Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 239 (76 jäsentä ja 163 vierasta)

fDiamond

Member
Olen tässä KonsoliFINin uudistumisen jälkeen pannut merkille että täällä foorumin puolella on vieraita aina reilusti enemmän kuin jäseniä selaamassa, tulee sitä mihin aikaan tahansa päivästä käymään. Ovatkohan vieraat jotain random surffailijoita vai samoja jotka käyvät täällä mutta eivät vain jostain syystä halua osallistua keskusteluihin? Onko tämä yleistä muilla foorumeilla?
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 239 (76 jäsentä ja 163 vierasta)

FatDiamond sanoi:
Ovatkohan vieraat jotain random surffailijoita vai samoja jotka käyvät täällä mutta eivät vain jostain syystä halua osallistua keskusteluihin? Onko tämä yleistä muilla foorumeilla?

Voihan se olla niin, että osa käy vain lukemassa onko omiin threadeihin tai avunpyyntöihin yms tullut mitään vastakaikua ja osa loggaantuu vasta kun vastaavat johonkin threadiin. Varmaan kuitenkin noin 60-70% noista "vieraista" on kuitenkin uteliaita hemmoja... näin aavistuksenomaisesti veikaten. :rolleyes:
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 239 (76 jäsentä ja 163 vierasta)

Minulle itselle rekisteröityminen jollekin foorumille on aina suuri kynnys. Usein vain katselen mitä muut kirjoittelevat.
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 239 (76 jäsentä ja 163 vierasta)

arttq sanoi:
Minulle itselle rekisteröityminen jollekin foorumille on aina suuri kynnys. Usein vain katselen mitä muut kirjoittelevat.

Sama täällä, rekisteröidyttyä tulee helposti, mutta aika harvalle foorumille tulee kirjoiteltua mitään. Ei vaan jaksa kirjoitella miljoonalle boardille random-viestejä ties mistä. Ja kysymyksiinkin löytyy vastaukset yleensä searchilla :)
 
Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 90 (37 jäsentä ja 53 vierasta)

Jarmo Hänninen sanoi:
Voihan se olla niin, että osa käy vain lukemassa onko omiin threadeihin tai avunpyyntöihin yms tullut mitään vastakaikua ja osa loggaantuu vasta kun vastaavat johonkin threadiin.

Tuo on varmaankin lähellä totuutta, itse loggaan aina ensimmäisenä sisään ja sitten selaan.

Muistelisin että täällä taisi olla useampi tuhat rekisteröitynyttä käyttäjää.
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 90 (37 jäsentä ja 53 vierasta)

FatDiamond sanoi:
Tuo on varmaankin lähellä totuutta, itse loggaan aina ensimmäisenä sisään ja sitten selaan.

Muistelisin että täällä taisi olla useampi tuhat rekisteröitynyttä käyttäjää.
Itsekin loggaan heti kun pääsen tänne. Näitä selaillaan sitten niin kauan kuin koneella ollaan, painaen vähän väliä 'Uusimmat viestit' näppäintä, miten voisin elää ilman KonsoliFINiä?

Etusivulta: Jäseniä: 5,067
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 90 (37 jäsentä ja 53 vierasta)

Sarine sanoi:
miten voisin elää ilman KonsoliFINiä?

Et varmaan mitenkään, kuten en minäkään. :D Myönnän, KonsoliFINistä on tullut riippuvuus...
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 239 (76 jäsentä ja 163 vierasta)

Jäseniä löytyy, viestejä löytyy. Vastauksia saa silti odottaa liian kauan, ainakin joskus. Peiliin katsominen auttaa ja tietyt ketjut tulvivat uusia viestejä (GTA, MGS, Halo...) jatkuvasti. Konsolifinissä olen kirjoitellut säännöllisesti ja ahkerasti, nyt asustelen niin monessa eri paikassa, että säännöllinen kirjoitteleminen on mahdotonta. Yritän kuitenkin mahdollisimman paljon olla mukana kuvioissa.
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 239 (76 jäsentä ja 163 vierasta)

Itse pysyn jotkuvasti loggautuneena sisään, kun ei jaksa kirjautua sisään. Vaikka yleensä katsonkin vain uudet viestit, enkä pahemmin kirjoittele.
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 239 (76 jäsentä ja 163 vierasta)

Eniten käyttäjiä kirjautuneena 352, Tänään kello 16:06

Jopas on porukkaa lukemassa tänään...;)
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 239 (76 jäsentä ja 163 vierasta)

Näin se vaan on.
Mitä elämä olisikaan ilman Pelit.fi:tä ja Konsolifinä.

Itse harvemmin kirjoittelen, mutta seuraan niin aktiivisesti kuin modeemiyhteydellä pystyy.
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 239 (76 jäsentä ja 163 vierasta)

Mulla usein jää tää vahingossa auki tabiin, eli saatan olla "paikalla" vaikken oikeasti olekaan :) , mutta aina olen kirjautuneena sisään kun täällä vierailen.
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 239 (76 jäsentä ja 163 vierasta)

Köntys sanoi:
Mulla usein jää tää vahingossa auki tabiin, eli saatan olla "paikalla" vaikken oikeasti olekaan :)

Juu, sama juttu minullakin. Vaikkakin todella paljon täällä kumminkin oleskelen. Tosin en enää niin paljon, kun ennen (2kk sitten), kun on tullut elämääni sitä "oikeaa" elämääkin. :D
 
Vastaus: Aktiiviset käyttäjät tällä hetkellä: 239 (76 jäsentä ja 163 vierasta)

Köntys sanoi:
Mulla usein jää tää vahingossa auki tabiin, eli saatan olla "paikalla" vaikken oikeasti olekaan :) , mutta aina olen kirjautuneena sisään kun täällä vierailen.

No jos et pitkään aikaan mitään Konsolifini BBS:n sivua lataa niin et ole paikkalla olevien listassa. Sillä mitään liikennettähän foorumin ja sinun koneen välillä ei tapahdu jos et uutta sivua lataa, jolloin ei voida tietää oletko paikalla vai et. Samoin kun poistut foorumista vain klikkaamalla vaikka toista linkkiä suosikeissasi/Bookmarkeissasi niin ei siitä mitään kuittausta tälle foorumille lähde.

Käytännössä tuo toimii niin että jos jonkin käyttäjänimen haltija lataa sivun, hänet merkataan aktiiviseksi (edellyttää tietysti että on kirjautunut sisään). Jos uutta sivua ei lada niin tietyn aikarajan jälkeen käyttäjä poistetaan aktiivisten listasta. Heidän kohdalla jotka eivät ole rekisteröityneet tapahtuu sama, mutta heidän kohdallaan vain jää nikki tunnistamatta koska sitä ei ole (tai ei ole rekisteröitynyt sisään). Tämmöinen käsitys meikäläisellä on tämän foorumin tekniikasta, saa korjata jos meni mönkään.
 
Ylös Bottom