Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ace Combat: Distant Thunder

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pistäkää pelin omistajat jotain vähän pidempää arvostelun tyylistä ja omia mielipiteitä, grafiikat, juoni, pelattavuus yms...
 
Niin, ja tietenkin, THE BIIIIG QUESTION, eli kärsikö pelin PAL- käännös missään? Hidastuko, pienentykö kuvat, sensuroitiinko jotain etc.
 
Tietääkö kukaan saako pelattua tätä peliä lento tikuilla (force feed), esim locitech lento tikku??
koska olin näkeveni joskus kuvan sellaisesta ace combat 4 tikusta by namco!

Mut laittakaa tietoa jos tiedätte, on niin mahtava peli ilmankin, mutta tois lisää nautintoa lentää kunnon tikulla ku iskee kierteessä käsille ja tärisee ja värisee :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
3leveliä on nyt pelattu ja komea on. Vähän vaikea ohjata padilla, mutta se on vain tottumis kysymys.


Nyyyh, voiko joku varmistaa pelkoni todeksi että NegCon ei enää toimi AC4:ssä?? Ko. ohjain sopi Ace Combattiin todella hyvin. Toimiiko mikään PC:n usb-tikku (logitechin??) AC4:ssä??
 
Kiitos konsolinetin nopean toiminnan pääsin vihdoin tänään nauttimaan Ace Combat 4:sta. Ja odotukset jopa ylittyivät.

Pelihän on siis täyttä arcadea. Simulaatioksi sitä ei voi väittää edes kaatokännissä, sillä kone kantaa mukavat 50kpl ohjuksia. Ja niin se pitääkin, sillä tunnelma on se joka iskee acessa ensimmäiseksi. Jo heti ensimmäinen tehtävä oli sitä itseään kun kuuntelee omien ja vihollisten jutustelua samalla kun tiputtelee mokomat pois taivaalta rymistelemästä. Ohjattavuus on ehkä hieman sanoisiko maltillisempi kuin edellisissä aceissa. Grafiikka on hienoa ja tietysti wide tuettua. Äänet ovat kivat, kun hävittäjällä kaartelee toisen koneen läheltä sen todella kuulee. Varsinkin tehtävien jälkeisissä replayssa on paljon ihasteltavaa. Valitettavasti räjähdykset ovat aika vaisuja, kovemmat tykitykset olisivat tehneet arcade fiilikselle terää.

Itse juonesta en voi paljoa sanoa, koska olen vasta pelaamisen aloittanut, mutta välianimaatiot on tehty tyylillä. Niissä päähenkilö kertoo tarinaansa ja pelaajalle näytetään piirroksia. Hieman Max Payne tyyliin, eikä onneksi mitään MGS tyylistä sontaa. Valitettavasti pelissä vain toistetaan se miljoona vuotta vanha klisee, eli päähenkilö on tietysti etsimässä vanhempiensa tappajia. No saattaahan juoni hyvin muuttuakin, eikä se edes ole pelin pääasia.
 
Pelin ei pitänyt ensinäkään olla mikään simulaattori vaan pelkkä arcade meininki!! Se on ollut joka acessa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PSXGamer
Kiitos konsolinetin nopean toiminnan pääsin vihdoin tänään nauttimaan Ace Combat 4:sta. Ja odotukset jopa ylittyivät.

Pelihän on siis täyttä arcadea. Simulaatioksi sitä ei voi väittää edes kaatokännissä, sillä kone kantaa mukavat 50kpl ohjuksia. Ja niin se pitääkin, sillä tunnelma on se joka iskee acessa ensimmäiseksi. Jo heti ensimmäinen tehtävä oli sitä itseään kun kuuntelee omien ja vihollisten jutustelua samalla kun tiputtelee mokomat pois taivaalta rymistelemästä. Ohjattavuus on ehkä hieman sanoisiko maltillisempi kuin edellisissä aceissa. Grafiikka on hienoa ja tietysti wide tuettua. Äänet ovat kivat, kun hävittäjällä kaartelee toisen koneen läheltä sen todella kuulee. Varsinkin tehtävien jälkeisissä replayssa on paljon ihasteltavaa. Valitettavasti räjähdykset ovat aika vaisuja, kovemmat tykitykset olisivat tehneet arcade fiilikselle terää.

