Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ajokaukalosi

Vastaus: Ajokaukalosi

Joo pitää päivittää näyttö jossain vaiheessa. Osaisko joku suositella 27" (kokoluokka tämä) 144Hz näyttöjä? Eli koko olis tuo luokka, ja ainoa millä oikeesti väliä mulle on vasteaika, eli muunkinkokoiset käy jos on mualiman nopein vaste :)
 
Vastaus: Ajokaukalosi

G29 ja muut uudet sisustuselementit alkaa olla paikoillaan.. Harkinnassa vielä, pitäisikö vaihtaa näyttö pykälää isompaan. Muuten alkaisikin sitten olla ihan mallillaan, kun vaan kunnollisen button boxin vielä jaksaisi askarrella.

cB2rLKV.jpg


Aiempi Plei factoryn pelituoli olisi muuten ylimääräisenä myynnissä, jos joku kaipailee tuollaista vähän kompaktimpaa ratkaisua.
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Seinällä se on ihan liian kaukana. Mulla on tolleen ratin takana se 42" ja on vieläkin aavistuksen pieni.
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Laita 42 tv seinälle, niin ajonautinto on taattu.
Nojoo tuo olisi tietty se optimitilanne, mutta joutuu vähän kompromisseja valitettavasti tekemään. Sama ruutu saa siis toimittaa jatkossakin pöytäkoneen näytön virkaa eli varmaan jotain kokoluokkaa 27-28" on kiikarissa, jos nyt sille tielle lähden.

Ja joo tosiaan, niin kuin omppu sanoi, niin saa kyllä olla ruutu niin ratissa kiinni kuin mahdollista eli ei seinälle.
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Joo pitää päivittää näyttö jossain vaiheessa. Osaisko joku suositella 27" (kokoluokka tämä) 144Hz näyttöjä? Eli koko olis tuo luokka, ja ainoa millä oikeesti väliä mulle on vasteaika, eli muunkinkokoiset käy jos on mualiman nopein vaste :)
Tällainen on minulla ja kun on lähellä rattia, kokoluokka tuntuu oikein sopivalta vaikka on 24''. Reilu vuosi käyttökokemusta takana ja jos nyt olisin ostamassa uutta näyttöä, valintani olisi edelleen tämä.
http://www.jimms.fi/fi/Product/Show...u-144hz-1ms-1920-x-1080-pivot-hdmi-dp-dvi-vga
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Tällainen on minulla ja kun on lähellä rattia, kokoluokka tuntuu oikein sopivalta vaikka on 24''. Reilu vuosi käyttökokemusta takana ja jos nyt olisin ostamassa uutta näyttöä, valintani olisi edelleen tämä.
http://www.jimms.fi/fi/Product/Show...u-144hz-1ms-1920-x-1080-pivot-hdmi-dp-dvi-vga

Itellä ollu sama melkein kaksi vuotta. En ostaisi uudestaan. Liian pieni näyttö ja testien mukaan melko suuri input lag nimenomaan hdmin kautta. Kuulemma jotain 30ms viive hdmin kautta, kun dvin kautta jotain 10ms. Tietokoneen kanssa on toki nopea ja olen ollut tyytyväinen kun pelaa dvin kautta 144hz -tilassa. Konsolikäyttöön liian pieni, hidas ja huono kuva.

Jopa mun 55 tuumanen tv on nopeampi, mutta harvemmin tulee raahattua ajokaukaloa tvn eteen.
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Laitetaanpas tännekin tilannepäivitystä. Ratti vaihtui tosiaan aiemmin G29:stä T500rs:ään ja näyttö vaihtui myös pykälää isompaan. Jospa sitä nyt tällä setupilla jonkin aikaa mentäisiin eteenpäin.

ZZyWCkv.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ajokaukalosi

No ny on setti kohillaan! Tuo ratti on tosi hyvä ja varsinkin polkimet. Kyllä kelpaa kisailla.
 
Vastaus: Ajokaukalosi


Nyt tarviis rahnoo.. haluisko joku ostaa tän mun prototyypin joka näkyy yllä?

Hintaan ei kuulu penkki, ja putkien päistä puuttuu tulpat tällä hetkellä (näitä saa esim k-raudasta).

Prototyyppi kun on, niin pari ylimääräistä reikää on putkissa - nämä ei tosin menoa haittaa millään tavalla.

Lisäksi sivulevyissä on kiiltävä puoli molemmissa samalla puolella, valmistajalle kävi pikku moka. Eli kiiltävä puoli on nyt siis vasemmalle päin. (oli tarkoitus olla kiiltävyyden suhteen peilikuvat, mutta eipä tuo mua ole haitannut.

