Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ajalliset yksinoikeudet - nerokas strategia vai rahan tuhlausta?

Onhan noille Remakeille ihan selvästi kysyntää myös, varsinkin kun esim Resident Evil ja Final Fantasyn sekä Demons soulsin kohdalla huomattiin että ne voivat olla jopa ihan 9/10 tavaraa. Mutta itse aiheeseen niin en itse näitä ajallisia yksinoikeusia vieläkään suosi.
 
Miettikää kuinka paljon parempi taistelusysteemi FF7R oli verrattuna alkuperäiseen ja kuinka paljon parempi peli KOTOR vielä saataisiin jos se saisi lähellekään samanlaisen käsittelyn kuin FF7 taistelusysteemin suhteen. En ole KOTOR pelannut, mutta ensimmäinen asia johon törmäsin ihmisten mielipiteitä lukiessa, oli se kuinka se 2000-luvun turn based combat ei vain toimi enää nykypäivän standardeilla ja siihen toivottaisiin parannusta eniten grafiikoiden ohella.

Ei ollut! :D
 
Älä nyt hyvä mies niin tee, pian on samanlaiset väittelyt tulilla työpaikallakin mitä aina saat internetissäkin aikaan. :D
Väittelyt ovat sinänsä elämän suola. Ja toki niissä olen jatkuvasti töissäkin mukana. Toki lähinnä ratkomassa niitä, enkä aiheuttamassa niitä. Välillä joudutaan myös jopa oikeusteitse niitä ratkomaan, mutta kun onnistumisprosentti niissäkin tilanteissa on kova, niin ei se niin vaarallista ole. :)
 
Niin no mikä minä olen sanomaan mikä asia kutakin ihmistä auttaa aamuisin nousemaan sängystä.
Juu, et toki olekaan, ja hienoa, jos olet sen viimein tiedostanut. Itse en suolaa toki tarvitse sängystä ylös nousemiseen, en kirjaimellista tai kuvainnollistakaan. Mutta jos jotakuta jompikumpi tuossa asiassa auttaa, niin mahtava juttu! :D
 
Ylös Bottom