Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Prologue ja Episode 1 meni eilen, episode 2 nyt työn alla. Ihan helvetin hyvältä peliltä kyllä vaikuttaa.

emt, eihän tässä nyt peliteknillisesti kauheita uudistuksia ole, mutta en olettanutkaan. tunnelma ja juoni ovat aivan ylivoimasesti parasta mitä peleissä tähän mennessä nähty.
muutenkin hiottu niin täydelliseksi että huh huh, mikään ei vituta ja maisemat ja tapahtumapaikat on näyttävyydeltään huikeita
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Ajattelin jos menisin näin peliä kokeilematta kirjoittamaan jonnekkin sivustolle eeppisen 3 sivun arvostelun jossa suurimmaksi osaksi haukun peliä. Sitten lätkäisen arvosanaksi 10, ja tulen katsomaan kuinka mun arvostelua ylistetään tässä ketjussa :p

Kannatusta?
Tämä olisi aika makoisa kuittaus sellaisille puljuille, jotka yrittää lahjoa arvostelijat antamaan pelilleen huippuarvosanan; rahat tilille ja kymppi arvosanaksi, mutta muuten arvostelussa sitten haukuttaisiinkin peli suohon. :) Taitaa ne kuitenkin laatia sopparit sen verran tarkasti tommosissa tapauksissa, ettei tuollaista pääse tapahtumaan. :p
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Taitaa ne kuitenkin laatia sopparit sen verran tarkasti tommosissa tapauksissa, ettei tuollaista pääse tapahtumaan. :p

Ja sitten kun arvostelu ei miellytä niin nostetaan oikeusjuttu, "koska ne ei noudattanut meidän sopimaa lahjontaa" :D
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Prologue ja Episode 1 meni eilen, episode 2 nyt työn alla. Ihan helvetin hyvältä peliltä kyllä vaikuttaa.

emt, eihän tässä nyt peliteknillisesti kauheita uudistuksia ole, mutta en olettanutkaan. tunnelma ja juoni ovat aivan ylivoimasesti parasta mitä peleissä tähän mennessä nähty.
muutenkin hiottu niin täydelliseksi että huh huh, mikään ei vituta ja maisemat ja tapahtumapaikat on näyttävyydeltään huikeita
Did I just smell a Pirate???
siis minkä ihmeen takia tällaisia plejä, kaikenlisäksi suomalaísia pitää warettaa?
Ja kaiken lisäksi tykkäsi pelistä heti, niin miksei poistanut kopiota ja laittanut aitoa tilaukseen wareversiolla jatkamisen sijaan?
ja eihän täällä saisi edes pitää warekeskustelua.
Nurkkaan tuollaiset häpeämään.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Hedelmäkorin on syytä esittää pelilleen laillinen alkuperä tai muuten ylläpito tarjoaa vapaalipun suoraan pois foorumilta.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Ihan mielenkiinnosta, mistä poppasit pelin mukaasi? :)
Ihan mielenkiinnosta, vai siitä mielenkiinnosta, että Microsoft voi heittää streetdaten rikkoneelle mojovan laskun? :rolleyes:

Streetdaten rikkominen tai piraatti; molemmat pahoja juttuja. Mukava sentään kuulla, että pitää pelistä.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Did I just smell a Pirate???
siis minkä ihmeen takia tällaisia plejä, kaikenlisäksi suomalaísia pitää warettaa?
Ja kaiken lisäksi tykkäsi pelistä heti, niin miksei poistanut kopiota ja laittanut aitoa tilaukseen wareversiolla jatkamisen sijaan?
ja eihän täällä saisi edes pitää warekeskustelua.
Nurkkaan tuollaiset häpeämään.

olen odottanut tätä kuusi vuotta kuin kuuta nousevaa, kun minulla on mahdollisuus vihdoin sitä pelata, niin luuletko että aion odottaa 10 päivää ylimääräistä moraalisista syistä
icon_lol.gif

löytyy jo ostettuna max payne ja max payne 2, enköhän ole ihan tarpeeksi tämän pelin tekoa tukenut.

Hedelmäkorin on syytä esittää pelilleen laillinen alkuperä tai muuten ylläpito tarjoaa vapaalipun suoraan pois foorumilta.

ime persettä
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

En ala jeesustelemaan vaikka kyseessä on oma toimeentulo :)
Olen itsekin saanut joskus eräästä edesmenneestä peli-liikkeestä hieman aikasemmin pelejä.




Ihan mielenkiinnosta, vai siitä mielenkiinnosta, että Microsoft voi heittää streetdaten rikkoneelle mojovan laskun? :rolleyes:

Streetdaten rikkominen tai piraatti; molemmat pahoja juttuja. Mukava sentään kuulla, että pitää pelistä.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

En ala jeesustelemaan vaikka kyseessä on oma toimeentulo :)
Olen itsekin saanut joskus eräästä edesmenneestä peli-liikkeestä hieman aikasemmin pelejä.

