Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

Morso sanoi:
Mä tiiän mun Friend Coden ku olin sellattees hotellis mis oli lagnaton netti mut nyt taas kyhjötetää kotona ja odotetaan et sellani Wifi juttu tupsahtaa postiluukusta. Mut pysyykö se koodi samana sit ku saan se wifi palikan et en opettele sitä turhaa ulkoo:p

Koodi on konsolikohtainen eli pysyy samana, vaikka pelaisit eri osoitteessa, kunhan pelaat omalla konsolilla omaa kasettia. Ei sinun sitä silti ulkoa tarvitse osata, sillä se tallentuu friendrosteriisi.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Suosittelen Dracoa konsFIN:iin. Lyyti osaa olla myös kunnolla, vaikka pelaileekin vähän laiskemman puoleisesti oikean elämän viedessä ajan suurimmilta osin.

Draco lisätty KonsFINiin. Kiitos. :)
Tervetuloa iloiseen joukkoomme Draco.
Juu, ihmettelin vaan tuota Lyytiä kun tsekkasin, ettei ole vielä käynyt. Lähinnä ajattelin, että olin esim kirjoittanut friend coden väärin, siksi kysyin. No hätä.

Tällä hetkellä kovaa tahtia istutan hedelmiä mitä tuotu ja myös tuon omiani.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mitä tyyppejä teillä on kaupuggeissanne ja mitä typpei siel yhteises kaupugis? On mulla on: Lobo, Nan, Pinky, Buck, Budge, Monique, Cyrano ja Tipper.



___________________________

Nimi: Morso*
Kaupunki: Morsola
FC: 2148-2308-2084
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Noh pahus Boney..
Mimmu oli minun kanssa samaa aikaa siellä ja tuli sitten mun kylään.
Taidan poistaa sen kanssa listalta.
Hedelmiä olen sulta ottanut ja maininnut asiasta boardilla.
KonsFin:llä käyn hoitamassa kaupunkia.
Kukkavarkaaksi en ikinä ala, katsotaan jos joskus lisäisit minut taas Boney. Sulta sai paljon hedelmiä istutettaviksi. :)

e.
Mistäs muuten saa niitä turnipseja?
heh..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Jebula sanoi:
Noh pahus Boney..
Mimmu oli minun kanssa samaa aikaa siellä ja tuli sitten mun kylään.
Taidan poistaa sen kanssa listalta.
Hedelmiä olen sulta ottanut ja maininnut asiasta boardilla.
KonsFin:llä käyn hoitamassa kaupunkia.
Kukkavarkaaksi en ikinä ala, katsotaan jos joskus lisäisit minut taas Boney. Sulta sai paljon hedelmiä istutettaviksi. :)

e.
Mistäs muuten saa niitä turnipseja?
heh..

Hmm...minä epäilin sinuakin. Mimmu kyllä sanoi, ettei se koske kukkiini, joten pidä sinä se vielä listallasi. Katsotaan häviääkö istutuksia. Ehdin poistaa sinut, Jebula :(...hedelmiä saa kuitenkin ihan vapaasti ottaa ja kaikkea, mitä löytää lukuun ottamatta kukkia. Nämä säännöt olen kyläni ilmoitustaululle pistänyt näkyviin. Ehkä vielä lisään sinut Jebula, mutta toistaiseksi ei kellään uusilla ole tulemista.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

nalleti lahjotti 22000 bellsiä. Lainaa jäljellä 58000bellsiä.

Kävin taas istuttaan kukkia sekä hedelmiä. :)
Myös muutamia fossiileja oli lahjoitettu, mutta niitä ei ole vielä viety museoon. Viedään kyllä, ei hätää.

nalletilla en ole käynyt "pitkään aikaan" Boneyn luona, en tiedä poistitko mut listoilta tun kukkafiaskon yhteydessä? Toivottavasti et. En nimittäin siinä lähi aikoina ole käynyt edes sielä nalletilla tosiaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

nallet sanoi:
nalleti lahjotti 22000 bellsiä. Lainaa jäljellä 58000bellsiä.

