Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aliens vs. Predator [X360]

Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Täytyy sanoa että kyllä on tosi mukava peli! Vaikka pelissä onkin omat huonot puolensa, jaksaa sitä silti pelailla. Tulee ihan "vanhat kunnon pelit" mieleen. Löytyisiköhän täältä minkäänlaista peliporukkaa?? Yksin pelailu ei tunnu niin hohdokkaalta kuin isommassa porukassa pelaaminen. Lisäillä saa ihan vapaasti.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Julkkarinahan tämä tuli jo haettua, mutta tuntui silloin että ei riitä aika pelaamiseen joten tarjosin myyntiin. Korkeahkosta hintapyynnöstäkö lie johtui, mutta ei viikossa kauppojaan tehnyt. Ihan hyvä varmaankin niin.

Nyt nimittäin sit päätin ja sopivan tilanteentullen nappasin muovit kotelon ympäriltä ja laitoin lätyn koneeseen.
Tunnin kerkesin nyt marina -kamppista pelata ja kyllä kelpaa. Jo näin pienen maistiaisen perusteella osaan sanoa että pidän tästä pelistä. Ympäristö, joka mulle erittäin tärkeä peleissä, on varsin mainio, enkä graafista puolta menisi teknisellä puolellakaan kritisoimaan.
Realistiset sotapelit ei voisi itseä vähempää kiinostaa ja Left 4 Dead osoittautui heti ensi näppäimillä jonkun muun kuin minun peliksi. AVP taas on selkeästi jo tämän pintaraapaisun perusteella se minun fps.

Lisää mietteitä jahka saa enemmän pelattua.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Uhhuh kun tuli tänään pelattua hieno peli Species TDM:ssä predatorina, porukkaa oli tosi paljon mitä ranked peleissä harvemmin näkee (peli oli friendly game). Voisivat kyllä peleihin tehdä aina rajoituksen noihin predatoreihin sillä jos peli menee tyyliin 6vs6vs6 ja kaikki predatorit saa shoulder gunit niin aika helposti he pystyvät jyräämään muut minkä vuoksi olisi parempi että olisi aina se 4 predatoria max näissä isoissa peleissä jotka saisivat shoulder gunit.
Onko kukaan tarkastellut tuon keihään heittoa että laskeeko se ajan kanssa vai meneekö se aina suoraan ja osuu siihen kohtaan mihin tähtää, tällä hetkellä se tuntuu huonoimmalta aseelta predattorilla vaikka sen käyttö ei paljasta missä olet.

PS: Miten modet ja valvojat suhtautuvat saman viestin postaamiseen uudestaan esim. tuonne PS3 alueelle jos saman kirjoituksen teki X360 alueella?
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

PS: Miten modet ja valvojat suhtautuvat saman viestin postaamiseen uudestaan esim. tuonne PS3 alueelle jos saman kirjoituksen teki X360 alueella?
Periaate on, että ei mielellään. Etenkin kun olet ilmeisesti pelannut nimenomaan X360-versiota.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Periaate on, että ei mielellään. Etenkin kun olet ilmeisesti pelannut nimenomaan X360-versiota.

Harmi sinänsä mutta en omista X360 tahi peliä sille vaan pelaan sitä PS3 mutta minä keskustelen pelin gameplaysta mikä minun mielestäni pitäisi olla ihan sallittua vai onko :confused: Sillä en tiedä kummalla osastolla olisi aktiivisempia vastaajia kysymyksiini.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Harmi sinänsä mutta en omista X360 tahi peliä sille vaan pelaan sitä PS3 mutta minä keskustelen pelin gameplaysta mikä minun mielestäni pitäisi olla ihan sallittua vai onko :confused:
Periaate on, että keskustellaan sen version ketjussa, jota on itse pelannut. Olipa se sitten vaikka kaverin mummon luona tapahtunutta.

(Tiedän, tämä ei ole mikään ideaalinen tilanne, ja keskustelu näistä multiplattisketjuista nousee aina aika-ajoin esiin. Mutta tähän mennessä parhaaksi on silti koettu pitää ketjut erillään.)
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Kylläpäs on kivaa, tosin vasta Marinella ehtinyt vetää kamppanjan läpi. Tunnelma oli nautinnollisen painostava koko matkan, ja muistui nopeasti mieleen mitä ns. panic fire tarkoittikaan :)
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

No nyt on tätäkin kokeiltu muutaman tunnin verran ja varsin hyvä mieli on jäänyt. Ei mielestäni lainkaan niin huono kun on annettu ymmärtää. Toki muutamat pikkujutut haittaa, kuten alienin "epätarkkuus", jolloin annetut instant kill-liikkeet jää välillä haaveeksi. Todella mukavaa kuitenkin väijyä pahaa aavistelevia ihmisiä. Marine-kampanja mielestäni oli ahdistava myös, ainakin tuon alun perusteella mitä kokeilin. Predator taas tuntui lähinnä sellaiselta huvitukselta, jolla pystyy mättämään ja lahtaamaan kohtuullisen helposti kaikki.

Nämä kokemukset siis yksipelin puolelta.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

No nyt on tätäkin kokeiltu muutaman tunnin verran ja varsin hyvä mieli on jäänyt. Ei mielestäni lainkaan niin huono kun on annettu ymmärtää

Melkoinen läpijuoksu tuo oli itellä kuukausia sitten, mutta päälliset ajatukset helposti positiivisella puolella. Vaikeampiin asteisiin ei kiinnostanut lähteä yhtään... :D

Alieneilla oli kivaa pelata, ja predatorillakin. Marit sitten vähän sitä tusinatavaraa. Multiplayer oli melko tykitystä Alieneilla, ja poikkeuksetta Marit otti turpaan aina.

Kympin hintaankin jo ihan kelpo ostos, ja halvemmallakin pitäs saada tongittua jostain päin nettiä.
 
Ylös Bottom