Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aikooko kukaan ruveta pelaamaan Everquestia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Heti saatte iskostaa takaraivoon, että grafiikka on todella syvältä sieltä tässä pelissä. Eli tulee kultainen 80-90 luku varmaan paremmin mieleen, kun nykyajan pelit.
Juu, tsekkasin ign:n arvostelun (8.0) ja kuvat - hieman rujolta näyttää, hahmomallit tosin ihan ok. Mutta antaahan sen anteeksi, kun se on välttämätöntä, jotta peli pyörisi sulavasti (arvostelun mukaan n 30 fps), kun piirtoetäisyys on suuri ja servuilla voi olla n. 3000 pelaajaa yhtäaikaa.

Noista ryhmistä muuten, maximikoko ryhmälle on ign:n arvostelun mukaan neljä. Mutta toisaalta: "Large groups of players can form guilds to assist in communication across the world as well as represent themselves as a group. If you have some friends in the game and want to form a guild, it will only cost 5000 Tunar to create it."

Pelin pitäisi ilmestyä tämän hetken tietojen mukaan 29.10.

Konsolinet:ssä on ennakkotilaus tämän kuun 24. päivälle, mutta tosiaan, Playstation.fi tiedottaa julkaisun olevan tämän kuun 29. päivä. Virallinen sivusto varmaan on oikeassa.

edit: http://www.playstation.fi :stä löytyy 45 kuvaa ja 1 video pelistä. Kannattaa tarkastaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Noista ryhmistä muuten, maximikoko ryhmälle on ign:n arvostelun mukaan neljä.

No tätä vähän pelkäsinkin :( No kunhan peli tulee, niin pitää tutustua millainen tuo kilta systeemi on. Sitten varmaan pitää tehdä 4 hengen porukoita.

Pystyyhän tuohon peliin tustumaan myös etukäteen. Esim. gamefaqs.comista löytyy kaksi FAQia joista tässä toiseen suora linkki:
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/everquest_oa_a.txt

:)

NewsFlash: PlayStation 2:n ensimmäinen maksullinen verkkoroolipeli, EverQuest Online Adventures tulee maksamaan 105,99 euroa vuodessa. Tarjolla on useita muitakin maksuvaihtoehtoja, kuten 58,99/6kk, 31,99/3kk tai 11,99/kk.
Maksu onnistuu toistaiseksi vain luottokortilla, mutta kehitteillä on myös jonkinlainen kuponkijärjestelmä luottokortittomille pelaajille. Loppukuusta ilmestyvää EverQuestia voi pelata verkossa kuukauden ilmaiseksi.

Kuten aikasemmin totesin niin Everquest on edelleen hankintalistalla. Tosin en sitä ihan heti julkaisussa osta, ehkä marraskuun puoleenväliin mennessä kun nyt tuli tuo matolaatikkoki ostettu.

Öäö!

Meikä ei vielä tiedä alkaisinko pelaamaan tätä.

Haluttais kyllä, mutta toisaalta, kun miettii, että vaikuttaako alkaa kehittää ukkeleita tässä, kun dumppaan kuitenkin everquestin sillä sekunnilla, kun FFXI ilmestyy.

Mutta toisaalta FFXI:n ilmestymisestä ei oo kellään tietoa jos se ees ilmestyy ollenkaan euroopassa (luulis kyllä ku on jo englanniks käännetty jenkkiläsä).

Tää epätietous syö mua rotan lailla äärgh! :eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metusalemi
kun dumppaan kuitenkin everquestin sillä sekunnilla, kun FFXI ilmestyy.

No kovalevy tulee korkeintaan ensi jouluksi, joten ennen sitä ei ole pelkoa että FFXI tulisi myyntiin.

Suomalaiset puukkojunkkarit vaan samaan porukkaan jatkamaan Pohjanmaan esikuvien perinnettä nyt virtuaalitodellisuudessa nimeltä Everquest Online Adventures :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
Eilen pelasin pari tuntia,mutta yhtään suomalaista en nähnyt.

No suomalaisia on varmaan aika vähän vielä tuolla ja alue on laaja missä voi juoksennella. Ja kaikki aloittaa vähän eri paikoista rotujen mukaan.

Itse olen toistaiseksi Qeynosin alueella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metusalemi
Meikä ei vielä tiedä alkaisinko pelaamaan tätä.

Haluttais kyllä, mutta toisaalta, kun miettii, että vaikuttaako alkaa kehittää ukkeleita tässä, kun dumppaan kuitenkin everquestin sillä sekunnilla, kun FFXI ilmestyy.

Mutta toisaalta FFXI:n ilmestymisestä ei oo kellään tietoa jos se ees ilmestyy ollenkaan euroopassa (luulis kyllä ku on jo englanniks käännetty jenkkiläsä).

Veit aikalailla sanat suustani tässä asiassa.

