Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79

Active Member
Ensisijaiset paikat menevät jouluturnaukseen AKTIIVISESTI osallistuneille. Jos paikkoja jää yli niin kiinnostuneet laittakaan äänenne kuuluviin.

7.peliä kaikkia vastaan. Ei playareita. Pokaali menee eniten pisteitä keränneelle joukkueelle. Vapaavalintainen joukkue. Tunnukset tulee privana sitä mukaa kun ilmottaudutaan. 110% sitoutuminen, eli muutaman pelin pelaajia ei kaivata, eikä niitä jotka luovuttavat tappioputken osuessa. Sillä tod.näk. muut osallistujat haluavat pelata liigan kunnialla loppuun.

1. pate79 marlies
2. bomitus hamilton
3. karbaasi92 phantoms
4. kiketsi Bruins
5. peikkis rambage
6. jari icehogs
7.miesylilaidan bears
8. timppa1978 joukkuen vielä auki

Väsään huomenna liigan 8:lle about klo1200, joten käykääpä reggaan itsenne sisään vaikka huomisesta eteenpäin. Pelit lähtee käyntiin heti kun kaikki ovat ilmottautumassa. Otteluohjelmakin selviää sit online liigan sivuilta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Minäkin voisin tulla pistin pate sulle privaa

Hershey Bears
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Turnaus on nyt 7. joukkueelle, eli bomitus käyppä reggaan uudestaan. Poistin vanhan.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

kiinnostusta olisi, mutta kun bomitus ei pysty pelaamaan peikkistä vastaan (ei siis ole kyllä tässä turnauksessa) niin minäkään en pysty pelaamaan bomitusta vastaan, joten jatkoa silmälläpitäen, minun kannattaa jättäytyä pois, koska sitten alkaa vaan enemmän kyrsimään se, kun ei pääse pelaamaan, joukkue valintaa pidemmälle siis... Juu nou mään :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

kokeile sinäkin sitä kiketsin neuvoa. Onko sulla langaton netti? Jos vika olis siinä? Joku portti tai jotain?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
kokeile sinäkin sitä kiketsin neuvoa. Onko sulla langaton netti? Jos vika olis siinä? Joku portti tai jotain?
ei mun netissä oo mitään vikaa ollut ikinä, ihan lankaversio on kyseessä... ja toiminut jokaisen pelin kanssa 100%:sti netissä paittsi Peikkiksen kanssa lätkässä... Eikä muutenkaa pelikoneessa oo ollu vikaa... ja kaikki mitä oon nettijuttuihin tarttenu ni oon kysyny tuol nettiropleema ketjusta ja kaikki vastaukset oon saanu, eikä oo ollu mitään vikaa, kun oon tarkistanut ne... :confused:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Tossa Patelta jo kyselinki, mutta pistetään ny tähänki eli ootteko avannu jotain noita lisä portteja modeemista mitä tossa änärin ohjekirjassa on?

Kun mulla on ainakin vaan se PS3:n automaattisesti asentama langaton yhteys eli mitään en oo säätäny tai muutellu pleikkarin enkä modeemin päässä. Signaalin voimakkuus on melke se 100%. Että voisko tää ongelma olla jostain tommosesta kiinni.

Netti yhteys on kyllä toiminu kaikilta osin muuten hyvin. Toi NHL on ainoo peli mitä oon onlinessa pelannu ja siinäkin melke kaikkien kanssa toimii.

EDIT: Niin ja siitä Kiketsin neuvosta:

Latasin kokoonpanot siitä "lataa kokoonpanoja" kohdasta. Sen ainoon mahdollisen päivityksen mikä löytyy (päiväys joku 23.11. tms.). Poistin muut tallennetut kokoonpanot mitä löysin. Kokeilin Onlinea jonku randomin jampan kanssa ja tällöin ei enää tarvinnut ladata kokoonpanoja. Sitten käynnistin pelin uudestaan ja kokeilin mennä suoraan online matsiin ja taas tuli kokoonpanojen lataus??
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
EDIT: Niin ja siitä Kiketsin neuvosta:

