Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Pahoittelen että en ole voinut tehdä rahallisia lahjoituksia,
mutta olen auttanut työllä. :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kuullostaa mukavalta toi yhteinen kaupunki:) voiku mäki saisin pian sen lagattoman netin tulisin ilomielin jos te vaa hyväksytte mut teijä no miten senny sanois heimoo :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ottakaa taltee munki tiedot jos mä vaik jo muutaman päivän pääst saisin lagattoman netin


________________________________________

Nimi: Morso*
Kaupunki: Morsola
Friend Code: 2148-2308-2084

* = tähti symboli
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Paljonko on nyt turnipsien hinta KonsFIN:issä?
Ei se oo Jebula vakavaa jos ei pysty lahjottamaan rahaa, pitäähän sitä ommankin kylään rahaa sijoittaa kun sinullakin on kuitenin vielä omia velkoja.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

KonsFIN oli kaatunut koska oli tullu taas joku naurettava errori nintendon päästä, perseestä. Ei se mitään, homma rullaa taas täydellä teholla. Tais olla pari tuntia nurin.

Taidankin ottaa käyttöön päivittäisen tallentamisen esim. illasta niin minimoidaan tietojen menetys. Nyt oli onneksi tallennettu tuossa "vähän aikaa" sitte.

EDIT #1:
OOOH! Nook ostaa Nipsejä 185 bellsiä / kpl, NOPEASTI MYYMÄÄN! RUUHKA PYSTYYN! :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

nallet sanoi:
OOOH! Nook ostaa Nipsejä 185 bellsiä / kpl, NOPEASTI MYYMÄÄN! RUUHKA PYSTYYN! :D
Jotenkin arvasin tämän koska möin niin paljon turnipseja jo sillä 142. No ei se oo niin justiinsa. Tuun ihan just myymään loput nipsit pois.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Muistakaa, muistakaa, Nook laajentaa 27. päivä. Eli huomenna.

KonsFIN on auki tietysti normaaliin tapaansa. Valitettavasti itse en ole melkein koko päivänä kotosalla. Mutta etteköhän te pärjää ;)


Morso sanoi:
Kuullostaa mukavalta toi yhteinen kaupunki:) voiku mäki saisin pian sen lagattoman netin tulisin ilomielin jos te vaa hyväksytte mut teijä no miten senny sanois heimoo :p

Pääseehän sinne mukaan, klikkaas tuota mun signaturen linkkiä ja käy lukemassa se postaus läpi niin selviää miten pääset mukaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Onkos sillä niin väliä?
Ikä on vain käsite.

Jos joku meistä onkin 10v ei hänen kanssa enään leikitä ---
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Pullopostista:
Daily Horoscope

During the lunar eclipse, you'll run around like a shovel-wielding mania. Wear a monkey mask.

- Astrocon Industries

EDIT #1:
KonsFINin uusi Nookin kauppa(NookWay) on virallisesti nyt auki. Päivän hinnat nipseille: 90bellsiä/nipsi. Eli huonoissa hinnoissa on uuden kaupan avajaisten kynnyksellä... :p

Ei voi mitään :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Pahoittelen myös vähäistä osallisumista.
Ouendan tuli eilen postista. Ymmärrättehän?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jebula sanoi:
Pahoittelen myös vähäistä osallisumista.
Ouendan tuli eilen postista. Ymmärrättehän?
Heh :)
Aina ei voi roikkua koko aikaa mukana. Välistä pitää vähä elääkki tai tehdä muuta.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voihan P***A!

Nyt meni KonsFIN lopullisesti nurin... voe hemputti sentään. Nintendo DS jolla juoksutin tuota KonsFINiä oli ensimmäisiä DS:ä mitä suomessa myytiin ja nyt se sano sopimuksen irti. 24/7 päällä pitäminen tappo ton koneen kokonaan... Se vaan ei toimi enään. Virran kun painaa päälle kuuluu semmonen ihmeellinen sirittävä ääni ja kohta se hieman kovenee ... Ylempään ruutuun tulee random väri vaan ja alempi on ihan sekas. joskus jotain ja joskus ei mitään... Olen kokeillut jo kaikkea, vaihtaa peliä, irrottaa kaikki namikat ja vimpulat ja ladata yms... Ei mikään vaan tunnu auttavan.

