Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Vielä viimeinen muistari jos haluat pelata Alan Wakea jo 5h päästä!

Helsingin Kampin Anttila avaa ovensa tänä yönä klo 00.01 ja paikan päällä on myynnissä pelin normiversio ja Limited Collector´s Edition ilman ennakkovarausta. Tapaat myös pelin käsikirjoittajan Sami Järven, sekä Alan Wakea näytelleen Ilkka Villin, ja saat molemmilta nimmarit peliin.

Alan Waken ostaneet saavat kaupan päälle myös I am AWAKE -paidan, Alan Wake -taskulampun, kaulanauhan ja julisteen. Lisäksi paikan päällä on skaba, josta voi voittaa Alan Wake -teemaisen Xbox 360 Eliten jakaikki Poets of the Fall -bändin julkaisemat albumit nimmareilla.

"Virallinen" jonottaminen alkaa klo 22 ja myynti klo 00.01 Kampin Anttilassa.

Lisätietoa tapahtumasta & huomisesta ohjelmasta osoitteessa Xbox.com | OSALLISTU ALAN WAKE –FESTIVAALEILLE 13.-14.5. ja Alan Wake -festivaalit | Facebook
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Ei ole ainakaan tänne mitään tullut, tosin ennakkotilasin aika myöhään (2-3 viikkoa sitten) joten voipi olla että koodit ovat "loppuneet". Muistaakseni siinä luki jotain tyyliin "koodit nopeimmille, rajoitettu erä" tai vastaavaa?

Joo niinhän siinä luki. Itse tilasin huhtikuun alussa, ja ajattelin kysäistä että joko niitä on postiteltu niin tietäis että jäikö itseltä saamatta.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Saakohan tuota LE-versiota hyvin ihan ilman ennakko juttuja, kuten yleensä on saanut? Tämä kevät meni niin nopsaa että ennakkovaraukset jäi tekemättä. Kiinnostaa vain saada toi LE-versio käsiin. Tuonne yö-myyntiin en taida oikein ehtiä. Aamulla ajattelin jonnekin sännätä pelin hakemaan. :)
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Reilu kuukausi sitten ennakkotilasin LE:n verkkokaupasta ja tarkoitus olisi noutaa myymälästä. Pitää toivoa että huomenna tulee verkkiksen suunnalta viestiä, muutenhan se on viikonloppu pilalla... :rolleyes:
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

IS:n jutussa Myllyrinne vähän selventää tuota myyntiluku-asiaa:

"Miljoonan myynyt peli on hitti, kahteen miljoonaan olen itse tyytyväinen, Myllyrinne sanoo."

Tuosta tietenkin voi sitten yrittää tulkita kaikenlaista.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Alan Waken collectors edition vihdoinkin hyppysissä ja onhan se paketti hieno. Pari kysymystä niille, joilla samainen paketti löytyy:

-mistä löytyy mukana tulevan aivan loistavan soundtrackin biisilista?
-kannattaako mukana tuleva kirja "lukea" ennen peliä vai spoilaako sen verran että lukeminen kannattaa jättää vasta pelin läpäistyään?
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Kävin nappaamassa Kampin Anttilasta kalliin LE-version. Mukaan sai sentään t-paidan, avainhihnan ja taskulampun.

Aamulla näin ihan hyvän haastattelun Ylen Aamu tv:stä. Myllyrinne ja Järvi oli tälläkertaa haastattelussa. Hyvin on media ottanut tällä kertaa pelialan näkyville ja ei olla takerruttu kliseisiin, kuten väkivalta ja "pelaaminen on lasten ja nuorten juttu"

Ajattelin korkata pelin yöllä, heti kun iltavuorosta kotiin pääsee. Nyt nautin auringosta ja lämmöstä. :cool:
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Hemmetti, kun en monestakaan syystä itse kerennyt mennä jonopaikoista kilpailemaan, mutta kohtahan sen pitäisi postiluukusta kolahtaa. Sitten vain miettimään, mihin tuon 360:n tällä kertaa veisi, kun missään ei ole tarpeeksi pimeää. :confused:
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

GS:tä kävin heti aamusta noukkimassa oman LE:n.
Sitten odotellaan tuoko posti vielä toisen :rolleyes:

Itse ainakin jätän pelaamisen iltaan kun alkaa olla pimeää, ei viitsi liiallisella valolla pilata fiilistä.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Itse ainakin jätän pelaamisen iltaan kun alkaa olla pimeää, ei viitsi liiallisella valolla pilata fiilistä.

Toisaalta täällä on ainakin valoa ihan puoleenyöhön saakka nykyään. Kellari näyttää ainoalta hyvältä paikalta korkata Alan Wake. :D
 
Vastaus: Alan Wake

miksi kusti ei jo polje. toivottavasti netanttilan paketti on perillä tänään tai viikonloppu on pilalla. toisaalta meneepä tässä aikaa puiden istuttamiseenkin, että yöllähän sitä vasta pelaillaan :eek:
E: ja eihän se tullut. voi jeesus taas. kiitos netanttila, you rock my world
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Hemmetti, kun en monestakaan syystä itse kerennyt mennä jonopaikoista kilpailemaan, mutta kohtahan sen pitäisi postiluukusta kolahtaa. Sitten vain miettimään, mihin tuon 360:n tällä kertaa veisi, kun missään ei ole tarpeeksi pimeää. :confused:


Eiköhän se selviä sillä, että pelaa Alan Wakea vain myöhään illalla 21-00 ;)

Itse hommaan varmaan pelin tänään, mutta korkkaan sen vasta illalla, sillä toimintatrillerin pelaaminen auringonvalossa vähentää tunnelmaa niin prkleeesti
 
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Eiköhän se selviä sillä, että pelaa Alan Wakea vain myöhään illalla 21-00 ;)

Väärin. Silloin katsotaan lätkämatsia ja odotetaan että tulee yö. AW korkataan aika tarkkaan puoliltaöin. Matkaevääksi kupponen kuumaa, parit donitsit ja taskulamppu :)
 
Vastaus: Alan Wake

Minä ajattelin aloittaa pelin pelaamisen heti, kun vaan posti tuo sen (eli toivon mukaan ihan hetken kuluttua). Täällä pohjoisessa on sen verta paska sää tänään, että rankkasade on omiaan luomaan tunnelmaa pelaamiselle. Se eilinen sade, joka etelässä vallitsi, on tainnut nyt saapua tänne Suomen yläpäähän. Onneksi ei sentään ukkosta... vielä.

EDIT: Jaha. Posti toi kyllä kaikkea muuta kivaa krääsää, muttei sitten Alan Wakea. Oh well, sadekin lakkasi, joten tunnelmatekijät häipyivät poies muutenkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Alan Wake

jumalauta oli paikallisessa gigantissa alan wake lce 39€ onneks menin käymään:D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom