Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ace Combat: Distant Thunder

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Woohow

Ihan helvetin hyvä peli, mut ehkä vähän liian helppo:rolleyes:
Pelasin eka easyllä siihen tehtävään missä pommitetaan jotain suurkaupunkia yöllä (toiseks tahi kolmanneks viimenen siis) sit alotin pelin alusta hardilla ja ny oon Bunkershotin jälkeisessä kentässä. Rahaa on neljään koneeseen yhtä aikaa:D
Sä joka kyselit siitä rannikkokentästä (OP: Bunker Shot) ni kannatta kattoa tutkasta ne kohteet jotka on punasia eli tutkat ja patterit! Koneeksi kannattaa ottaa Mig 29a ja aseeks Rocket Launcher. SYY: Pisteiden jälkeen pitää pudottaa muutama ketterä kone, aikarajassa tietenkin ja ainaki hardilla siihen tarvii jonkun hyvän hävittäjän eikä raskasta pommikonetta.

Toi pisteytys menee suunnilleen näin:

punainen: 70-
oranssi: 40-70
vaalea: 10-30

Ne näkee muutenkin siitä kartasta:cool:
 
Montakohan vaikeusastetta pelistä oikein löytyy?
itsekkin pelaan jo ACE:lla ja kaikista S arvosanana..
 
Kyllä on yks maailman tunnelmallisimmista vikoista kentistä missään pelissä. Tässä tuntee kun se kliimaksi lähestyy. Ja se tunne, kun yksin lyö sen voittamattoman Yellow Squadronin--> Aaaaahhhh....

"Heroes do exist afterall..."
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kerta kaikkiaan tunnelmalliset noi demot:)

Pelin demot näyttävät iha toisen maailmansodan ajalta, mut pelissä kaikki on iha futuurista:confused:
Varsinkin nää kaupungit demossa, tuli heti mieleen välimeren kaupunkeja.
Alussa en pysyny mukana juonessa, luulin et se poika on se pilotti aikuisena. Se halusi kostaa niille jotka aiheuttivat vanhempeinsa kuoleman.
 
Gallup: paras lentsikka

Mun lempparit on F-14 tomcat ja S-37:)

- F-14, vähän Top Gunin dog fight-fiilis!

- S-37, sairaan makeet siivet!
 
Vihdoinkin sain pelin hankittua.. Torstaina menin kauppaan ostamaan käytettynä.. noh siinä seitsemän aikaan illalla ajattelin alkaa pelaamaan.. kunnes huomasin että siellä olikin Dropshipin cd.. noh siinä minuutin ihmettelin tilannetta ja.. noh pelataan sit tätä.. melkein sain vedettyä koko pelin läpi illassa ja aamussa mutta en aivan..

Peli tuntui alussa todella hyvältä, niin maassa kuin ilmassa.. ihan hienoa ja hyvää kamaa.. tehtävät ihan kivoja varsinkin Designedin arvostelussa sanottu, "pako vihollislinjojen takaa 160km/h lasissa miinakentän halki" ja siinä samassa ampua tähtäimellä takaa ajavia panssareita ja helikoptereita, oli se ihan hienoa..

Hyvä mieli jäi kuitenkin pelistä vaikkakaan ei täydellinen mutta käytettynä taidan mennä vielä ostamaan..

Nyt on sitten AC4:sta tullut pelattua tuonne 08 missioniin saakka ja peli on jees.. jotkut puhuu lyhyydestä, tarkoittaako se että tehtävät loppuu 20? tai vielä aikaisemmin.. pelaamalla selviää..

toivottavasti ei diskata kun oli hälyyttävän paljon Dropshipistä mutta pääasia oli kuitenkin AC4:)
 
Kill the Yvon!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
PS2FIN arvostelussa sanotaan näin:
"Räjähdysefektit ovat nekin hienoja. Valitettavasti vain tietty yksityiskohtaisuus pelistä puuttuu, vahingot eivät näy missään ja muutenkin tuhoutuneet yksiköt vain katoavat pienen animaation jälkeen."

