Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL League 2008

Vastaus: AHL League 2008

kattotaa... varmaa tossa yheltä, tarkotus oli kahelttoista, mut joudun olemaan tyttären kanssa kun on kipeä... ku emäntä on menossa käymää kaupassa ja sillon en pysty pelaamaan... harmi

Ok haastele sitten kun pääset
 
Vastaus: AHL League 2008


just joo... voi paska! Meinaa mun ohjaimen syöttönappi on paskana! Se toimii sillon tällön, ku teit ekan maalin, ni heitin ohjaimen lattialle... no se toimi hetken sit ku painoin pohjaan, ni taas se jumittu, eikä sitä saa kovinka helposti toimimaan!!! Että peli meni jo siinä kohtaa piloille... ku täytyy varovasti painaa että voi pelata! :mad:

EDIT... Taasku toi paska temppuilee... mitenköhän me ratkastaa toi...? ei sitä pystynyt jatkamaan, kuten huomasit, ni järkevintä oli lopettaa se... joku puki tai joku siin taas tuli!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL League 2008

just joo... voi paska! Meinaa mun ohjaimen syöttönappi on paskana! Se toimii sillon tällön, ku teit ekan maalin, ni heitin ohjaimen lattialle... no se toimi hetken sit ku painoin pohjaan, ni taas se jumittu, eikä sitä saa kovinka helposti toimimaan!!! Että peli meni jo siinä kohtaa piloille... ku täytyy varovasti painaa että voi pelata! :mad:
Meni muutenki peli aika hyvin taas, huomasin alussa et sulla oli jotain ongelmia niin en yrittäny tehä maalia. mut en tienny et sulla koko ajan oli ongelmia.

edit. pelataan uus matsi otetaan moket pois siks ajaks et mä saan 4 ja sä yhen maalin ja sit jatketaan kolmannessa erässä taas normaalisti, kun peliaikaa on jäljellä 11 minuuttia?
 
Vastaus: AHL League 2008

Meni muutenki peli aika hyvin taas, huomasin alussa et sulla oli jotain ongelmia niin en yrittäny tehä maalia. mut en tienny et sulla koko ajan oli ongelmia.

edit. pelataan uus matsi otetaan moket pois siks ajaks et mä saan 4 ja sä yhen maalin ja sit jatketaan kolmannessa erässä taas normaalisti, kun peliaikaa on jäljellä 11 minuuttia?

Sopii, mut jos me ollaa kaikki jo pelattu ni antaako toi liiga meidän pelata enään?
Edit... ongelmat päättyy kunhan se Airmaililla tulossa oleva uus ohjain saapuu :)
 
Vastaus: AHL League 2008

Sopii, mut jos me ollaa kaikki jo pelattu ni antaako toi liiga meidän pelata enään?

EI anna tuu tonne kotimaa aulaan ja haasta mut siellä, eikä sitte lauota maalia kohti ennen kun on pelikellossa jäljellä 11 minuuttia :D
 
Vastaus: AHL League 2008

EI anna tuu tonne kotimaa aulaan ja haasta mut siellä

joo, pelataa puolelta ku lupasin yhelle klaanilaiselle et pelataan matsi... :eek:
Ni sitä ennen sopii... on muute aika tasasta peliä nää pari ekaa erää, jos maaleja ei katto :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL League 2008

Hamilton Bulldogs - Hershey Bears 1-5 värikkäiden vaiheiden jälkeen:D
 
Vastaus: AHL League 2008

Hamilton Bulldogs - Hershey Bears 1-5 värikkäiden vaiheiden jälkeen:D

No mikä hitto sitä mun mokkeaki oikee vaivas... kaks jäähyäkin otti :eek: tosin tilastoista ku katoin ni päästi vaa yhen... neljä tyhjiin :eek: Mut joo... jotenki mielenkiinto ja kaikki hävis jo sen ekan yrityksen takia... Ja ny mä näemmä joudun pelaa NHL-Liigaa... perkele! sielläkin varmaa se RolloSonni o sellai imuri ettei pahemmasta väliä!
 
Vastaus: AHL League 2008

No mikä hitto sitä mun mokkeaki oikee vaivas... kaks jäähyäkin otti :eek: tosin tilastoista ku katoin ni päästi vaa yhen... neljä tyhjiin :eek: Mut joo... jotenki mielenkiinto ja kaikki hävis jo sen ekan yrityksen takia... Ja ny mä näemmä joudun pelaa NHL-Liigaa... perkele! sielläkin varmaa se RolloSonni o sellai imuri ettei pahemmasta väliä!

juu ja kolmannen kerranki yritti päästä sen viivan ylitte muttei saakeli päässy :D
 
Vastaus: AHL League 2008

Lähteekö multa voitto pois kun opa heitettiin pois? Ottaako joku matsia 21.00 jälkeen?
 
Ylös Bottom