Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aliens vs. Predator [X360]

Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

VOISAATANA! Tein eilen ennätyksen taas pelaamisen suhteen, edellinen pisin putki tapahtui vuosia sitten Halo 1:n kanssa, nyt meni rikki. Aloitin pelaamisen n. 11.00, kaveri tuli n. 15.00, kaveri lähti n. 23.30 ja itse lopetin pelaamisen n. 01.45. HAHA!

Nyt täytyy sanoa heti että EI, ne jotka ei peliä osta demon takia on tosiaan hukassa ja missaavat ***** hienon elämyksen. Demossa jopa selvästi paskemmat grafiikat kun tässä, huomaa ku vertaa demokenttää tähän koko pelin samaan.

Ja se että Alienin ohjattavuus ja muu paskaa ? Pelaajasta kiinni. Itse ensimmäiset 10 kertaa kun pelasin Alienilla, olin sitä mieltä että täysi paska ja ovat pilanneet sen, ja vitut. Nyt täytyy sanoa että dominoin VAHVASTI Alienilla TDM, Species TDM ja DM peleissä ainakin. Miksei myös Infestationissa :D

Alienin kampanjassa "ei mitää järkee lol" ?!?!? Voi *****. Mikä siinä on epäselvää ? Olet Alien jota labrassa käyttäävät kokeisiin, pääset karkuun, hoidat kuningattaren irti, tapat, tapat, tapat jne. Ja saat uudet tehtävät aina kuningattarelta. Meni läpi kahdessa tunnissa ? oisko aika nostaa vaikka hardille.
Näen Alienin kampanjan, miksei myös Predan, vähän Batmanin tyylisenä, jokainen huone ja iso lauma vihollisia on oma palapelinsä että kuinka lähdet tilannetta purkamaan, ymmärrän kyllä että peli ei maistu jos juokset päättömänä ihmisten seassa ja loikit vaan ja YRITÄT tehdä tulosta. Itse ainakin tähän mennessä oon vetäny suht huolellisesti hiljaa jokaisen hengiltä, hardilla kun kuolo korjaa jo yhdestä osuvasta haulikon lossautuksesta.

Predan kampanja myös maistuu, se nyt on vähän erikoisempi, jotain esi-isien metsästysmaita jne mut ei siinäkään mitään. Leirien putsaamiset stealth- tyylillä uppoaa, tässä sama, ELÄYTYKÄÄ HIEMAN.

Marinen kampanjaa olen pelannut vasta n. 2-3 kenttää ja kyllä tunnelma ainakin kohdillaan, liikkumisessa ja ohjattavuudessa en myöskään näe ongelmia.

JOS EI MEINAA OSUA, säätäkää sitä herkkyyttä ! Vakiona ainakin täysin paskat omasta mielestä, muutaman kerran kun kävi hienosäätämässä, ongelma poistui täysin.

Tosiaan, reilu 12h tuli eilen pelattua, 51% meni yhteensä yksinpelistä läpi + jollain 8-11 levelillä netissä. Netissä taas omat suosikit välittömästi Predator Hunt, OIKEASSA SEURASSA ja n. 6-7 hengen kesken, Infestation toimii vain isoilla porukoilla, mahtava tunnelma tässä myös ! :D
Eniten tulee pelattua Species TDM- muotoa. Omasta mielestä ehdottomasti hienoin tässä, kahden kaverin kanssa pelattiin ja dominoitiin TÄYSIN Alieneilla. Kaks kamua hyökkää yksittäiseen kohteeseen edestä, yksi menee takaa, AINA TOIMII. On sitten predator tai ihminen vastassa, harvoin tulee tappiota tuossa tyylissä. Kaks häärää ja pitää huomion tosiaan kohteessa ja yks vetää sen stealthin takaa, sitten kaks suojaa siinä ettei kukaan tee samaa itselle. TOIMII.

No joo, tulipa tekstiä, pointtina et yksinpelinä maistuu jos vähänkään osaa pelata, pikkasen edes tykkää kyseisistä otuksista ja pikkasen edes ymmärtää pelaamisesta jotain, eikä vain juokse, pyöri ympyrää ja "MENE MENE MENE TAPA TAPA TAPA". Moninpelinä helvetin hyvää viihdettä, kyllä MW2 jää nyt vaan hyllyyn.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

On kyllä iha pirun hyvä. ainut mikä harmittaa on se että mulla tahtoo automaattisesti huomaamatta jäädä predatorilla se hiton lämpökamera päälle ja sitte ollaa ihmeissää ku ei alieneita näe heti kun tulevat. pitäs opetella ottaa se pois päältä melkee heti aina nii ei syö kokemusta :)
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Hahah, unohdin hehkuttaa Survivor/Survival (? kumpi olikaan)- muotoa. Eilen pelasin ensin yksin, ei nyt niin uponnut, sitten testasin netissä kahden random äijän kanssa ja oli kyllä viihdettä. Täytyy sanoa että hektisyys, panikointia ja yleinen tiedottomuus on suurimmillaan tuota pelatessa :D Ehdottomasti samaa tasoa GoWin Horden ja ODST:n Firefightin kanssa. Ristitulta saa varoa jos FF päällä, joka kannattaa olla ja muutenkin, mahtava meno.

N. 250-300 Alienia saatiin parhaimmillaan listittyä kolmestaan siinä tehdaskentässä. En tiiä onko hyvä vai ei, eilen vaikutti ainakin ok tulokselta :D Tiimityöllä esim kavereiden kanssa mikit käytössä saattaisi toki saavuttaa rutkasti enemmän.

Pelejä ainakin tuntui löytyvän kokoajan siihen muotoon. Peliseuraa tuntuu myös löytyvän ainakin Ranked- peleistä, ja sit jos Player Matcheja ettii sieltä "browse" puolelta, saa jonkinlaista servulistaa esille.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Pelasin eilen kaikki kampanjat lävitse ja täytyy sanoa että pidän tästä pelistä.

- Aiemmin valitin että alineihin on hankala osua mariinilla, mutta kontrollien säätämisen jälkeen ohjaamisen tottui.
- Mariinin kamppanja oli loistava, vaikka se silloin tällöin toisti itseään. Siinä vain on jotain maagista kun tulittaa pimeydessä xenoja ja pulssikivääri hehkuu punaisena.
- Pidin predatorilla pelaamisesta enemmän kuin aikaisemmissa osissa. Xenojen kanssa oli kiva nyrkkeillä, ja mariinien vaaniminen oli hauskaa.
- Itse en havainnut mitään ongelmia alienilla pelatessani. Ohjaaminen oli toimivaa, ja jäin korkeintaan muutamaksi minuutiksi jumiin.

Suosittelen tätä kaikille jotka pitivät sarjan aikaisemmista peleistä.

Vielä kun saisin kunnollisen yhteyden :(
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Kyllä on mahtava peli.Tuli sellainen olo,että hukka perii:eek:,kun kymmenen alieniä tulee päälle ja kutit loppuvat.Itse olen törmännyt moninpelissä usein siihen,kun Host häviää pelin,niin samalle loppuu koko peli.Olisivat saaneet laittaa samanlaisen systeemin kuin M.W.F.2:n,niin ei peli loppuisi kesken kaiken.Alienilla pelaaminen vaatii aikamoista totuttelua,mutta eiköhän se siitä ala sujumaan.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Jos joku haluaa GS:n ennokkovaraajan-etu-multiplayer-skinit niin laita tänne viesti.
Ensimmäinen joka ketjussa halukkuutensa ilmoittaa saa ne (laitan koodit kunhan pääsen kotiin).
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]

Jos joku haluaa GS:n ennokkovaraajan-etu-multiplayer-skinit niin laita tänne viesti.
Ensimmäinen joka ketjussa halukkuutensa ilmoittaa saa ne (laitan koodit kunhan pääsen kotiin).

Minä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Omaa hunter-editionia vielä odotellen. Tuli muuten selvyyttä (ehkä) että miksi tuo hunter edition on euroopasta myöhästynyt... Ainekin pohjois-amerikassa on noissa hunter editioneissa ollut iso marginaali missä tuo facehugger olisi ollut rikki. Olisiko tämä syy vetää tuotanto-linja alas ja lähettää sitten "uudet" versiot missä olisi ehjät teko-piipit... Muttamutta, jokahan olisi aika ottaa tuosta topicin nimestä tuo HYPE pois? Ja vielä kun en ole itse päässyt tätä testaamaan, niin onko matchmaking vieläkin yhtä huono kuin demossa? Vai joko nyt pääsee pelaamaan nopiammin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Tulihan tämä sitten eilen haettua pienen pohdinnan jälkeen Verkkokaupasta. Kaverin suosituksesta viimein rohkaistuin tämän ostamaan. Ainakin alkufiilisten perusteella tässä ei tosiaankaan menty vikaan.

Kovin pitkälle en ole pelissä vielä ennättänyt, mutta jonkinlaisia alkufiiliksia voisin tänne rustailla. Kampanjan aloittelin Marinella. Tuo on juuri niin tiivistunnelmaisen oloinen kuin vain odottaa sopii. Tätä tukee mielestäni enemmän mainiosti pelin audiovisuaalinen puoli. Graafisesta puolesta olen lukenut joistain lähteistä nillitystäkin, mutta itse en oikein ymmärrä tätä. Eli graafisesti peli näyttää ainakin omaan silmään erittäin onnistuneelta. Varsinkin valot ja varjot ovat mielestäni toteutettu kauniisti ja luovat peliin tunnelmaa. Äänipuoli onkin sitten ihan oma lukunsa. Se jos mikä on omiaan tukemaan pelin selviytymishenkistä tunnelmaa. Kun tutka piipittää ja ympärillä kolahtelee sekä rämähtelee, niin tuleehan sitä välillä jopa hieman vainoharhainen fiilis. Välillä on lähtenyt sarja ihan vain seinille:D.

Tuota survivor- moodia tuli myös koitettua kaverin kanssa kahdestaan ja siitäkin jäi erittäin positiiviset fiilikset. Tunnelma on katossaan kun Alieneita hönkii päälle eri suunnista ja tutka piipittää siinä samalla tiuhaan tahtiin. Pelimuoto on todellakin nimensä veroinen ja paniikkitilanteitakin syntyy melkeimpä pakon sanelemana aika ajoin. Varsinkin neljän ihmispelaajan voimin tuo voi olla todella hyvää hupia. Tuota voi tosiaan aika pitkälti verrata Gearsin Hordeen tai Halon Firefightiin. Tällä kertaa vastassa on kuitenkin alienit, joka nostattaa ainakin meikäläiselle tunnelmaa. Erittäin onnistununeen oloinen pelimuoto. Varsinaisen moninpelin puolelle en ole vielä ennättänyt, mutta sekin täytynee ehdottomasti testata tässä ihan lähiaikoina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Kokeilin tuota yksin Survivor moodia, ja täytyy sanoa etten ole täysin tyytyväinen. On hyvä asia että tämä muoto on pelissä, mutta minulla vuonna kivi ja keppi hauskempaa alkuperäisen AvP:n Skirmishin kanssa. Siinä oli enemmän kenttiä ja ne olivat parempia. Lisäksi siinä oli perus xenojen lisäksi myös predalieneita ja paretorianeita. Tässä näyttäisi olevan ainoastaan kaksi kenttää ja molemmat ovat pieniä.

Täytyy vielä mainita että rakastan tämän pelin animaatioita. Kun mariini vetää kytkintä niin se näytää siltä kuin se pitäisikin.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Kokeilin tuota yksin Survivor moodia, ja täytyy sanoa etten ole täysin tyytyväinen.

Ainakin se toinen kenttä (oliko c-block?) laajenee aina kun pääsee noita aaltoja eteenpäin. Se on kuitenkin täysin totta, että ei nuo nykyiset kaksi kenttää tule varmaankaan pidemmässä juoksussa riittämään oikein mihinkään. Lisää noita tosiaan kaipailtaisiin ja toivottavasti niitä on myös tulossa. Potentiaalia tuossa pelimuodossa on kuitenkin oikein mukavasti, jos pelintekijöiden suunnalta löytyy vielä tulevaisuudessa lisää tukea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

No rebellionhan ilmoitti jo n.kk ennen pelin ilmestymistä että ovat jo suunnitelleet DLC(!!) jo vaikka kuinka paljon, ja jos en ihan väärin muista niin jo seuraavaa peliä... tai sitten muistan väärin...
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Pelasin lisää tuota survivoria ja vastaan tuli praetorian (se tosin oli melko heikko), joten olin kritiikissäni tältä osin väärässä.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Ai perhana kun kiinnosti kovasti tämäkin tekele, mutta ilmeisesti täytyy sitten napata mukaan vasta alekorista. :c
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Tässä odoteltu jo koko viikonloppu peliä kun gamestop jostain syystä ei saanut perjantaiksi pelejä :rolleyes:
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Ai perhana kun kiinnosti kovasti tämäkin tekele, mutta ilmeisesti täytyy sitten napata mukaan vasta alekorista. :c

