(Wikistä lainattua)
Kehittäjä Bethesda Game Studios
Julkaisija Bethesda Softworks
Jakelija Bethesda Softworks
Ohjaaja Todd Howard
Pelisarja Fallout
Pelimoottori Creation Engine
Julkaistu 14. marraskuuta 2018 (suunniteltu)
Lajityyppi toimintaroolipeli
Pelimuoto moninpeli
Alusta PlayStation 4
Microsoft Windows
Xbox One
https://fi.wikipedia.org/wiki/Fallout_76
---
Hienoa, uusi Fallout
Surkeaa, se ei olekaan sellainen kuin halusin
Ilman jaaritteluja itseä huolettaa eniten se että tekijän mukaan kaikki muut ihmiset pelissä on nettipelaajia, on esitetty että voivat olla raidereita treidaajia jne, eli korvaavat edellisten pelien kaikki ihmismäiset NPC:t. Myös ne "tarinan" dialogi jantterit, tai vaihtoehto on että tälläistä dialogi tarinaa ei enää ole tai että kaikki sellaiset on robottien kautta. Soolona voi vetää mutta kaikki ihmiskontaktit on muita pelaajia. Jos se että perinteisesti dialogi valintoja voi miettiä, kaupanteossa voi rauhassa tutkailla palikoita ei tule onnistumaan "pelaajien" kanssa, ei kukaan jaksa odotella 10minuuttia jonkun hikisen aseen ostoa.
Vaikka kuin miettisin niin en löydä tästä mitään keinoa miten nuo ihmiset voisi osallistua perinteiseen tarinan kerrontaa kun mitään pakotusta ei voi olla että ao. tyypit olisi kiinteästi jossain tai tekisivät mitään minkään säännön mukaan.
Minusta tässä tulee ns. "Xbox one, sports, sports, tv,tv, always online" gate mieleen, yritetään selittää että kyllä tämä on perinteinen Fallout mutta iso osa potentiaalisista pelaajista ei näe miten se olisi mahdollista tekijän kertomalla mekanismilla (jossa kaikki ihmiset pelimaailmassa ovat pelaajia)
V.A.T.S. myös perinteisessä muödossa poistettu kun peli on always online, aikaa ei voi hidastaa.
Näen että näillä selityksillä ja spekseillä tästä tulee reilusti karsittu Fallout joka ei enää ole sellainen mitä itse haluaisin.
Kehittäjä Bethesda Game Studios
Julkaisija Bethesda Softworks
Jakelija Bethesda Softworks
Ohjaaja Todd Howard
Pelisarja Fallout
Pelimoottori Creation Engine
Julkaistu 14. marraskuuta 2018 (suunniteltu)
Lajityyppi toimintaroolipeli
Pelimuoto moninpeli
Alusta PlayStation 4
Microsoft Windows
Xbox One
https://fi.wikipedia.org/wiki/Fallout_76
---
Hienoa, uusi Fallout
Surkeaa, se ei olekaan sellainen kuin halusin
Ilman jaaritteluja itseä huolettaa eniten se että tekijän mukaan kaikki muut ihmiset pelissä on nettipelaajia, on esitetty että voivat olla raidereita treidaajia jne, eli korvaavat edellisten pelien kaikki ihmismäiset NPC:t. Myös ne "tarinan" dialogi jantterit, tai vaihtoehto on että tälläistä dialogi tarinaa ei enää ole tai että kaikki sellaiset on robottien kautta. Soolona voi vetää mutta kaikki ihmiskontaktit on muita pelaajia. Jos se että perinteisesti dialogi valintoja voi miettiä, kaupanteossa voi rauhassa tutkailla palikoita ei tule onnistumaan "pelaajien" kanssa, ei kukaan jaksa odotella 10minuuttia jonkun hikisen aseen ostoa.
Vaikka kuin miettisin niin en löydä tästä mitään keinoa miten nuo ihmiset voisi osallistua perinteiseen tarinan kerrontaa kun mitään pakotusta ei voi olla että ao. tyypit olisi kiinteästi jossain tai tekisivät mitään minkään säännön mukaan.
Minusta tässä tulee ns. "Xbox one, sports, sports, tv,tv, always online" gate mieleen, yritetään selittää että kyllä tämä on perinteinen Fallout mutta iso osa potentiaalisista pelaajista ei näe miten se olisi mahdollista tekijän kertomalla mekanismilla (jossa kaikki ihmiset pelimaailmassa ovat pelaajia)
V.A.T.S. myös perinteisessä muödossa poistettu kun peli on always online, aikaa ei voi hidastaa.
Näen että näillä selityksillä ja spekseillä tästä tulee reilusti karsittu Fallout joka ei enää ole sellainen mitä itse haluaisin.