Ellei jollain nerolla ole keinoa millä saan fixattua ton wanhan DS:n ei tule enään konsFIN nousemaan tomusta... :(

Just kun homma lähti niin hiton hyvin rullaamaan. Hemmetti kun syö miestä. Ei ainoastaan ton KonsFINin takia vaan meni toi DS:äki... huoh... Mutta ehdotuksia mitä voisi tehdä tai jos joku tietää tämmöistä tapahtuneen niin kertokee.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

nallet sanoi:
Voihan P***A!

Nyt meni KonsFIN lopullisesti nurin... voe hemputti sentään. Nintendo DS jolla juoksutin tuota KonsFINiä oli ensimmäisiä DS:ä mitä suomessa myytiin ja nyt se sano sopimuksen irti. 24/7 päällä pitäminen tappo ton koneen kokonaan... Se vaan ei toimi enään. Virran kun painaa päälle kuuluu semmonen ihmeellinen sirittävä ääni ja kohta se hieman kovenee ... Ylempään ruutuun tulee random väri vaan ja alempi on ihan sekas. joskus jotain ja joskus ei mitään... Olen kokeillut jo kaikkea, vaihtaa peliä, irrottaa kaikki namikat ja vimpulat ja ladata yms... Ei mikään vaan tunnu auttavan.

Ellei jollain nerolla ole keinoa millä saan fixattua ton wanhan DS:n ei tule enään konsFIN nousemaan tomusta... :(

Just kun homma lähti niin hiton hyvin rullaamaan. Hemmetti kun syö miestä. Ei ainoastaan ton KonsFINin takia vaan meni toi DS:äki... huoh... Mutta ehdotuksia mitä voisi tehdä tai jos joku tietää tämmöistä tapahtuneen niin kertokee.

Ei voi olla!!! Mä olin just tuolla kylässä. Olin saanu arowanan kii ja lähdös himaan. Oli siinä jo yhteyden katkasu ja tallennus hyvää vauhtia menossa, kun toi kosahdus kävi! Mul oli siinä just kännykkä päällä ja soittamassa olin, joten toivottavasti se nyt ei sen takia ainakaan mennyt paskaks, et jotkut bitit ois himmenny ykkösistä nolliks siinä kännykän vaikutuksesta (tuskin nyt sentään). Mut hämärää et just sillä hetkellä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

nallet sanoi:
Voihan P***A!

Nyt meni KonsFIN lopullisesti nurin... voe hemputti sentään. Nintendo DS jolla juoksutin tuota KonsFINiä oli ensimmäisiä DS:ä mitä suomessa myytiin ja nyt se sano sopimuksen irti. 24/7 päällä pitäminen tappo ton koneen kokonaan... Se vaan ei toimi enään. Virran kun painaa päälle kuuluu semmonen ihmeellinen sirittävä ääni ja kohta se hieman kovenee ... Ylempään ruutuun tulee random väri vaan ja alempi on ihan sekas. joskus jotain ja joskus ei mitään... Olen kokeillut jo kaikkea, vaihtaa peliä, irrottaa kaikki namikat ja vimpulat ja ladata yms... Ei mikään vaan tunnu auttavan.

Ellei jollain nerolla ole keinoa millä saan fixattua ton wanhan DS:n ei tule enään konsFIN nousemaan tomusta... :(

Just kun homma lähti niin hiton hyvin rullaamaan. Hemmetti kun syö miestä. Ei ainoastaan ton KonsFINin takia vaan meni toi DS:äki... huoh... Mutta ehdotuksia mitä voisi tehdä tai jos joku tietää tämmöistä tapahtuneen niin kertokee.

Hmm.. Kokeiles nyt ensin kysyä Nintendolta/amolta mikä siinä vois olla vikana.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lloyf sanoi:
Hmm.. Kokeiles nyt ensin kysyä Nintendolta/amolta mikä siinä vois olla vikana.

Joo, laitan. Pitää tässä nukkua eka yön yli, ettei heti ala rustaamaan. Muuten tulee vähä turhan hullua tekstiä tässä veetutuksen keskellä...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Joku juttu siellä on kärähtänyt varmaan. Toisaalta DS ei kyllä kuumene juuri lainkaan. Ekana tulee näyttö mieleen, mutta jos molemmat näyttää sekavaa, ei sekään voi olla syy. Joku osa, ehkä varaaja sieltä on mennyt nyt pois. Kondensaattorivika.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Joo ja siis jos näytöt ois menny, olettasin sieltä tulevan kuitenkin sitten äänien normaalisti. Kuitenki sieltä kuuluu semmonen linnun siverrystä / lentokoneen moottoria kuulostava siritys / tinnitys...
 
Ylös Bottom