Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Ensi viikolla käyn oman kolmekuusgybän noutamassa :)
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Pakko se kai on kaupasta hakea heti, kun Forza 2 ilmestyy. Samalla mukaan lähtee ratti ja PGR3. Uusi Elite-malli ei ole hiljaisempi, joten Premium saa luvan riittää mulle. Vaihdetaan sitten vaikka ensi vuonna uuteen malliin, kun suorittimet viilenee.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Jo vuoden ollut aikomus ja aika päivälleen kuukausi sitten viimein ostin, eikä ole kaduttanut. Ääni tosin aluksi oli vähän valitettavan kova, mutta olen jo täysin tottunut, eikä haittaa enää pätkääkään. Asema on Toshiba-Samsung. On se vaan eri kivaa pelata 37" ruudulta kun vertaa tietokoneseen jolla viimeset kaks vuotta väännettiin. Loppuviikosta GoW:ia hakkaamaan, näkeepä viimein mihin se 360 todella pystyy. :)
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Pakkohan se ois jo tuon Forza 2 takia hankkia.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Alunperin oli tarkoitus hommata PS3 kesän alkuun, mutta Boksin vahva pelitarjonta lähiaikoina ja 300 huokeampi hintalappu sai loppupeleissä mielen muuttumaan ja vekotin tuli tuossa toissapäivänä sitten kannetteua kotiin.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

jasso sanoi:
Komponentti ei riitä muka?

Komponentin kautta kuva on aika paljon huonompi, ainakin mun vanhemmassa 360:ssä. Vois kyllä pirukseen testata tuolla uudemmalla. Mutta ainakin mun töllössä VGA liitännän kautta saa varsin hyvän 1080p kuvan, että siinä mielessä hdmi (dvi käytännössä) ei ole tarpeen. Toki se, että kuva viedään digitaalisena loppuun saakka, parantaa kuvaa.

Eilen muuten purin vanhemman boksin ja poistin vanhat lämpötahnat, pistin uudet ja annoin lämpökäsittelyn. Sen jälkeen boksi on toiminut ok. Pitäisi varmaan vaihtaa sinne kunnon ruuvit ja vetää tiukalle siili. Jos vaikka sitten ei tarttis ostella vuoden välein uutta boksia :D
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

En aijo hankkia, koska minulla on ps3 ja se on parempi
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

En aio hankkia. Yksi uusi konsoli riittäköön.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

opa95 sanoi:
... ps3 ja se on parempi
Ja paskat!!! :D Ostin maanantaina ja toissapäivänä lähti mukaan ratti + Forza 2. Siitä vaan pistämään paremmaksi!
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Jättäkää nuo pari edellistä viestiä konsolisodan puolelle :)
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Jos tarpeeksi halvalla lähtee (erittäin halvalla), niin kone lähtee mukaan pelkän Forza 2:n takia.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Ro0Ki3 sanoi:
Jos tarpeeksi halvalla lähtee (erittäin halvalla), niin kone lähtee mukaan pelkän Forza 2:n takia.
Mulla on vähän samat. Odottelen sitä eliteä aikani ja jos sitä ei kuulu tännepäin maailmaa niin sitten ostan premiumin ja homma pelittää. Rattikin pitäs vissiin hommata, tulee kallis peli prkl.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Eliteä odotellaan. Brändis 50" Sony suorastaan huutaa HDMI:tä.

Muita nykypolven konsoleita en (vielä) omista. Perusteena laatikon ostopäätökselle on se, että ruksipoksi oli ainoa viime sukupolven konsoli, jota en ostanut (kolho ulkoasu, liian iso TV-hyllyyn, epätarkka lukupää, omiin käsiini kelvottoman muotoinen ohjain, ohjaimessa johto toisin kuin loistavassa Wavebirdissä) -> taaksepäin yhteensopivuuden kautta avautuu suurempi itselle upouusi pelitarjonta kuin Wiillä tai PS3:lla ( ~kaikki hyvät GC- ja PS2-pelit löytyvät jo hyllystä). Isona plussana eilen suorittamani 360-pikatestin perusteella kaikki laitteen ja ohjaimen muotoiluun liittyvät ongelmat (no onhan se edelleen ruma, muttei niin ruma kuin edellinen) oli korjattu 360-malliin.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

En vielä tänä vuonna hommaa mut ensivuonna kyllä.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Olihan se pakko ostaa, kun lykkäsivät Forza 2:n ulos.

Aiemmin viikolla kävin hakemassa Premium-konsolin ja MS:n ratin ja perjantaina itse pelin.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Ostan heinäkuussa. Mukaan tulee varmaan Gears of war, Forza 2, Live aikaa, Langaton nettiadapteri ja Langaton ohjain, eli rahaa kuluu.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

mitä sitä uusimpia malleja ostamaan jos on premium malli. 120 gt kovalevy alkaa olla meikäläiselle jo liian iso. ei keksi mitä laittaa sinne. tyydyn tähän premiumiin vaik se vähän äänekäs on mut ei muuta ku volaa telkkaan
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n nyt vuonna 2007?

Kyllä mä aika varmasti hankin tänä vuonna, syksyllä tai vähän myöhemmin tulee sitte hankittua.
 
Ylös Bottom