Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Action Replay -keskustelu (kaikki mallit)

Onko jollain kokemuksia tuosta Codejunkiesin Max Drivesta?

Omistan X-Portin, mutta sitä tulee ehkä pari kertaa vuodessa käytettyä, kun pitää piuhaa vetää. Ei ole ihan lähellä telkkaria tuo tietokone... :/
 
AR MAX uudistuu!

Codejunkiesin sivuilla käydessä huomasin että AR MAXista on tullut uusi versio, joka soittaa mm. DivX:T ja MP3:t ja osaa vieläpä pyörittää MegaDriven pelejä Pleikkarilla.

Linkki ohessa.
 
Meinasin hankkia action replayn prologueta varten, siis siitä ei ole olemassa donkletonta versiota vai? Riittää varmaan jos ostaa sen MAX version, ettei tarvitse ostaa V2 versiota, vain päivityksen takia. Tämä konsolinet :n versio toimii mainiosti varmaankin, siis se ei ole mikään päivityslevy vai?
 
(Tsiigaa Karma! En ole ainut :cool: )

Käsittääkseni kaikissa Action Replay malleissa koodit ladataan donglelle joko levyltä tai netistä.
Prologue-koodithan julkaistiin alunperin juuri AR MAXille ja sitten v2:lle. Nyttemmin nittä on käännetty myös mm. Xploderin eri versioille.
Konsolinetin AR MAX ei ole päivityslevy eli pitäsi toimia
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan taikajanne
AR MAX uudistuu!

Codejunkiesin sivuilla käydessä huomasin että AR MAXista on tullut uusi versio, joka soittaa mm. DivX:T ja MP3:t ja osaa vieläpä pyörittää MegaDriven pelejä Pleikkarilla.

Linkki ohessa.
Onkos tuota missään vielä myynnissä? Kiinnostais kovasti, mutta luottokorttiahan mulla ei ole, niin en voi tuolta codejunkiesista tilata.. Eikä osunut silmään missään kotimaisissa "alan liikkeissä".
 
suomalaiset kaupat eivät myy action replay päivityksiä koska niitä ei edes saisi kaupaksi. taitaa mennä muutama tovi ennen kuin maxin uusin versio tulee suomeen
 
Play:ssä on mielestäni aika edullisesti AR max evo (eli sis. 16meg usb palikan) about 29 (17.99£..)
Varastossa ei tilatessani moista ollut mutta muutaman päivän sisään saivat hankittua ja nyt se on matkalla minulle... mediasoitin ja talletusten siirto on ne ominaisuudet mitkä meikeläiseen iski.. ja megadrive emu on plussaa :)
 
Jos noita on joku luottokortin omaava tilaamassa, niin mielellään osallistuisin tilaukseen... Voisin sitten vähän vaivanpalkkaakin laittaa tuon hinnan päälle..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi
Play:ssä on mielestäni aika edullisesti AR max evo (eli sis. 16meg usb palikan) about 29 (17.99£..)
Varastossa ei tilatessani moista ollut mutta muutaman päivän sisään saivat hankittua ja nyt se on matkalla minulle... mediasoitin ja talletusten siirto on ne ominaisuudet mitkä meikeläiseen iski.. ja megadrive emu on plussaa :)

Todella mielenkiintoinen tuote ja nyt niitä on siis Play.comilla varastossa tälläkin hetkellä. Mutta mistä sait tiedon että myös 16 meg usb-muisti kuuluu mukaan pakettiin? Kun itse äsken paketin selostusta luin niin en sellaista mainintaa huomannut. Mediaplayer kyllä selkeästi kuuluu mukaan. Noita molempiahan myös näytään kaupattavan erikseen, sekä usb-muistia että mediaplayeriä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuo "evo" versio sisältää 16 megaisen usb muistin, perus MAX ei, vaikka ovatkin jostain syystä playllä saman hintaisia.
Paketti saapui muuten juuri :) Mulla ei ole juuri nyt yhtään CD-R levyä joten siitä myöhemmin (ja minun vanha PS2 ei näytä tukevan RW levyä..) mutta usb muistilla kokeilin megadrive emun, mp3 ja divx toiston. Kaikki toimi hyvin.

Emu: Näyttäisi pyörittävän pelit ihan alkuperäisillä nopeuksilla (esim. 50/60fps/hz) Pientä nykimistä joskus joissain peleissä, ei kovinkaan häiritsevää,.. voi olla mahdollista nopeuttaa asetuksilla (esim. piirtotapa, äänet).

MP3: Viralliset konvertointi laadut 64, 128, 256kbit/s Hyväksynee muutkin kun ohjelma näytti "vihreää" mm. 192kbit biisin kanssa.

MPEG/AVI(DIVX): Viralliset konvertointi resot
Low 256 x 192 (15fps??)
Med 384 x 288 (ainakin 25fps...)
High 512 x 384 (ainakin 25fps...)

Vihreää näytti myös suoraan heitettynä star wreck teaseri 640*480 *25fps mutta ainakin usb muistilta toisto pätki.

Ohjelma siis ilmoittaa jos joku tiedosto pitää konvertoida, näitä ilmoitusvaihtoehtoja on:

Vihreä: Ok, ei tarvitse konversiota
Oranssi: Voi toimia mutta konversiota suositellaan
Punainen: Voi toimia mutta konversiota suositellaan vahvasti.
Musta: Formaatti tuntematon. (no play...)

Siirtelin myös usb palikalla ps2 pelitalletukset talteen PC:lle, näkyivät olevan pakattuna *.max muotoisia.
(Tuo usb palikkahan on ns. MAX drive)
 
Tuon max mediaplayerin kautta saa myös ladattua mm. joitain ps2 demoja, ps2reality playerin ja MCloaderin... tosin reality player ei tajua samaa levyformaattia kuin max media player, eikä myöskään usb palikkaa. Siinä on tosin mahdollisuus verkon kautta toistaa PC:llä olevia media tiedostoja.

Edit: reality player testattu, tuntuu toimivan ihan hyvin kytkettynä verkon yli PC:hen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AR 2v2, DVD Region X, X-port, Macrovision off

Mä olen aika vihreä (24 tuntia) tällä saralla vaikka pelannut olenkin PESsit ja ESPN hockeyt jne. Mutta siis vuorokauden olen omistanut ton x-portin mutta en ole viä saanu mitään ilmeisesti PS2:n sisään siis muistikortille. Kysysinkin siis:

- Kone tunnistaa levyn eli tulee ne ps2 jutut ja sit se menee sellaseen tilaan että "waiting command". Onko oikein? Eli "toimiiko" levy.
- Sitten kytken kaapelit ja koneella oleva x-port ohjelma kyllä tuo netistä imastut ja puretut esim. PES filet siihen näytille, mutta pitääks sitten painaa "send" nappia vai miten? Mää kun en todellakaan tajuu näistä enempää ku Helminen lämäreistä.
- Tässä vaiheessa, pitääkö pleikkari olla niin että näkyy muistikortin sisältö vai onko sama miten se on?
- Jossain vaiheessa kone sanoo. "No AR cartridge attached"

Kiitos. Olen jopa lukenut tunteja näitäkin saitteja etsien, eli en heti lähteny aidan matalimmasta kohdasta. T: hakkerien hakkeri.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AR 2v2, DVD Region X, X-port, Macrovision off

Arnolt sanoi:
Onko jollain kokemuksia tuosta Codejunkiesin Max Drivesta?

