Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aibo

Kemes

New Member
Aikeissa olisi hankkia Sonyn Aibo (ERS-210 A) lemmikinvirkaa toimittamaan.
Olisin kiitollinen mikäli voisitte kertoa kokemuksianne kyseisestä härvelistä, jos sellaisia sattuu olemaan.
 
ok..

En tiedan yhtaan mitaa Aibosta mut voisko joku pistaa linkkia ton esittely sivulle ni voisin kayda katteleen.. mut eiko tommoset maksa aika natisti?? ja onko se todellakin sen arvoinen?? Meinaan jos haluu lemmikin josta ei oikeesti pida pitaa huolta niin osta jukka-palmu.
 
Mulle riittää mun kaverit(jotka tosin ovat vaatteitta) en mä ainaskaan mitään erekloni kräsää huoneeseni kaipaa piste
sulku no kyllä mä kaipaa pattereita mun saippua kupla pyssyyn mutta en muuta piste sulku
 
Chaos celli on oikeesti ihan saatanan tyhmä tai sitten se on joku huomionkipeä varhaisteini tai jotain. Ihan mahoton! :p
 
Aibo- koira joka ei paskanna eikä kuse pitkin nurkkia. Luulis että tuommonen on mukava pari päivää, mutta sitten se saakin lojua nurkassa ennen kaatopaikalle päätymistään. Osta Tamakotsi jos haluut virtuaalilemmikin, tulee ainakihn halvemmaks.
 
Minkä verran Aibo muuten kuluttaa pattereita vai tuleeko siinä akku mukana? Jotkin japanilaiset härvelit kun tunnetusti kuluttavat oman arvonsa verran paristoja kuussa (tai jopa nopeammin). :eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Chaos celli *snips* on joku huomionkipeä varhaisteini. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Minkä verran Aibo muuten kuluttaa pattereita vai tuleeko siinä akku mukana?
Aibo toimii akuilla ja se (hän?) osaa kävellä itse laturille latautumaan.
 
Se Sonyn uusi kaksijalkainen humanoidirobotti olisi paljon hienompi, vaikkei sekään mitään hyödyllistä varmaan osaa tehdä.
 
No ei kyllä Aibo loistanut Cebitissä viime viikolla.
Meni koko ajan sekasin vaikka oli vain n. 5 ihmistä ympärillä.
 
Vähän aikaa sitten oli uutisissa (taisi olla BBC World) Japanissa kehitetystä robotista, joka pystyisi tekemään jotain hyödyllistäkin. \(^_^)/ Siltä saattoi kysyä juna-aikatauluja, johon robotti sitten vastasi internetistä ladatun aikataulun avulla. En tiedä kylläkään miten se sinne nettiin meni? (?_?) Tosin ei tostakaan ole kovin hyötyä, kun käyttäjä voi itsekkin katsoa netistä aikataulut. (o_O) Taitaa olla vaan laiskoille tuo lelu. (^_^)
 
Mulla on lapinporokoira, suosittelen muillekin. Osaa itse mennä ulos tekemään tarpeitaan ja on hiljanen sekä rauhallinen, sekä taatusti seurallisempi kuin leikkikoira.
 
15 inch R2-D2 Electronic Voice Command Astromech Droid.
Finally a droid to call your own! This easy-to-control functional droid walks, talks and responds to over 40 commands. Resourceful and adventurous, R2-D2 is ready, willing and able to serve. Navigates, patrols and finds you on its own! Guards and protects your room with its sentry room alarm. Plays multiple interactive games. Remembers and reacts to key Star Wars characters. Other awesome features include illuminating light beam, intergalactic beverage holder and utility arm, sound processing microphones, sonar navigational system, adaptable droid mood status indicator, and a sleek rotating dome. Some assembly required. Uses 4 "AA" and 4 "D" alkaline batteries (not included). Ages 8 & up. For indoor use only.
 


Kuulin tuosta jonkun aikaa (puoli vuotta?) sitten. Star wars-friikki saa varmasti tuosta enemmän irti kuin Aibosta, mutta muuten on vaikea mennä sanomaan mitään...ei minulla kuitenkaan olisi rahaa kumpaankaan.

Rikkaiden luxusleluja. :D

Uses 4 "AA" and 4 "D" alkaline batteries (not included).

Tuohon se kaatuu. Voisin lyödä vaikka vetoa, että hökötys ei toimi tavallisten ladattavien antamalla 1,2V jännitteellä.
 
Jostain lehdestä luin eri robottien arvosteluja ja siinä sanottiin että Aibo on paras. Aibon pystyy muistaakseni kouluttamaan pennusta vähän isommaksi koiraksi. Allergisille se voi olla kiva lelu, siitä kun ei karva irtoa.
Lehdessä oli muitakin robotteja joista erityisesti mieleen jäi vähän muurahaiskarhua ja kilpikonnaa risteyytävä rumilus, joka toimii varashälyttimenäkin. Tämän elukan isäntä voi sitten kännykän kautta huudella törkeyksiä varkaalle. Huh huh:D
 
Ylös Bottom