Mieli toki tekisi peliä kokeilla, mutta näillä näkymin Everquest taitaa jäädä paitsioon ainakin ennen joulua.
Mielellään en myöskään maksaisi kuukausimaksuja useammasta pelistä kerralla, koska tällä hetkellä pelaamiseen ei ole kovinkaan paljon aikaa.
Kiusaus kuitenkin luultavasti voittaa ja virittelen pelin joululomalla toimintaan kokeilumielessä, varsinkin jos ensimmäinen kuu tulee ilmaiseksi?

No suomalaisia on varmaan aika vähän vielä tuolla ja alue on laaja missä voi juoksennella. Ja kaikki aloittaa vähän eri paikoista rotujen mukaan.

Onko siinä mitään muita liikkumiskeinoja? Oletko perustanut jo niitä ryhmiä? Millä hahmoluokalla pelaat? Onko grafiikka häiritsevän huonoa? Pelittääkö se hyvin?

Kuuluuko tämä muuten niihin betatestaajien peleihin, vai ihan itse hankittava?

Noihin kun vastaat :)

Minä pyörin Halasin alueella.Minkä näköinen maisema siellä Qyenosin alueella on?Halasin lähistöllä on lumisia kukkuloita.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Onko siinä mitään muita liikkumiskeinoja?

Liikkua pystyy kävelemällä ja juoksemalla. Lisäksi joillakin on taikoja, joilla voi warpata määrättyihin paikkoihin yksin tai ottaa oma ryhmä mukaan.

Lisäksi suuremmissa paikoissa on hevostalleja ja kun niitten pitäjälle on käynyt juttelemassa, eli kuitannut itsensä sinne sisään. Voi näitten tallien välillä liikkua hevosella, eli peli warppaa näitten pisteiden välillä. Ja pääsee matkustamaan nopeammin kuin juoksemalla. Mutta ekalla kerralla sinun pitää siis mennä jalkaisin nämä välit.

Ja kun ollaan ryhmässä, niin pitkillä matkoilla laitetaan yksi juoksemaan. Ja loput 3 laitetaan seuraamaan tätä yhtä pelaajaa ja näin muut voivat vaikka höpöttää kun yksi suunnistaa eteenpäin ;) Eilen esim raahattiin Finlidowe:n kanssa porukkaa Surefall Gladesta tuonne Qeynosiin kun meillä oli näkymättömyys loitsut ja näin voimakkaat hirviöt eivät käyneet raahattavien kimppuun.

Oletko perustanut jo niitä ryhmiä?

Ryhmiä ollaan heitetty kasaan vähän väliä. Mutta niistähän pääsee pois heti niin halutessaan. Tuollaista kiltaa ei olla vielä perustettu, kun vaatii 5000 tunaria aloitus maksuksi.

Millä hahmoluokalla pelaat?

Finlixshava / Wizard (Human, West)

Onko grafiikka häiritsevän huonoa?
- No yllättävän hyvää, kun oletin huonompaa. Mutta ei siis mitään silmiä hivelevää, mutta minä olen kotonani kyllä. Yksi alfa testaaja eilen mainitsi jopa, että grafiikka parantunut kun vertaa testi versiota tähän myynti versioon. Mutta tosiaan psx tasoista graffaa.

Pelittääkö se hyvin?
Peli on pyörinyt minulla todella hyvin. Eilen lensin pelistä pois pari kertaa netti häiriön takia, mutta yllätyin kun peli jotenkin pitää kirjaa missä olet menossa. Pääsin aloittamaan juuri samasta paikasta missä olin kun tipahdin. Eli keskeltä korpea ;)

Kuuluuko tämä muuten niihin betatestaajien peleihin, vai ihan itse hankittava?

Beta -testit on suoritettu aikoja sitten, eli peli ei enään tule testiin. Toisin sanoen itse hankittava.

Noihin kun vastaat :)

Joo ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
Minä pyörin Halasin alueella.Minkä näköinen maisema siellä Qyenosin alueella on?Halasin lähistöllä on lumisia kukkuloita.

Osittain tasaista maastoa, mutta myös kukkuloita. Puita siellä täällä ja a vihreetä maisemaa ilman lunta.

Itse toissapäivänä käväisin melkein tuolla Halasin alueella. Mutta sitten käännyin takaisin päin. Pitää joku päivä tulla sielläkin päin käymään, niin saisi senkin paikan tallin käyttöön.

Osittain tasaista maastoa, mutta myös kukkuloita. Puita siellä täällä ja a vihreetä maisemaa ilman lunta.

Itse toissapäivänä käväisin melkein tuolla Halasin alueella. Mutta sitten käännyin takaisin päin. Pitää joku päivä tulla sielläkin päin käymään, niin saisi senkin paikan tallin käyttöön.

Minä vielä pikkasen nostan hahmoni leveliä,ennen seikkailuun lähtöä.

Ylös Bottom