Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Achievement Support - Yleinen keskustelu & parannusehdotukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Healtti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Healtti

KonsoliFIN Alumni
Kaikki ideat, kysymykset, ehdotukset, kritiikki ja muu lörpöttely tänne.

Sana on vapaa, mutta muistetaan toki käyttäytyä. Eihän me sentään mitään jenkkikakaroita olla.

Vastaus: Achievement Support - Yleinen keskustelu & Parannusehdotukset

Noihin otsikoihin voisi keksiä jotain, jotta ne erottaisi saman pelin muusta keskustelusta. Nytkin klikkasin etusivulla Left 4 Dead aihetta, mutta se olikin vain Achievement-lista. Pieni ongelma, mutta silti hyvin häiritsevä.

Noihin otsikoihin voisi keksiä jotain, jotta ne erottaisi saman pelin muusta keskustelusta. Nytkin klikkasin etusivulla Left 4 Dead aihetta, mutta se olikin vain Achievement-lista. Pieni ongelma, mutta silti hyvin häiritsevä.

Sama tuli mieleen, kun tuota listausta katsoin.

lisäilin topiccien perään [AS], jos se helpottaisi asiaa jonkin verran

lisäilin topiccien perään [AS], jos se helpottaisi asiaa jonkin verran
Vai olisiko vaihtoehtona PS3-puolelta tutumpi formaatti, eli ketjun nimeksi esim: "Achievements: Gears of War 2", selkeämpi?

Ok. Linjaan tuon tohon viestiin.

ihan sama mihin tämän ketjun pistätte, mutta saiskos nämä tämän tyyliset ketjut pois näkyvistä Uusimmat viestit alueelta, näkyy siellä, vaikka olen ruksannut Xbox viestit näkyvistä pois :o

Toivottavasti postailen oikeaan aiheeseen. No, jokatapauksessa. Olisi tuossa pelikaupassa myynnissä halo 2 - collectors edition, ja tahtoisin tietää saako tästä pelistä gamerscorea? Peli on ilmeisestikkin wanhalle xboxille, jolloin ei saanu gamerscorea(?).

Eli saako tuosta pelistä gamerscorea?

Toivottavasti postailen oikeaan aiheeseen. No, jokatapauksessa. Olisi tuossa pelikaupassa myynnissä halo 2 - collectors edition, ja tahtoisin tietää saako tästä pelistä gamerscorea? Peli on ilmeisestikkin wanhalle xboxille, jolloin ei saanu gamerscorea(?).

Eli saako tuosta pelistä gamerscorea?

Ei saa, mutta hyvä peli se on silti ;)

Kiitos! Voisivat pistää noihin suosittuihin xbox-original peleihin jonkinlaisia saavutuksia. Voisi vanhojenkin pelejen myynti kasvaa.

Ovat kuulemma tekemässä tätä. Ainakin Halo 2:n kohdalla.

Mulla ei oikeen ole hajuakaan mihin dumppaisin tän mun kysymyksen, mut saako tuota achievement- juttua jostain päälle/pois? Siis sitä, että se ilmestyy aina ruudulle kun on saanut jotain läpäistyä tms. Mulla ei enää jostain syystä näy ne, enkä oikeen tunnu mistään asetuksistakaan mistään päin konetta löytävän semmosesta... :o

Guide auki. Oikealle sinne asetuksiin ja sieltä valintaan notifications. Sieltä voi joko laittaa ilmoitukset päälle tai pois. Ja ilmoituksethan sisältää nämä "henkilö A tuli online", "sait viestin", "sait achin" jne.

Guide auki. Oikealle sinne asetuksiin ja sieltä valintaan notifications. Sieltä voi joko laittaa ilmoitukset päälle tai pois. Ja ilmoituksethan sisältää nämä "henkilö A tuli online", "sait viestin", "sait achin" jne.

Kiitti! Ja toinen mokoma nopeesta vastauksesta... :) Ei tarvinne vastata enää mun tyhmiin kysymyksiin, mutuilen vaan jatkoksi et mistäköhän toi on voinut mennä pois päältä kun ikinä vastaankaan tullut... :rolleyes:

Hei,
voisitteko auttaa tietämätöntä ja kertoa, että miten noilla saavutuspisteillä voi ostaa esim. lisää biisejä Lipsiin? Kun olen kuullut että niin voi tehdä mutta ei ole mitään hajua että miten :(

... voisitteko auttaa tietämätöntä ja kertoa, että miten noilla saavutuspisteillä voi ostaa esim. lisää biisejä Lipsiin? Kun olen kuullut että niin voi tehdä mutta ei ole mitään hajua että miten :(
Saavutuspisteet eli ns. Gamerscore ei ole valuuttaa, jota voi käyttää Xbox Live Marketplacella. Ostamiseen tarvitset ns. Microsoft Points -pisteitä, joita saa esimerkiksi prepaid-korteilla (peli)kaupoista tai suoraan luottokortilla.

Vastaus: Achievement Support - Yleinen keskustelu & parannusehdotukset

Nyt gamerscorea on mahdollista kartuttaa jopa selainpelillä:
Wordament - Xbox.com

Sen verran beta-vaiheessa tosin vielä mennään, etteivät saavutukset ainakaan omakohtaisen pikatestin perusteella tunnu vielä toimivan.

Wordamentia voi testailla myös suomeksi, kunhan vaihtaa asetuksista kielen.

Ylös Bottom