Hinta ei päätä huimaa, 275€ + postit vain tämän kerran, eli takkiin tulee itsellä tässä - tinkivaraa ei siis valitettavasti ole. :) Suomen sisällä menee kahdessa postipaketissa mukavasti, kulut n.22€.

Lisää kuvia täällä:

http://murobbs.muropaketti.com/posts/1716199539/

myynnissä myös siis tuolla murossa

edit,

Täällä Pekalta lyhyet kommentit ja hyviä kuvia vastaavasta..

http://simukuski.com/2016/01/29/melkein-valmis/
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Tiputetaan hitusen hintaa.. 250€

Kuvia nyt kun sain tuon riisuttua rojuista, sorry kuvat vähän huonolaatuisia kun oli himmee valaistus:




















 
Vastaus: Ajokaukalosi

Voin kyllä suositella kaikille tätä Timppaq:n systeemiä. Itsellä ollut nyt yli 3 kuukautta ahkerassa käytössä ja tyytyväinen olen ollut. Säätövaraa on moneen suuntaan paljon, mistään ei anna periksi rakenne ja suht. painavan t500 ratinkin jaksaa kantaa ihan hyvin. Säätäminen ei tietysti ihan kädenkäänteessä käy kun suurin osa säätämisestä vaatii pulttien pyörittelemistä, mutta eipä sekään toki paljoa aikaa vie ja hyvän asennon löytäessä en ainakaan itse ole kokenut tarvetta säädellä mitään.


Systeemi on ainakin omaan silmään myös ihan hyvän näköinen ja hiilikuituteipillä putkien päällystäminen, kuten joku oli tehnytkin, parantaa varmasti vielä paljon ulkonäköä.


Hintaa omalle systeemille tuli ilman penkkiä noin 310 euroa + työ [putkien leikkaaminen, reikien poraaminen, kasaaminen ym.], penkin kanssa hinta lähenteli 500 euroa mutta penkkejä on tietysti monen hintaisia ja varmasti putketkin olisi voinut löytää jonkun kympin halvemmalla.


250e penkkiä vaille valmiista systeemistä ei ole kallis ja ostaisin itse kyllä heti jos en olisi jo itse rakentanut :)
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Tuo säätäminen on juuri niin, että jos täysin itselle tekee, ei säätöä tarvitse olla. Alkuun tein kaikkeen mahdolliseen säädöt, kunnes kamaa lisätessä modatessa totesin etten ole koskenut säätöihin kertaakaan, joten nyt säätöjä ei juuri enää ole, niitä ei yksinkertaisesti tarvitse kun tekee suoraan hyvän ajoasennon.
 
Vastaus: Ajokaukalosi

On siinä sellainen puoli mahdollinen, että jos on mahdollisuus säätää niin voi koittaa jotain vanhasta poikkeavaa ja löytää esim jaloille paremman asennon tms. Ihminen tottuu helposti ja mukautuu pieneen kompromissiinkin myös tässä ajoasentojutussa, jolloin ei välttämättä osaa edes kaivata muuta. Itse esim juuri koitin uutta asentoa jaloille, ja poljinten käyttö muuttui huomattavasti pehmeämmäksi paremman nilkka&polvi kulman sekä kropan painon jakautumisen ansiosta. Vaikka en muutosta yhtään osannut kaivatakaan. Siis tämä vain esimerkkinä, että näinkin voi käydä. En tarkoita että kaikilla on ajoasennossa jotain parannettavaa, mutta ei sitä mahdollisuutta kannata väkisin sulkea pois :)
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Playseat tuli myytyä parisen viikkoa sitten ja siitä asti kärvistelty ratti lasiseen tietokonepöytään asennettuna.. Nyt toi kuitenkin kuriiri paketin ovelle ja pitäisi alkaa uutta penkkiä väsäämään. Noista osista siis toivottavasti pitäisi jotain syntyä:
kaGq0Xb.jpg


Edit. Valmista tuli ja olohuoneen nurkan sisustus laitettu sen myötä uusiksi.
83f967f17af6466c8fab1da02ec505f5.jpg
c03d0405f24396d0b213ee04eb4849b6.jpg


Vielä kaipaa vähän hienosäätöä, mutta ensituntumat ihan positiiviset. Ei heilu ajaessa käytännössä yhtään mihinkään suuntaan, mikä oli oikeastaan isoin syy Playseatista luopumiseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom