Vastaus: Aliens vs. Predator [X360 Hype]
Tuossa tullut pelailtua tuota demoa boksilla, sekä vähän pleikkarillakin, kun siihen peliin vielä pääsi ja olen kyllä tykännyt. Demon pelimuodon valinta on kyllä mielestäni aika iso moka esittelemään itse peliä mutta muuten demo on vaikuttanut oikein hyvältä.
Tuossa jotkut miettivät tuota alienin hyppyhyökkäystä niin se onnistuu painamalla focusmoden päälle ja menemällä vihua sen verran lähelle, että koko ukko menee semmosen "pallon" sisään. Sen jälkeen vain light attack nappia niin saa hyppyhyökkäyksen aikaseksi. Valikosta saa myös päälle sellaisen asetukset, että alien tarttuu automaattisesti kaikkiin pintoihin ilman napinpainallusta. Itse pidän tästä, koska muuten tuo raja on vähän häilyvä, että mihin pintaan tarttuu ja mihin ei.
Ohjauksesta ei kyllä ole mitään valittamista ja hahmot ovat mielestäni hyvin tasapainossa. Tuo Grab-attack tosin on hiukan heikko, juurikin sen takia, että se animaatio kestää turhan kauan ja sinä aikana kerkeää toinen tyyppi tulla taakse ja tehdä saman itselle.
Grafiikka on mielestäni hyvää, kuten myös äänet. Ekaa kertaa marinella pelatessa meinasi jo vähän ruveta pelottamaan, kun motion sensorit piippaa ja ketään ei näe.
Mutta demo ei ainakaan itseäni saanut ennakkotilausta perumaan, että sitten jatketaan 19. päivä kokopelin merkeissä.