Et kai kuitenkaan tätä ketjua lukemalla tullut tuohon tulokseen? Täällähän peli nimittäin kerää lähes poikkeuksetta kehuja. :) Myös itse olen erittäin tyytyväinen ostokseeni, eikä hieman karu ulkokuori enää pääse häiritsemään.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Itse olen nyt peliä tahkonut ihan kunnolla ja on erittäin kova peli kyseessä:D Nuo kampanjat olen kaikki läpi pelannut ja kaikki oli mukavaa pelattavaa. Parhaaksi kampanjaksi nousi yllättäen alien, innostuin jopa siinä suhteessa, että vedin sen vaikeimalla läpi. Kaksi muuta tarinaa olivat nekin hyviä, mutta eivät nouseet alienin tasolle. Nettipeliä jonkun verran tahkottu ja on tuo mukavaa, mutta ei yllä AVP2 tasolle. Erittäin tyhmä ratkaisu ranked matseissa, että ei voi peliä valita niinkun tuossa playerissa :mad:
Mutta kaiken kaikkiiaan todella hyvä peli:cool:
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Tuli tänään kyseinen peli saatua ja Alien kampanjan vedin suoraan läpi. Osittain jäi huono maku, koska tarinallisesti siinä ei ollut järkeä.
Seuraavaksi sitten Marinella ja johan pomppasi tunnelma uusiin sävelmiin. Helposti näkee, että tekijät ovat tähän kamppanjaan enemmän panostanneet.

Teknisesti peli on mielestäni nätti. Varsinkin valon ja varjon efekti on hieno. Äänistäkään ei ole pahaa sanottavaa. Ehkä hieman koomista oli alienin kampanjassa marinen samat lauseet.

Moninpeli on oikeasti hemmetin hyvä tai ainakin tuntuu freshiltä kaikkien bäföjen ja codien jälkeen. Demon perusteella olin lyttäämässä alien rodun, mutta tulikin huomattua, että sillä helpoiten saa porukkaa kumoo. Predator luokka on hauskin, mutta jotenkin liian usein sain kuolema. Varsinkin ihmetytti se, että lähes kesken ilmalennon joku alien sai mut kiinniotteeseen. Ja tuo tapahtui aika monesti. Myös pari roundia oli aika lagi puoleista, joka siis pilas pelin aika pahasti.
Kokeilin myös sitä Survivor modia parii otteeseen. Siinäkin tuli yllätyksenä, että kuolema tulee vähän liiankin nopeasti. Osittain hyvä niin!

Kaikin puolin erittäin hyvältä vaikuttaa. Kunhan vain ei peli-into loppuisi hetkessä.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Tuli tässä illan aikana otettua ensikosketus moninpelin maailmaan. Jos tuota pitäisi jotenkin napakasti kuvailla, niin ensimmäiset sanat olisivat varmaankin erittäin maukasta menoa. Eli osuu ja uppoaa todella hyvin ainakin tälle suunnalle. Pelimuodot ovat kiinnostavia ja ne eroavat mukavasti toisistaan. Nyt alkuun tuli kokeiltua Infestationia ja Species DM:ää. Kummassakin on hyvin omanlainen tunnelma ja omat valttinsa.

Infestationissa tunnelma on tiivis kun liikut ahtailla käytävillä kaverisi kanssa ja koitat samalla vältellä/ paikantaa vaanivaa alienia. Meno tiivistyy mukavasti aina sitä mukaa, kun alienien määrä alkaa pelin edetessä lisääntymään. Varovaisuutta ja jopa pientä paranoiaa on tässä vaiheessa havaittavissa. Toki jos kuolo sattuu korjaamaan, niin myös tuohon alienin rooliin on mukavaa hypätä. Näin voi alkaa samoin tein kiusaamaan jäljelle jääneitä marineita.

Species DM:ssä tuli oltua Predatorien joukkueessa. Tuokin pelimuoto on hyvin omanlainen kokemus. Näkymättömyys päällä on mukavaa vaania varsinkin pahaa aavistamattomia marineita. Toki alienienkin niittäminen on tyydyttävää puuhaa, kun siihen tulee tilaisuus ja sen onnistuu tekemään. Muutamaan otteeseen pääsi kuitenkin käymään sellainen "vahinko", että alienit olivat niitä, jotka pääsivät yllättämään meikäläisen. Eli näin metsästäjä olikin metsätettävien joukossa:D.

Alkufiiliset ovat kuitenkin erittäin positiiviset kaikin puolin. Täytynee pelailla lisää tässä viikon mittaan, koska opittavaa tässä ainakin riittää vielä todella paljon. Tälläisen illan testailun perusteella tuolle moninpelille voisi kuitenkin jo nyt povata pitkää ikää, jos peli vain saavuttaa ansaitsemansa tarpeeksi suuren suosion.
 
Vastaus: Aliens vs. Predator [X360]

Ihan onnistunut peli on, toissapäivänä pelasin heti predatorin kampanjan läpi ja eilen alottelin marinella, olisi pitänyt pelata siinä järjestyksessä kuin näkyy menussa niin tarinakin olisi mennyt oikein eteenpäin. Marinella kyllä tunnelma suoraan aliens leffasta, tänään pääsee varmaan sitten aloittelemaan viimeistä kampanjaa.
 
Ylös Bottom