Tuli ladattua
sonic rumble kun sain tietää, että sitä voi pelata ainakin pleikan ohjaimella.
Jossain beta testeissähän tuo toimi ainoastaan kosketuksella.
Tämähän on siis hieman fall guys tyylinen peli jossa isolla porukalla aloitetaan ja peli kestää kolme rundia ja joka rundin lopussa osa porukasta tippuu pois.
Kentissä on myös tietenkin esteitä hidastamassa menoa ja välillä pitää vaikka hajottaa seinästä tai lattiasta palasia joista vain yks vie eteenpäin ja niitä loppuja ei saa rikki.
Painoin alkuvalikossa vaan play nappulaa ja odotin jotan tutoriaalia kun sellaisen siinä videossakin näin missä kerrottiin ohjain tuesta, mutta peli heittikin mut heti kunnon matsiin mukaan.
No tulin toiseksi vaikka en edes tiennyt miten sitä pelataan joten paskemminkin ois voinut mennä.
Se oli kyllä perseestä, että ennen kuin pääsin edes kokeilemaan pystyykö tätä yleensäkään pelaamaan mun budjetti luokan a23 galaxylla niin piti luoda joku pelaajatunnus jota ilmeisesti sitten käytetään kaikissa peleissä vaikka tämä oli ainoa joka kiinnosti.
No riittikö ne tehot? Tavallaan.
Kaikki graffa asetukset minimissä eli ei antialisointia, ei varjoja ei paljon mitään ja silti tämä ei toimi sulavasti ja yhtään liioittelematta 3ds:n sonic lost world näyttää paremmalta.
Kyllä tätä silti tulee muutama matsi pelattua jossain välissä kun niin pitkään olen halunnut kokeilla.
Ei tämä mun mielenkiintoa yllä kovin pitkään pitäis muutenkaan kun pelaaminen on sitä samaa enkä välitä mistään skineistäkään.
Tai no sain mä ostettua Amyn heti ekan matsin jälkeen ja sen mä vaan halusinkin joten kaikki on hankittu