Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Omat (nallet) portit myös auki, tulkaahan käymään. Hedelmien osalta hieman kuivaa tällä hetkellä, ne meni taas kerran... Muutamia kyllä löytyy jos teillä tarvetta on. Mutta Nook just laajensi puotiansa ja ihan kivalta vaikuttaa. Aurinkokin paistaa. :)



KonsFINin tilanne:
Uuden lainan suuruutta ei Nook vielä ole ilmoittanut.
Viimesimpiin lahjotuksiin kuuluu mm. nalletin 13000 bellsiä ja Brother Boneyn 40000 bellsin lahjotus joka on myös tähän mennessä suurin lahjoitus. Onneksi olkoon. :)

Kunhan tuo Nook saatas nyt laajenemaan, tolla 13k minkä nalletilla lahjotin ostelin huonekaluja ihan summassa jos noi store pointsit auttas Nookin laajentumista. Loput + 40k bellssiä pistin sivuun lainaa varten. Kunhan Nook sen nyt vaan ilmottas... Pirun pihtari.

Muuta:
Boney: Lisäsin pyytämäsi. Kiitos kun ilmoitit. Olemme saaneet uuden vakkarin kaupunkiin. Info signatureni linkistä.

TURNIPSIEN HINTA TÄNÄÄN: 165 bellsiä / kpl
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jebula sanoi:
e.
Onko tässä mitään 'pankkia' mihin voi tiputtaa tavaroita säilytykseen?
Toki voi laittaa huoneeseen, mutta se näyttää ei hienolta.

Voit ostaa esim. kotiin jonku kaapin, ja sinne tunkea. Niissä on yleensä semmonen 6 sivua tilaa tavaroille ja niitä voi ostaa vaikka kuinka monta. Tietysti eihän tavaroita nyt välttämättä tarvi pantata niin hirveesti? Kun voit tilata Nookilta kerran saatuasi ne milloin haluat, sieltä luettelon kautta, right? :confused:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jebula sanoi:
Olen nallet kylässäsi, mutta vetelet sikeitä. :)
Joo, väliaikasesti :D
Sut on lisätty KonsFINin kaupunkiin nyt. Tervetuloa huolehtimaan kaupungista.

EDIT #1: Mammoth Torso lahjoitettu (nallet)

Ja lopultahan se Nook ilmotti myös sen pirullisen lainansa...
Lainaa tällä hetkellä jäljellä Nookille: 120 000 bellsiä. Maksamatta 80 000 bellsiä.
Eli 80 000 vielä maksettavia tästä lainasta.

Kasvavat hedelmät sun muut tiedot (KAIKKI TARPEELLINEN) löytyy tosiaanki tuosta signaturen linkistä, päivitän sitä postausta aina kun tulee uusia hedelmiä tai muuta. Kannattaa lueskella sitä. Sinne on myös päivitetty uusimmat vakkarit ym. Siitä voi sopivasti aina kattoo että mikä on homman nimi.

Mitäs muuta... Kait se kaupunki tästä vähitellen lähtee rullaamaan. Kunhan saadaan kaadettua vielä ne turha puut ja istutettua niin maan pirusti tilalle niitä hedelmiä, erinlaisia. (kultasen kirveen omistajat, hoi hoi!)

Kalastelkaa, kaivelkaa, pitäkää hauskaa~* ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Eikös se ole jo kolmas laina? MInä annoin siihen ekaan lainaan sen 13500bellsiä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Eikös se ole jo kolmas laina? MInä annoin siihen ekaan lainaan sen 13500bellsiä.

No näinhän se taisi olla. kiitos korjauksesta.

Ja vielä kerran kaikille tiedoksi, istuttakaa vaan ne hedelmät itse jos teillä sattuu olemaan lapio mukana. Rohkeasti vaan repimään maata auki ja hedelmiä kasvamaan ;)

Huonekalut mitä jätetään Town Hallin eteen niin ne FIN käy myymässä ja kuluttaa rahat lainojen maksuun. Eli jos tahtoo jättää huonekaluja muille kerättäväksi, niin laitelkaa johonki muualle niitä :)

Kiitokset myös henkilölle joka kävi laittamassa puita palasiksi. Nyt on sitte kirsikoitakin istutettu. hienoa.