Itse juonesta en voi paljoa sanoa, koska olen vasta pelaamisen aloittanut, mutta välianimaatiot on tehty tyylillä. Niissä päähenkilö kertoo tarinaansa ja pelaajalle näytetään piirroksia. Hieman Max Payne tyyliin, eikä onneksi mitään MGS tyylistä sontaa. Valitettavasti pelissä vain toistetaan se miljoona vuotta vanha klisee, eli päähenkilö on tietysti etsimässä vanhempiensa tappajia. No saattaahan juoni hyvin muuttuakin, eikä se edes ole pelin pääasia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henkka
Pelin ei pitänyt ensinäkään olla mikään simulaattori vaan pelkkä arcade meininki!! Se on ollut joka acessa!

No kylhän minä tuon tiesin, enkä ace koskaan väittänytkään simuksi, enkä edes sellaista halua.
 
nyt peli on vihdoin vedetty läpi:) ja tyytyväinen olin.
ja nyt keräilemään koneita ja hardilla jatketaan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
nyt peli on vihdoin vedetty läpi:) ja tyytyväinen olin.
ja nyt keräilemään koneita ja hardilla jatketaan!

Kauanko kesti kun menit sen läpi?
Montako kenttää?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mike


Kauanko kesti kun menit sen läpi?
Montako kenttää?


Peli on valitettavan lyhyt, sen pääsee ahkeralla pelaamisella läpi jo yhdessä päivässä, tosin minulla meni kaksi.

Tehtäviä on 19 + läpi mentyä neljä - viisi trial tehtävää. Tosin hauskuus ei lopu siihen, sillä pelin voi mennä uudelleen läpi jo hankkimillaan lentokoneilla ja rahoilla. Hauskaa sekin ja olen kohta mennyt pelin läpi toistamiseen.
 
hommatkaa kaikista tehtävistä arvosanaksi S, niin saatta mielenkiintoisen lentsikan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
helppo, normaali vai hardi?
mikä vaikeusaste?
:)



"To unlock the X-02 Stealth, get an "S" rank on all 18 missions under normal mode. "


http://www.gamewinners.com/playstation2/AceCombat4.htm
 
PS2FIN arvostelussa sanotaan näin:
"Räjähdysefektit ovat nekin hienoja. Valitettavasti vain tietty yksityiskohtaisuus pelistä puuttuu, vahingot eivät näy missään ja muutenkin tuhoutuneet yksiköt vain katoavat pienen animaation jälkeen."

Kyllä minä olen ainakin mossauttanut koneeni jo tuhottuun koneeseen. Joskus koneesta ei jää jäljelle mitään, joskus "ruho" tippuu maahan.
Onko muilla kokemuksia?
 
AC4 level.5???

No olen pelannut alusta alkaen vaikeimmalla tasolla peliä ja nyt olen jumissa vitos tasossa jossa hyökätään rannikolla olevia joukkoja(3 eri ryhmää rannalla) vastaan.
Aika loppuu aina kesken vaikka olen tuhonnut n.40kpl koneita tai maakohteita??Mitä tässä tarkalleenottaen tulisi tehdä jotta pääsis läpi?
(brieffauksessa sanotaan että tulisi avittaa omia hyökkäysjoukkoja, mut miten?)....
Olis pitäny aloittaa hieman helpommalla....
 
Re: AC4 level.5???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99
No olen pelannut alusta alkaen vaikeimmalla tasolla peliä ja nyt olen jumissa vitos tasossa jossa hyökätään rannikolla olevia joukkoja(3 eri ryhmää rannalla) vastaan.
Aika loppuu aina kesken vaikka olen tuhonnut n.40kpl koneita tai maakohteita??Mitä tässä tarkalleenottaen tulisi tehdä jotta pääsis läpi?
(brieffauksessa sanotaan että tulisi avittaa omia hyökkäysjoukkoja, mut miten?)....
Olis pitäny aloittaa hieman helpommalla....

Siinähän on se pisteraja? No ainakin kannattaa vähän katsoa mitä ampuu, kun se aikakin on rajallinen. Bunkkerit sijatsevat usein vierekkäin, eli rypälepommia siihen suuntaan. monta kärpästä yhdellä iskulla.

PS. Pittäis varmaan alottaa erikseen spoiler-osuus...
 
Ylös Bottom