Kävin taas istuttaan kukkia sekä hedelmiä. :)
Myös muutamia fossiileja oli lahjoitettu, mutta niitä ei ole vielä viety museoon. Viedään kyllä, ei hätää.

nalletilla en ole käynyt "pitkään aikaan" Boneyn luona, en tiedä poistitko mut listoilta tun kukkafiaskon yhteydessä? Toivottavasti et. En nimittäin siinä lähi aikoina ole käynyt edes sielä nalletilla tosiaan.

En oo sua poistanut. En tiedä oonko päivittänyt vielä uutta friendcodee.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
En oo sua poistanut. En tiedä oonko päivittänyt vielä uutta friendcodee.

Heheh, selvä :)
Päivittele kun kerkeet, mikäli et ole.


EDIT #1: huhuu, kuka oli niin ystävällinen, että lahjoitti 10 000 bellsiä eikä ilmoittanut itsestään :) Kerro nimesi.
Lainaa siis jäljellä 48 000 bellsiä.

Hirvee päärynöiden istutus jatkuu, oon istutellu nyt hedelmiä jokaiseen mahdolliseen ja mahdottomaan paikkaan. Laitelkaa tekin mikäli vielä kehitättey hyviä paikkoja, niitä ei koskaan voi olla liikaa. Jos joku istten sattuu tarvimaan, niin voi poimia ihan kaikessa rauhassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

nallet sanoi:
Heheh, selvä :)
Päivittele kun kerkeet, mikäli et ole.


EDIT #1: huhuu, kuka oli niin ystävällinen, että lahjoitti 10 000 bellsiä eikä ilmoittanut itsestään :) Kerro nimesi.
Lainaa siis jäljellä 48 000 bellsiä.

Hirvee päärynöiden istutus jatkuu, oon istutellu nyt hedelmiä jokaiseen mahdolliseen ja mahdottomaan paikkaan. Laitelkaa tekin mikäli vielä kehitättey hyviä paikkoja, niitä ei koskaan voi olla liikaa. Jos joku istten sattuu tarvimaan, niin voi poimia ihan kaikessa rauhassa.

Omassa kylässäni istutin tänään niin paljon puita, että asukkaat alkoivat valittaa. Eli kyllä niitäkin voi olla liikaa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Omassa kylässäni istutin tänään niin paljon puita, että asukkaat alkoivat valittaa. Eli kyllä niitäkin voi olla liikaa.

Ohhoh, pitääpä seurata tuota. Eli liika on liikaa :p

Ei edelleenkään rahan lahjoittaja astu esiin? Isken sen kohta nimettömänä lahjoituksena ilmotustauluun :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kyllä ymmärrän Bones, huomaat sitten ajan kanssa että olen rehti. :)
Kun kerta Mimmun kanssa on tuollaisia (saattanut) käynyt, poistin hänet niin ei ole riskiä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Portit auki. Turnipseista saat vaivaiset 73 belssiä, mutta jos persikoita haluat tms. niin tule ihmeessä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mä onnistuin ampumaan ritsal jonku ihme posteljoonin ja sit mä näin jonku ufo mikä se ufo oikee on ja mitä se tekee
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos ammut ufon ritsalla alas niin voit saada harvinaisia tavaran esim. metroidin saa sillä tavalla. Minä en ole nähnyt posteljoonia (eikös se ollut Pete tjsp.) vielä kertaakaan ja ufonkin vaan kerran.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Joo Pete se oli ja se sano et se menee siit aina aamulla kello 9.00 ja illalla 17.00
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Hihhei! Nalletin istuttamat päärynät ovat alkaneet tuottamaan. ^_______^

Noon laajentaa Nook n' Go:sta isommaksi jo pitää ovensa suljettuna, tulen vierailemaan pian johonkin.


Whoo! Boney on päästävä minut takaisin CityHirveen. Kiitos siitä.
Onko sulla jotain yhteydessä vikana? En pääse sun kaupunkiin mutta pystyin avata portit.
Kunhan KonsFin aukeaa kokeilen sinne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom