Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Neon8 sanoi:Mutta mistäköhän kannattaisi kyseistä laitetta lähteä julkaisupäivänä metsästämään??
Axe sanoi:Oletetaan, että minulla olisi 250 ylimääräistä rahaa joulukuun alussa.
Vaakakupissa olisi Wiin hankinta ja toisessa Gears of Warin, Just Causen, Dead Risingin ja Saints Row:n hankinta?
Axe sanoi:Pitää tosin ensin vakuuttua siitä, että Wiille tulee muitakin kun hassuja bilepelejä
Axe sanoi:Tuskin ketään oikeasti haittaa, jos täällä Nintendon puolella toisen konsolin peleistä mainitsee.
Itse ainakin päätyisin Wiihin sillä ei huvittaisi kaivaa sitä ei ylimääräistä 400:a jostakin boxia vartenAxe sanoi:Oletetaan, että minulla olisi 250 ylimääräistä rahaa joulukuun alussa.
Vaakakupissa olisi Wiin hankinta ja toisessa Gears of Warin, Just Causen, Dead Risingin ja Saints Row:n hankinta?
Mihinköhän päätyisin...
Hardis = hardware? Ihan uteliaisuudesta kysyn että mitä sinä oikein aiot Wiilläsi tehdä, jos tuo rautapuoli noin huolettaa? Jokainen Wiille suunniteltu peli tulee Wiillä toimimaan, se on ihan saletti juttu.frozen9999 sanoi:liian kallis noin vanhaan hardikseen nahden mutta ehka sitten kun saa jonnekkin 100 euron pintaan joskus
Xbox360:lle 20 gigaa 100e, Wiille 2 gigaa SD-muistia 50e (usb-kovothan eivät ainakaan aluksi koneessa toimi). Miettiessäni Wiihin meneviä kustannuksia ihan itsekseni, lasken kyllä ehdottomasti ainakin tuon 2 gigan muistikortin kuluihin mukaan. 512 megaahan menee jo siihen että kokeilun vuoksi lataan jotain pikkutilpehööriä Nintendon onlinepalvelusta. Kummallakin, sekä Xbox 360:llä että Wiillä, järkevän tallennuskapasiteetin saavuttaminen on ihan naurettavan kallis operaatio (paitsi XO premiumissahan tuo pieni 20 gigan kiintolevy on jo vakiona). Tuntuu että uudella sukupolvella suurimpia voittajia ovat tallennustilaa muodossa tai toisessa valmistavat firmat.ewert sanoi:512 megan muistikapasiteetti sisällytetty 10€, unohdetaan että xbox360:n maksaa 64megaa lähes 40€
Lloope sanoi:Xbox360:lle 20 gigaa 100e, Wiille 2 gigaa SD-muistia 50e (usb-kovothan eivät ainakaan aluksi koneessa toimi). Miettiessäni Wiihin meneviä kustannuksia ihan itsekseni, lasken kyllä ehdottomasti ainakin tuon 2 gigan muistikortin kuluihin mukaan. 512 megaahan menee jo siihen että kokeilun vuoksi lataan jotain pikkutilpehööriä Nintendon onlinepalvelusta. Kummallakin, sekä Xbox 360:llä että Wiillä, järkevän tallennuskapasiteetin saavuttaminen on ihan naurettavan kallis operaatio (paitsi XO premiumissahan tuo pieni 20 gigan kiintolevy on jo vakiona). Tuntuu että uudella sukupolvella suurimpia voittajia ovat tallennustilaa muodossa tai toisessa valmistavat firmat.
frozen9999 sanoi:liian kallis noin vanhaan hardikseen nahden
Axe sanoi:Oletetaan, että minulla olisi 250 ylimääräistä rahaa joulukuun alussa.
Mihinköhän päätyisin...
frozen9999 sanoi:liian kallis noin vanhaan hardikseen nahden mutta ehka sitten kun saa jonnekkin 100 euron pintaan joskus
Aika katteetonta ja provosoivaa kitinää. Noh, tämähän on ihan trendi piiloutua mielipiteidensä kanssa hymiön taakse.frozen9999 sanoi:no nintendo vanhan tapansa mukaan paivittaa vanhaa rautaa ja myy sita kalliilla hintaa niin ei kiitos tolla hintaa vaan kiinosta
No, mihin? Omassa korvassani Wii kuulostaa noin kymmenen kertaa kiinnostavammalta.Axe sanoi:Oletetaan, että minulla olisi 250€ ylimääräistä rahaa joulukuun alussa.
Mihinköhän päätyisin...
Hmm, pientä trollauksen makua ehkä.frozen9999 sanoi:no nintendo vanhan tapansa mukaan paivittaa vanhaa rautaa ja myy sita kalliilla hintaa niin ei kiitos tolla hintaa vaan kiinosta
Prosessorit ja transistorit vaan nyt sattuu pyörittämään sitä uutta sisältöä. Vai Cubellako meinasit pelejä jatkossakin pelata? Kyllähän sillekin taitaa vielä vähän aikaa pelejä tulla. En tosin usko, että pelitaloilla enää kauaa riittää kiinnostusta sitä kohtaan.xevious sanoi:Mieluummin maksan rahaa uudesta sisällöstä kuin uudesta hardiksesta. En mä niil prosessoreil ja transistoreil mitään tee vaan sillä mitä ne pyörittää