Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Android - pelit ja pelaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Android - pelit ja pelaaminen

Carmageddon ilmaiseksi Androidille 10.5. eli tämän päivän ajan.

Länkkäriseikkailu suomalaiskehittäjältä, Fester Mudd ensimmäinen episodi näyttää olevan ladattavissa marketissa.

Täytyy kerrankin mainostaa, kun pari kaveria julkaisi pelin: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.saynomoo.tidytools

Hinta-laatu-suhteesta ei voi ainakaan valittaa, kun peli on ilmainen.

Tässä jälleen todiste siitä, että yksinkertainen voi olla kaunista. N. 15 minuutin räpellyksen perusteella hyvin toimiva ja yllättävän koukuttava peli. Ainoa pieni miinus hieman kömpelöistä kontrolleista. Tuon työkalun pyörittämisen olisin itse varmaan yrittänyt ratkaista niin, että kahdella sormella pyöritetään, yhdellä liikutetaan. Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä peli. Lumipallon lähtiessä liikkeelle näiden mobiilipelien kohdalla kaikki on mahdollista.

Tässä jälleen todiste siitä, että yksinkertainen voi olla kaunista. N. 15 minuutin räpellyksen perusteella hyvin toimiva ja yllättävän koukuttava peli. Ainoa pieni miinus hieman kömpelöistä kontrolleista. Tuon työkalun pyörittämisen olisin itse varmaan yrittänyt ratkaista niin, että kahdella sormella pyöritetään, yhdellä liikutetaan. Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä peli. Lumipallon lähtiessä liikkeelle näiden mobiilipelien kohdalla kaikki on mahdollista.

Terve,
Olen yksi Tidy Toolsin tekijöistä, mukava kuulla että peli koukuttaa. Pelistä on nyt uusi versio saatavilla, jossa on kontrolleja vähän paranneltu. Aiemmin joillakin laitteilla ja/tai käyttäjillä oli hieman hankaluuksia saada työkaluja pyöriteltyä, nyt sen pitäisi olla paremmalla tolalla. Kirjoitin aiheesta myös meidän devausblogiin: http://tidytools.tumblr.com/post/80012166949/nice-game-but-the-rotation

Kahden sormen pyörittämisestä: Testeissä kahdella sormella pyörittäminen osoittautui hyvinkin hankalaksi. Usein työkalua pitää pyöräyttää 180 astetta ja tätä liikettä tehdään paljon. Siksi toteutimme sormille yksinkertaisemman kontrollin, yhdellä sormella pyörittämisen.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.saynomoo.tidytools

Cheers,
Tuomas

Onkos kukaan muu pelaillu tuota jumalpeli Godusta? On kyllä pitkästä aikaa loistava peli androidille, ja onhan se vissiin saatavilla ihan kaikille puhelimille.
Oon nyt siinä tilanteessa että pitäis saada ruokaa talojen rakentamiseen ja ongelmana on että sitä ruokaa tulee niin saakelin hitaasti. Ei asukasluku oikeen kasva tuon takia. Farmeja on useampia ja farmareita n.10, peltojakin on, mutta hidasta on ruoan tuotanto. Toisinsanoen jumissa ollaan..

Nyt ollu reilu kuukauden Angry Birds Fight! Peli peluussa kännykällä ja jopas on rovio kerrankin tehny japsien kans niin hyvää yhteistyötä ettei voi muuta ku kehua.
Uskomattoman hyvä peli.

Heippa kaikille!

Käytiin Fitness Village konseptia esittelemässä MTV3 Huomenta Suomi -ohjelmassa jokunen päivä sitten. En tiedä kuinka moni tältä forumilta törmäsi asiaan, mutta olisi mahtavaa kuulla teidän ajatuksia niin lähetyksestä, kuin myös itse pelistä.

Lähetyksen voi katsoa täältä: https://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/suomalainen-peli-koukuttaa-liikkumaan-huomaamattaan-tulee-lahdettya-kavelylle-jotta-saisi-pelissa-lisaa-energiaa/6539454

Ja Fitness Village pelin voi ladata täältä (Android laitteille): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.FitnessVillage.FitnessVillage

Mahtavaa jos saataisi myös täältä kehitysideoita ja muutenkin palautetta peliin liittyen. Peli on siis julkaistu nyt vain Suomessa ja sitä kehitetään kovaa vauhtia. Lähitulevaisuudessa saatavilla myös iOS laitteille.

Parhain terveisin,
Team Fitness Village

Tuli ladattua sonic rumble kun sain tietää, että sitä voi pelata ainakin pleikan ohjaimella.
Jossain beta testeissähän tuo toimi ainoastaan kosketuksella.
Tämähän on siis hieman fall guys tyylinen peli jossa isolla porukalla aloitetaan ja peli kestää kolme rundia ja joka rundin lopussa osa porukasta tippuu pois.

Kentissä on myös tietenkin esteitä hidastamassa menoa ja välillä pitää vaikka hajottaa seinästä tai lattiasta palasia joista vain yks vie eteenpäin ja niitä loppuja ei saa rikki.
Painoin alkuvalikossa vaan play nappulaa ja odotin jotan tutoriaalia kun sellaisen siinä videossakin näin missä kerrottiin ohjain tuesta, mutta peli heittikin mut heti kunnon matsiin mukaan.
No tulin toiseksi vaikka en edes tiennyt miten sitä pelataan joten paskemminkin ois voinut mennä.

Se oli kyllä perseestä, että ennen kuin pääsin edes kokeilemaan pystyykö tätä yleensäkään pelaamaan mun budjetti luokan a23 galaxylla niin piti luoda joku pelaajatunnus jota ilmeisesti sitten käytetään kaikissa peleissä vaikka tämä oli ainoa joka kiinnosti.
No riittikö ne tehot? Tavallaan.
Kaikki graffa asetukset minimissä eli ei antialisointia, ei varjoja ei paljon mitään ja silti tämä ei toimi sulavasti ja yhtään liioittelematta 3ds:n sonic lost world näyttää paremmalta.
Kyllä tätä silti tulee muutama matsi pelattua jossain välissä kun niin pitkään olen halunnut kokeilla.
Ei tämä mun mielenkiintoa yllä kovin pitkään pitäis muutenkaan kun pelaaminen on sitä samaa enkä välitä mistään skineistäkään.
Tai no sain mä ostettua Amyn heti ekan matsin jälkeen ja sen mä vaan halusinkin joten kaikki on hankittu :D

Ylös Bottom