frozen9999
Well-Known Member
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN
huomenna sitten kumminkin paljastuu aprilli pilaksi
huomenna sitten kumminkin paljastuu aprilli pilaksi

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tästä on keskusteltu aikaisemminkin useampaan otteeseen, viimeisimpänä BilriXin aloittamassa ketjussa. Tuota aloitetta ei näytetty otettavan vakavasti, joten toivottavasti tämä minun moderaattorin ominaisuudessa annettu nootti otetaan. Asiasta on keskusteltu myös ylläpidossa, mutta ilman suurempaa tukea, jota täältä yleiseltä puolelta nyt haetaan.
Henkilökohtaisesti minua kyrsii vallan suuresti se, että KonsoliFIN on jaettu alaosioihin.
Sama ilmiö näkyy foorumilla: mitä hemmetin järkeä on tehdä ketjut käytännössä samasta pelistä kahdelle eri alueelle? Eihän sellainen palvele yhtään ketään.
Tähän tilanteeseen on mielestäni kaksi ratkaisua: joko aluerajat heivataan hiuksista ties minne, tai keskitytään yhteen asiaan ja jätetään muut sivulle. Kon"Sony"liFINin tapauksessa tilanne lienee selvä, mitä jälkimmäinen tarkoittaa. Suurinta osaa käyttäjistä tämä ei varmaan hetkauttaisi. PlayStation on aina ollut ja on jatkossakin täällä se ykkösjuttu, kyllähän sen näkee.
Olen siis henkilökohtaisesti turhautunut tilanteeseen, enkä ole varmasti ainut. Tähän pitää saada muutos, tai muuten... noh, meitsi lyö hanskat tiskiin.
Edelleen suurin osa kävijöistä omistaa vain sen yhden koneen, ei ole mitään järkeä pakottaa heitä lukemaan kaikista koneista. Siksi toiseksi varsinkin Nintendo osio alkaa olla suomessa turhanpäiväinen.
Jokainen tekee sen mikä parhaimmalta tuntuu, mutta siirrytään keskustelemaan ylläpidon alueelle.
Kyllä julkinen keskustelu on ihan paikallaan kun tehdään sivuston lukijoita koskevia päätöksiä. Tarvitse aina siellä kabinettipeleissä jyrätä kaikkea...
Ai sä rupeat nyt täälläkin vetämään tota samaa show'ta.Tarvitse aina siellä kabinettipeleissä jyrätä kaikkea...
Ai sä rupeat nyt täälläkin vetämään tota samaa show'ta.
Oikeasti, tartteeko tätä likapyykkiä alkaa julkisesti pestä, häh?
Mun mielestä tää keskustelu ei johda mihinkään.
Rupesko leuka väpättämään kun piti ketju ihan lukkoon lyödä? Näin sitä vaan päätöksiä jyrätään eikä anneta lukijoille, jotka tämän koko saitin olemassa olon takaavat, edes mahdollisuutta olla mukana päätöksen teossa.
Voisit Paavi ottaa lähtiessäsi mukaan tuon Joosepinkin. Ärsyttävä jätkä.
Ai siekö sen sitten päätät ja laitat ketjua muilta lukkoon? Otappa kuule "Yber-Führer" se natsilakkisi vaihteeksi päästä ja tuulettele niin helpottaa...sun hitler-toiminnalla ei tätä keissia kuoppailla. Achtung und himmel vaan ihan ittelles ---> Banned täks päiväksi.Ai sä rupeat nyt täälläkin vetämään tota samaa show'ta.
Oikeasti, tartteeko tätä likapyykkiä alkaa julkisesti pestä, häh?
Mun mielestä tää keskustelu ei johda mihinkään.
XShavakin voisi hiljalleen laskeutua kanssa sieltä elefanttipilvenpiirtäjästään vai mikälie korkean ilmanalan kottaranpesä onkaan missä asustelet, ja kuunnella mitä kansalla on sanottavaa. This is for the people, man!Huoh, joka tämä taas alkaa. Isot ihmiset voisivat sen Irccaamisen lopettaa ja käyttää senkin ajan johonkin hyödylliseen.
Jokainen tekee sen mikä parhaimmalta tuntuu, mutta siirrytään keskustelemaan ylläpidon alueelle.
Ja Xshava, jos asioista keskustellaan ylläpidon puolella, niin olisiko tarpeen antaa meikäläiselle oikeus EDES katsella niitä keskusteluja.
Mikäli KonsoliFIN-projektista haluaisi pelastaa jotain, täytyisi se tehdä oppimalla lukuisista virheistä ja aloittamalla tyhjältä pöydältä uudelleen. Niin kauan kuin on 1, siitä tulee 100. Täytyy aloittaa 0:sta. Olen pyytänyt muutamia ylläpidon jäseniä mukaani uuteen ei-konsoliaiheiseen sivuprojektiin, josta joko kuullaan tai sitten ei.
Niin helppo kai se sun on jutella XShavan ikiomana luottopuudelina, kun oma jakkara ei voi alta heilahtaa....vuf vuf! Muut voivatkin sitten imeskellä päivän vanhoja koirakeksejä takapihalla jos talon tupladiktaatuurimeininki ei maistu, niinkö?Miksi näiden ikuisten kitisijöiden pitää jatkaa touhua täälläkin?
Olisi jo luullut, että homma olisi tullut selväksi ja jos ei kiinnosta, niin voi lähteä menemään. Ei tässä ole ennenkään jääty ketään kaipaamaan.
Miksi näiden ikuisten kitisijöiden pitää jatkaa touhua täälläkin?
Sanopa se, eilen sinne vielä kirjoittelin ja nyt ketju on kokonaan hävinnyt. Yleensäkin ketjut pitäisi softdeletoida että ne voi tarvittaessa palauttaa, niin nyt sitten joku ylliksen kaikkivoipa pillipiipari on mennyt vetämään jutut bittivessasta alas. Kiva juttu.Hahaha, meitsi menee nukkumaan ja täällä lyödään natsivaihde päälle. Aika hyvä. Minne lie se alkuperäinen BilriXin ketjukin hävinnyt...