Kyllä minä olen ainakin mossauttanut koneeni jo tuhottuun koneeseen. Joskus koneesta ei jää jäljelle mitään, joskus "ruho" tippuu maahan.
Onko muilla kokemuksia?

joo lentelin tossa "Invicible Fleet" Kentässä ja ku oli yli 5000p=S ni liitelilin kentän laitoilla:rolleyes: Yhtäkkiä tutkaan tuli outo kone jonka "nimi" oli joku Yvon:confused: ku sen ampu alas se alko suutaa ohjaanossa MAYDAY, MAYDAY ja tippu HELVETIN hienoissa liekeissä maahan. Hioenja ne uudet värit koneille:cool:
 
Onko siitä SR-71 alasampumisesta mitään muuta hyötyä, kuin ne 200pojoa?
Niitä on ainakin kahdessa tehtävässä, helvetin korkeella, ja näkyy tutkassa vasta kun on ihan vieressä.
 
Re: Kill the Yvon!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sokea_Kana


joo lentelin tossa "Invicible Fleet" Kentässä ja ku oli yli 5000p=S ni liitelilin kentän laitoilla:rolleyes: Yhtäkkiä tutkaan tuli outo kone jonka "nimi" oli joku Yvon:confused: ku sen ampu alas se alko suutaa ohjaanossa MAYDAY, MAYDAY ja tippu HELVETIN hienoissa liekeissä maahan.

Mulla tuli Shattered Skies tehtävän lopussa samanlainen kone, jolla oli joko helvetin outo nimi. No, ei siinä mitään ammuin vaan sen alas :D.
 
Se SR-71 löytyy ainakin tehtävästä shattered skies, siis se missä pitää puolustaa sitä raketin laukaisualustaa, ja sitten tulevat ne B-2-pommittajat....

Heti tehtävän alussa ÄLÄ paina kolmiota, vaan hyökkää afterburnerilla ylös, lievästi oikealle. Sitten pitäisi alkaa näkyä se vihreä nuoli, joka näyttää missä se targetti on. kipua ylös vaan ja seuraa nuolta, ja kohta tähtäimessäsi onkin SR-71 BlackBird. 200pojoa.
 
Onko kellään mitään hyvää kikkaa siihen tehtävään, jossa pitää ampua niitä helevetin tutkanjumitusilmapalloja, kun se U-2 kone haluaa käyttää tutkaansa?
Mä en millään saa siitä tehtävästä sitä arvosanaa S, vaikka ammun sen "ekstra"-koneenkin alas. F-15DUNN?
 
Jokaisessa kentässä on vähintään yks sellanen ace-pilotti, joka on merkitty tutkaan oranssilla ja se ilmestyy tutkaan vasta kun on ihan vieressä. Niil on koneen mallin perässä joku nimi, esim. Dunn... Niitten tuhoamisesta saa koneille alternate second coloureita.
 
Toi ace löytyy yleensä kun lentää varsinaisen maalin yli jonkun matkaa eteenpäin.. ainakin siis niissä kentissä joissa maalit on selkeesti keskittyny yhdelle alueelle..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
Jokaisessa kentässä on vähintään yks sellanen ace-pilotti, joka on merkitty tutkaan oranssilla ja se ilmestyy tutkaan vasta kun on ihan vieressä. Niil on koneen mallin perässä joku nimi, esim. Dunn... Niitten tuhoamisesta saa koneille alternate second coloureita.

Niitä on VAIN yksi/ kenttä. Ja kun on kerännyt ne kaikki, saa sen Yellow-13:sta koneen.
 
Mäkin katoin et breaking arrowsissa olis ollu kaks. En oo keränny kaikkii mut tiiän mis suurin osa on. Ajattelin just et varmaan saa jotain jos ampuu niitä alas:D sää joka kysyit siitä ilmapallo ammuskalusta ni, en oo ite vielä yrittäny saaha S, mut se S raja on yleensä tasatuhansissa tai viidessäsadoissa ni et jos sulla on A ni yritä kerätä seuraava 1000 tai 1500. S tulee pisteistä, ei extra koneesta. taits tulla aika sekava mut olkoon:rolleyes:
 
vaikka peli mun mielestä on yksi playstationin parhaista niin mua harmitti sen helppous ja lyhyys...pelasin eka pari tehtävää easyllä ja ajattelin että helvetti miten helppo sitten pelasin sen normaalilla läpi sekään ei mikään vaikee ollu mutta kummiskin kun mä pelasin niin en ehtiny ees huomata että se oli jo ohi...mutta silti TOSI tyytyväinen oon...:)
 
Ylös Bottom