Siellä on nyt myös aika reippaasti tyhjää tilaa kun menin ja revin ne kannot irti maasta. Hedelmiä kasvamaan. Toin just päärynöitä itse muutaman lisää.

EDIT #1:
OHHOH.

Mr. Resetti tuli ja ilmotti, että vikaa yhteydessä -> nakkas kaikki ulos ja sammutti konsolin (boottas) ja vikisi että voi mennä save hukkaan... grr.. katsotaan.

E #2: Ei mitään erikoista... huh. Lähinnä kirsikat ei oo istutettu ja pitää nostaa kannot pois uusiksi :)
homma rullaa taas.

Oli kyllä omituinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Kun pistin sleep-modelle ja kävin tiskaamassa -> tulin takas niin oli connection lost.
Eipä mitään ollut niinkään tapahtunut.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Homma pyörii taas täydellä vauhdilla. Ei mitää menetettynä. Kannot on kaiveltuna myös. Nyt vaan istuttamaan hulluna tavaraa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tietäiskö joku mistä saa hankittua sen Wifi palikan oon nimittäin kolunnu kaikki paikat mut en löydä
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Morso sanoi:
Tietäiskö joku mistä saa hankittua sen Wifi palikan oon nimittäin kolunnu kaikki paikat mut en löydä
Netistähän niitä saa ainakin esim. konsolinet.fi sieltä löytyy.

Ei ois kannattanu välttämättä repiä kantoja irti mutta ei kai se oo niin justiinsa. Kantojen kohdalta nimittäin olisi lähtenyt varmuudella kasvamaan puu jos ei vaan juoksentele sen lähettyvillä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimuksen kanssa kaadettiin, minun 'turhia' puita.
Nytten pitäisi saada paljon hedelmiä, avaan portit ja jätän varmaan sleep modelle.
Tuokaa jos siltä tuntuu, appelsiineja ei kannata.
Saatte toki itsekkin istuttaa, mutta en liikaa tohdi vaivata ;)

huom. älkää kaivako kukkaistutusten vasemmalta puolelta, siihen olen istuttanut lapion.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jebula, voisin tuoda kernaasti päärynöitä mikäli niitä tarvitset. Oman friend coden saat allekirjoituksesta.

Muutkin voi toki lisätä. Olisi mukava päästä näkemään maailmaa. :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Laitoin neljä päärynäpuuta kasvamaan museosi pohjoispuolelle. Toivottavasti sijainti kelpaa. :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Netistähän niitä saa ainakin esim. konsolinet.fi sieltä löytyy.

Ei ois kannattanu välttämättä repiä kantoja irti mutta ei kai se oo niin justiinsa. Kantojen kohdalta nimittäin olisi lähtenyt varmuudella kasvamaan puu jos ei vaan juoksentele sen lähettyvillä.

Huomasin kaadon jälkeen, että olit kirjottanu taulullekkin siitä, sori... :p Tyhmä minä. No ei se mitään. Eipä se maailma kaadu (toivotaan :D).

Meen tänään vielä istuttamaan ahkerasti päärynää sun muuta sinne.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Darkblade sanoi:
Laitoin neljä päärynäpuuta kasvamaan museosi pohjoispuolelle. Toivottavasti sijainti kelpaa. :)

Kaikki on vain plussaa.
Kiitos!

21.54
Portit kiinni
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Lopultakin!

Pihtariksi ruvennut Nook laajentaa KonsFINissä kauppaansa 23. päivä, eli sunnuntaina KonsFINin kauppa on suljettu. Nyt ois hyvää aikaa siis käyttää esim. niiden puiden istutukseen. Kävin itse sinne jo istuttelemassa päärynöitä ja kirsikoita. :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Darkblade sanoi:
Jebula, voisin tuoda kernaasti päärynöitä mikäli niitä tarvitset. Oman friend coden saat allekirjoituksesta.

Muutkin voi toki lisätä. Olisi mukava päästä näkemään maailmaa. :)

lisätty
 
Ylös Bottom