Omistan X-Portin, mutta sitä tulee ehkä pari kertaa vuodessa käytettyä, kun pitää piuhaa vetää. Ei ole ihan lähellä telkkaria tuo tietokone... :/


Laitoin 16mb Max Driven Play.com:ista tilaukseen, ensi viikolla varmaan tulee perille, joten silloin voin kommentoida tuoreeltaan. Tosin itse aion käyttää sitä lähinnä tallennus-tiedostojen siirtoon PC:lle/PC:ltä, en niinkään päivitysten hakuun netistä.
 
Vastaus: AR 2v2, DVD Region X, X-port, Macrovision off

pc:n x-port cd:ltä on asennettava ohjelma uudellen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AR 2v2, DVD Region X, X-port, Macrovision off

nyt on tullut suomenkin myyntin Action Replay MAX EVO Edition hintaa 43 euroa
 
Vastaus: AR 2v2, DVD Region X, X-port, Macrovision off

pekka1982 sanoi:
nyt on tullut suomenkin myyntin Action Replay MAX EVO Edition hintaa 43 euroa
mihin?

edit: löyty jo. Ainakin konsolinetistä.
 
Vastaus: AR 2v2, DVD Region X, X-port, Macrovision off

Arnolt sanoi:
Onko jollain kokemuksia tuosta Codejunkiesin Max Drivesta?

Omistan X-Portin, mutta sitä tulee ehkä pari kertaa vuodessa käytettyä, kun pitää piuhaa vetää. Ei ole ihan lähellä telkkaria tuo tietokone... :/

16MB Max drive saapui vihdoin playstä ja on todella kätevä.

Sisältää tuon usb-palikan lisäksi kaksi levyä (minidisk) joissa softa PC:lle ja latauskiekko PS2:lle. PC-softa asennetaan kerran koneelle (win98:lle myös ajurit kuten usb-laitteissa yleensäkin) ja PS2-kiekkoa käytetään joka kerran kun halutaan käyttää MAX Driveä. Kiekoille ei ole kunnollista koteloa, joten itse käytin tyhjää CD-koteloa, pieni miinus kuitenkin.

Käyttöliittymä on simppeli ja mukana tuleva ohjekirja on lisäksi apuna kaikissa toiminnoissa. Tiedostoja voi kopioida ja siirtää muistikorttien ja usb:n välillä ja pakata usb:lle ja purkaa muistikortille.

Testasin korttia kopioimalla PS2-tallennuksia MD:lle, siirsin ne PC:lle, PC:ltä takaisin MD:lle ja toiselle muistikortille. Kaikki tallennukset toimivat ok ja alkuperäiset ikonit säilyivät, tosin tiedostot olivat pakattuina vaikka valittu toiminto oli kopioi (pakkauksen voi valita erikseen) ja ne täytyi purkaa uudelleen ennen käyttöä. Käyttöliittymä näyttää tosin sen, onko muistikortilla tai MD:llä oleva tiedosto pakattu.

Pakkauskoko tietty vaihtelee, esim 780kb Baldurs Gate Dark Alliance 2 kutistui 117kb:hen ja 600kb Escape From Monkey Island 374kb:hen

Kokeilin myös PS1-tiedostojen tallentamista, mutta PS1 muistikortteja MD ei noteraa laisinkaan ja PS2-muistikortille tallennetut PS1 tiedostot rekisteröityvät korruptoituneena datana, eikä niitä voi valita kopioitaviksi. MD on toki vain PS2-käyttöön, mutta täytyihän tuo testata.

PC-softan (tai laajakaistaan kytketyn PS2:n) kautta pystyy lisäksi rekisteröitymään MAX Drive käyttäjäksi ja voi hakea codejunkies:ien sivuilta tiedostoja (tallennuksia, EyeToy-pätkiä, cheatteja yms.) ja pystyy myös uppamaan omiaan muiden käyttöön, tätä en itse tule käyttämään joten jäi testaamatta.

Huomattavasti X-porttia kätevämpi laite PS2-tallennusten siirtoon PC:lle, muista osioista en pysty kertomaan.
 
Ylös Bottom