Paha vaan, että TT-2k:lle esittämästään "kehoituksesta" Hedelmäkori taisi saada juuri bannit. Riippuu toki siitä, onko rakkaalla moderaattorillamme tänään hyvä, vaiko huono päivä. :D

Joo. Itse en kannata pelien piratisoimista, varsinkin jos kyseessä on peli, joka vaikuttaa oikeasti hyvältä. Vuosipäivitys-pelien kohdalla(yleensä roskaa) sitten olen vähän armeliaampi ihmisiä kohtaan. Huonojen pelien(jotka aiotaan julkaista bugisina) tekeminen pitäisi kieltää lailla.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

hehe.. nähtävästi. :D
Noh. Kohta odotus on ohi ja kaikki halukkaat pääsevät pelaamaan peliä ja kokemaan itse mistä on kyse. Toiset tykkää ja toiset ei mutta kohtalaisen hajottavaa on ollut tänään lukea erinäisiä forumeita ja kommentteja Review scoreista :D


Paha vaan, että TT-2k:lle esittämästään "kehoituksesta" Hedelmäkori taisi saada juuri bannit. Riippuu toki siitä, onko rakkaalla moderaattorillamme tänään hyvä, vaiko huono päivä. :D
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Imaisimme TT-2k:n kanssa oikein kunnolla!
Miten sitä voi edes imeä, kun ei siinä ole oikein mitään mitä laittaa suuhun? Tietysti, jos on kova imuteho, niin tuollaista suht tasaista pintaakin voi kai imeä.

RIP Hedelmäkori. Hän oli anti-sankari. Toisaalta tykkäsi pelistä, mutta toisaalta oli armoton pahis.

Vern:

Pahoittelut hajoilusta. Kyllä se siitä iloksi muuttuu!
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Kauan oon oottanu jotain tällaista peliä jossa on ihan pinteessä koko ajan. Harmi vaan että pakko odottaa kesäkuuhun ennenkuin ostan koska aion vielä valmistua koulusta tälle keväälle :) Lomalla on sitten aikaa yöt pelata, pitänee alkaa hommaamaan pimennysverhoja.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

NeoGAFin heput ovat kasailleet huimat määrät 10/10 ja 9,5 -arvosteluja, jotka eivät ole toistaiseksi kerenneet Metan kautta julkisempaan tietoon, että kyllähän tuo vielä todennäköisesti nousuun lähtee.

Täytyy pahoitella vernille kyllä omaa osallistumista tuohon arvosteludebattiin, vaikka puolustavalla kannalla riekuinkin. Ehkäpä päästään taas palaamaan päiväjärjestykseen, kun on kaikilla takki tyhjä.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Paha vaan, että TT-2k:lle esittämästään "kehoituksesta" Hedelmäkori taisi saada juuri bannit. Riippuu toki siitä, onko rakkaalla moderaattorillamme tänään hyvä, vaiko huono päivä. :D
Paavi onneksi hoiti itse likaisen työn, joten mie sain imutella rauhassa.

Itse en kannata pelien piratisoimista, varsinkin jos kyseessä on peli, joka vaikuttaa oikeasti hyvältä.
Etenkin kun kyseessä on lähes "tuttujen" ihmisten tekemä peli, ainakin henk.koht. otan Alan Warezilla keulimisen erityisen raskaasti (ja se tuntuu myös tuomioissa).

Muistakaatte siis tämä; wareziman ei teitin pidä, ei varsinkaan suomalaisia pelejä.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Ei mitään! Eipä ollut ainakaan tylsä päivä seurailla eri forumien mutustelua :) Veikkaan että jatkuu vielä tovin varsinkin kun jenkit pääsevät nyt lukemaan revikat


Täytyy pahoitella vernille kyllä omaa osallistumista tuohon arvosteludebattiin, vaikka puolustavalla kannalla riekuinkin. Ehkäpä päästään taas palaamaan päiväjärjestykseen, kun on kaikilla takki tyhjä.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Ehkäpä päästään taas palaamaan päiväjärjestykseen, kun on kaikilla takki tyhjä.
Jees. Rakastettaan kaikki taas toisiamme ja videopelejä! Tästä kaikesta imemisestä mulle tuli nyt sellainen olo, että Alan Wänkkii.

Sayonara ainakin viideksi minuutiksi!
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Kenelle sinä nyt olet vahingoniloinen? Suomaisille, xboteille vai peräti ihan Remedyn kavereille, jotka ovat vuosia painanut hommia tämän eteen?

Ja oikeastaan mistä olet vahingoniloinen? Siitä ettei peli ole kerännyt pelkkää 9 ja 10? Sorry nyt vaan, mutta aika idioottimaista läppää.

"Idioottimaista läppää", on se kumma miten vähästä ihminen voi vetää hernepussit sieraimeen. :D "Xboteille"... lähinnä kiristää otsalohkoa niin maan ärkeleesti nuo kaikenmaailman fanitushommat. Hei fanittaa jotain pelikonetta, oikeesti? Itelläni on ollut kaikki nykypolven konsolit, tällä hetkellä pelkkä Plese joka sekin melko vähällä käytöllä. Ei liity mitenkään minkäänlaiseen "xbotteiluun". Naurettavaa touhua.

Luin jo "pitkällä kehityksessä olevasta pelistä" elokuun 2005 Pelaaja-lehdestä, jossa oli AW:sta iso artikkeli. Tuolloin odotin jo peliä pian ilmestyväksi. No, venyi, venyi, venyi ja venyi, sitten kun julkaisun piti jo OIKEASTI olla lähellä niin ilmoitteenkin ettei PC-versiota tule. Ostin helmikuussa 1500€ peliläppärin ja haaveissa olisi ollut tätäkin peliä sitten sillä pyöritellä, mutta ei.

Eli jos et tuosta osannut päätellä niin pientä "vahingonilon tapaista" on ilmassa kysseistä pelitaloa kohtaan. :) Voihan se vieläkin olla että lainaan Boxia joltain toverilta keltä sellanen löytyy ja hommaan tän pelin jostain mahd. edukkaasti, suapi nähä sitte. Saahan tässä kohtsillee pari viikkoa kesälomaaki pitää niin kerkee ehkä RDR:n lisäks tähänkin syventymään.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom