Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Cosmica sanoi:Prosessorit ja transistorit vaan nyt sattuu pyörittämään sitä uutta sisältöä. Vai Cubellako meinasit pelejä jatkossakin pelata? Kyllähän sillekin taitaa vielä vähän aikaa pelejä tulla. En tosin usko, että pelitaloilla enää kauaa riittää kiinnostusta sitä kohtaan.
Cosmica sanoi:Sitä vaan meinasin tossa, että uusia pelejä ei oikein enää aleta cubelle kehittämään kun pelitalot siirtyvät jo seuraavaan sukupolveen, joten jos haluaa uudemmista peleistä nauttia niin on pakko ostaa jokin uuden sukupolven konsoli. Wiissä on vielä se hyvä puoli, että siinä toimivat myös cube-pelit.
wiimaniac sanoi:Saa nähä voittaako ohjaustapa peeceen hiiren. Veikkaan että sillä saa jopa vielä enemmän tuhoa aikaan vihuille fps-peleissä mitä hiirellä.
Vähän samat mietteet. Pari kaveria hyppäsi Nintendo-leiriin ennen kesää ja ovat hehkuttaneet sitä, miten loistava laite Cube on. Itse en ole vielä onnistunut innostumaan jostain Mario Kartingista tai bongo-rummuttelusta (joita nämä kamut hakkaavat kuin hullut), mutta Zeldat ja Metroid Primet ja muut vastaavat voisivat olla kova juttu.Scatterbrain XO sanoi:Itseäni kiinnostaa Wiissä eniten tuo retropelaaminen.
jryi sanoi:Hyvä kun muistutit. Hetken aikaa olin sitä mieltä, että Wiillä ei ole minulle kiihkeänä Sony-fanboyna mitään tarjottavaa, mutta sen myötä ulottuville tuleva jumalattoman iso valikoima Nintendo-sälää, johon en ole koskaan koskenut on kieltämättä äärimmäisen houkutteleva myyntiargumentti.
Kyse on aikomisesta, ei ostamisesta. Jos et tiedä mitä aiot, älä vastaa vielä.Scatterbrain XO sanoi:Äänestyksestä puuttuu ehkä -vaihtoehto. Ehkä. Riippuu täysin siitä miten ohjain toimii. Itseäni kiinnostaa Wiissä eniten tuo retropelaaminen.
Scatterbrain XO sanoi:Kolmantena bonuksena uskoisin, että tämän laitteen avulla voisi saada avovaimonkin kiinnostumaan pelaamisesta, sitä kun lähinnä oksettaa nuo tappopelit joita nykyisin pelailen. Olisi mukavaa jos peliharrastus olisi edes jollain tapaa yhteinen.
Samppa sanoi:ot: mikäköhän tässä ketjussa on, kun aina tänne tullessani foorumin pääsivu näyttää tässä olevan lukemattomia viestejä ja viimeisimmän olevan "Eilen 21:26 joonatin". No, tämän oman viestin jälkeen näin tuskin enää on....