin tekulla teknistä korkeakoulua. Alan slangi ei ole vielä oikein hallussa. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Määrittele tarpeeksi. Ammattikorkea(=surkea)koulun palkathan eivät kaikille ole tarpeeksi.

Minulle tarpeeksi tarkoittaa sitä, että saan maksettua sillä palkalla kaikki tarvittavat menot ja rahaa jäis vilä etes vähän muuhun elämiseenkin. Toki, kivaahan ois jos raahaa reilusti tulis enemmän, kuin sitä menis, mutta ei siihen aina korkeaa koulutusta tarvita.

Minulle tarpeeksi tarkoittaa sitä, että saan maksettua sillä palkalla kaikki tarvittavat menot ja rahaa jäis vilä etes vähän muuhun elämiseenkin. Toki, kivaahan ois jos raahaa reilusti tulis enemmän, kuin sitä menis, mutta ei siihen aina korkeaa koulutusta tarvita.

Ei niin kun katsoo vaikkapa Häkkisen ja Räikkösen palkkoja.

Kaurismäki sanoi joskus Optiossa jotenkin näin: "Rahaa tarvitsee vain sen verran, että on varaa ostaa Cadillaciin bensaa ja vaimolle ruusuja."

Ylös Bottom