Latasin kokoonpanot siitä "lataa kokoonpanoja" kohdasta. Sen ainoon mahdollisen päivityksen mikä löytyy (päiväys joku 23.11. tms.). Poistin muut tallennetut kokoonpanot mitä löysin. Kokeilin Onlinea jonku randomin jampan kanssa ja tällöin ei enää tarvinnut ladata kokoonpanoja. Sitten käynnistin pelin uudestaan ja kokeilin mennä suoraan online matsiin ja taas tuli kokoonpanojen lataus??
Noin pääsin kyllä itse siitä eroon, en kyllä muuten osaa valitettavasti auttaa. Ja patelle, otan joukkueeksi Providence Bruinsin.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Mitä se eilinen EA:n oma päivitys teki änärille? On se kumma homma. Muistan peikkistä vastaan, että muutaman kerran piti yrittää, mut sit se toimi kaikin puolin oikein. Henkimaailman juttuja. Olis mukava saada vielä timppa mukaan.

Sekin on jännä juttu, et ongelma ilmenee vain joukkueita valittaessa, ei muuten. Eli kun peikkiksen kanssa päästiin pelaan niin mitään ongelmia ei ollut. Pitäiskö lähettää mailia ihan ea:n suuntaan? Tuskin kyseessä on mikään älytön/mahdoton juttu.

PERIKSI EI ANNETA! NIIH...
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
Sekin on jännä juttu, et ongelma ilmenee vain joukkueita valittaessa, ei muuten.

Joo siihen se kulminoituu. Jos siitä pääsee eteenpäin niin kaikki sujuu ku rasvattu, ei mitään ongelmaa kertakaan ollu sen jälkeen. Ei ikinä ees lagia tai mitään!
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Joo siihen se kulminoituu. Jos siitä pääsee eteenpäin niin kaikki sujuu ku rasvattu, ei mitään ongelmaa kertakaan ollu sen jälkeen. Ei ikinä ees lagia tai mitään!

Pitäiskö tota kysyä EA:lta? Sillä toihan on se majuri ongelma sulla, bomituksella ja timpalla. Jos jollain on aikaa niin vois katsoa muilta sivustoilta, että oisko ko. ongelmaan ratkaisua. tuskin olemme ainoat 08 käyttäjät joilla on ongelmaa online peleissä?

Saatais nopeasti turnauksen jälkeen liiga rullaamaan.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Jos mahtuu mukaan niin olisin kiinnostunut..

Ei oo päivisin oikein tekemistä tällä hetkellä niin voin pelata melkein mihin vuorokauden aikaan vaan (eli mun pelit tulis varmaan nopeaa pelattua)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Doddii, nyt on portteja availtu ja kaiken maailman natteja väännetty.
Olisko ny Timpalla tai bomituksella mahdollisuutta yrittää peliä??, että tietäis auttoko tää säätäminen mitään vai hukkasinko vaan 1,5 tuntia elämästäni :eek:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Kokeilkaapa bomitus tai timppa. Jos toimii edes jommin kummin niin bra! Ei kannata käydä vielä rekisteröitymässä turnaukseen, vaan teen uuden liigan ku lopulliset pelaajat ovat kasassa. Mut samoilla tiedoilla teen uuden liigan, joten älkää hukatko salasanaa, yms...

jarikin pääsee mukaan.

edit: teen lopullisen liigan su, joten kokeilkaa peikkis ja timppa pelata se jouluturnauksen välieräpelit alta pois, samalla nähdään miten teidän yhteydet toimivat.

pate79
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa ookkona hereillä? Mulla on täällä jo hokkarit jalassa, erkkaa mailassa ja hyvä kutina että nyt vois vaikka toimia:rolleyes:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Timppa ookkona hereillä? Mulla on täällä jo hokkarit jalassa, erkkaa mailassa ja hyvä kutina että nyt vois vaikka toimia:rolleyes:
Juu, puol tuntii sitte heräsin, joten otetaa vaa matsia, paitti että herra näyttää olevan tutumassa :eek:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
Juu, puol tuntii sitte heräsin, joten otetaa vaa matsia, paitti että herra näyttää olevan tutumassa :eek:

Jepu, niinpä olin. Mutta tänään jahka pääsen töistä ja kotio asti niin sitten? Olisko esim. klo 19 tai 20?
 
Ylös Bottom