Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Oon tässä pyöritelly päässäni hirveesti ideaa jostain "kaikkien" kaupungista. Joka olisi 24/7 auki valituille.

Eli lähinnä ajatuksena olisi käydä ostamassa uusi AC ja iskeä se tuohon toiseen DS:n. Laittaa DS kiinni laturiin ja kaupungin portit auki pysyvästi. Jokainen joka pääsee kaupunkiin pitäisi siitä hieman huolta, ei mitään erikoista. Repisi rikkaruohoja jos niitä näkisi, ym. Vähä niin kuin pitäisi huolta omasta kaupungista. Sinne vois käydä bellsejä tiputtamassa ite kukin ja kävisin esim. laajentamassa taloa / ostamassa tavaraa Nookilta, että kauppa laajenee ym.

Hmm... En tiedä kyllä, ajatus on täysin avoin. Miten se olisi paras hoitaa, että itse peliin tarvitsisi minun mahdollisimman vähän koskea? (lähinnä käydä maksamassa velat Nookille lahjoitetuilla rahoilla ym.) Lähinnä vaan tämmöinen serveri missä jokainen voisi käydä mellestämässä, hakemassa hedelmiä jos sattuu tarvitsemaa ym. Kaupungissa kävijät pitäisivät huolen siitä, että kaupuginsta löytyy kaikkia hedelmiä. Pah... Pitäis hieman suunnitella. Mutta mukavaa leikkiä ajatuksella ;) En tiedä vaikka innostun ja käyn ostamassa sen toisen AC:n tuohon kulmaan pörisemään. Tietysti itse pelaisin pääasiallisesti "omalla" AC:llä ja tämä toinen vaan toimisi tuona kaupunkina mitä kävijät (mukaan lukien minun hahmoni toisesta AC:stä) hoitaisivat ja pitäisivät kunnossa.

Mutta ihan kaikkiahan sinne ei voisi päästää, vetää liikaa puoleensa ilkivaltaa. Eli muodostettaisiin joku rinki (tunnetuimmista AC:n online pelaajista täällä(?)) josta jonkun pitäisi tietää tulevan "uuden vieraan" taustaa hieman. Eli millainen pelaaja etc. ettei nyt vaan tule repimään kaikkia istutettuja kukkia ja muuten vaan mellestämään. Tai jokin vastaava systeemi millä suodattaa pahimmat tollot pois...

Oon kyllä tälläkin hetkellä _näin_ lähellä, etten kävele tohon 60m päähän ostamaan toista AC:tä...

Ideoita? Kannatusta? Toivomuksia? Laittakaas ajatukset tuulettumaan niin katotaan.

Hieman saman tyyppinen kuin Brother Boneyn paikka. Kunhan jotenkin saisi vielä lisättyä sitä kävijöiden toimintaa. Eli istutettas ne hedelmät, karsittas turhuudet ja yritettäs saada kaupungista niin hyvä kuin mahdollista.

EDIT #1:
Hieman muuta asiaa, odotan viikon ja jos ei ala kuulua vastauksia onko minua lisätty listaan (joitain lisäyksiä olen jo huomannut, mutta ilmoitelkaa privalla jos ette ole varmoja olenko tietoinen lisäyksestä tai jättäkää viestiä tänne) -> poistan henkilöt jotka eivät ole ilmoittaneet lisäävänsä minua listaa omasta listastani.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

eidis sanoi:
Kyseessä taisi olla skorpioni, myös tarantellat tekevät noin.
Juu kyllä se taisi se skorpioni olla.

Minä ainakin kannatan ideaasi nallet mutta miksi et pidä vaan oman kylän portteja auki koko ajan? Säästäisi muutaman euron rahaakin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jaa-a, aika hyvä kysymys. :p

Ehkä tässä nyt on joku, oma ja "meidän kaupunki" eroteltuna-idea?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

ainahan se on tietysti parempi jos on enemmän kyliä missä käydä esim. katselemassa mitä turnipseista saa ja muutakin mukavaa.

Olisi mukava tietää ketkä täällä pelaa peliä aktiivisesti ja myös se ketkä on lisannyt minut listaan. Itselläni kun loppui tila koodilistasta jo ajat sitten ja en ole halunnut poistella kuitenkaan ketään mutta kohta se on pakko tehdä.

Lisäsin sinut nallet listaan mutta me ollaakin jo vissiin törmätty pelissä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Lisäsin sinut nallet listaan mutta me ollaakin jo vissiin törmätty pelissä.

Jep ;)


. Hikisen kyläni ovet ovat joka tapauksessa auki tästä hetkestä eteenpäin. Teretulemasta ihan ite kullekkin. Ostakaas Nookilta jotain jännää, jos vaikka saisin sen parturin (vai miten se nyt saikaan..?) sitte seuraavan "kasvun" yhteydessä.

Tämän hetkinen sää Oarleyssä: Sateista.

Puista on revitty hedelmät alas ja oon istuttanu aika paljon uusia hedelmäpuita joten vähä tyhjää se osalta, mutta muuten kyllä voi tulla pyörimään ja katsomaan jos vaikka Nookilla ois tarjottavaa :)

Nook tarjoaa turpinseista: 141bellsiä / kpl

Teretulemast. Portit auki AINAKIN 18:00 asti nyt.

Eikä mitään ilkeilyä!

Ja kiitos seurasta Kurimukselle, oli mukava käydä katsomassa oikeasti hienoa kylää. Myös ystävällinen asenteesi jäi mieleen kivasti.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Porttien auki pitäminen senkun jatkuu, visiitille vaan. Yleinen hyvä käytös suotavaa.

Kiitos Kurimukselle monesta neuvosta ja seurasta... Ja kaikista eniten siitä riippuvan lainan maksusta. Puuh. Nyt voi höylätä Nookilta taas lisää.

Toivottavasti se hai tykkää asustaa sun luona ;)

Portit on auki johonkin asti, ilmottelen kun suljen.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nalletin idea kuulostaa kerrassaan hienolta. Taidan ostaa huomenna AC:n samalla kun ostan liten ja wi-fi palikan. Voisin olla tuossa mukana, kunhan pääsen ensin sisään peliin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

nallet sanoi:
Kiitos Kurimukselle monesta neuvosta ja seurasta... Ja kaikista eniten siitä riippuvan lainan maksusta. Puuh. Nyt voi höylätä Nookilta taas lisää.

Toivottavasti se hai tykkää asustaa sun luona ;)
Eipä mitään. Hai meni museoon asustelemaan eiköhän se siellä pärjää.

Boney ilmota kun porttisi on taas auki.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Portit kiinni, *naks*

Eiköhän sitä tältä päivää ollut. Aika monta tuntia oli portit auki ja yksi henkilö kävi... Ei taida hirveästi pelaajia olla kulmilla enään.

EDIT #1: Pascal niminen ööö... Majava ilmesty tänään kylääni, kerto jotain hienoja viisauksia ja anto "keg":n ... Painumpas kotia katsomaan mikä tämä on :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tämä "yhteinen kylä" on ihan kiinnostava jos tosiaan pystyt pitämään ds:ssää (ja konetta???) 24/7 päällä. Ja kuinkas pitkä tässä on tämä FC lista (siis montako on mahtuu yhteensä)? Minun pitäisi oma kopio pelistä hakea joku päivä ja uusi konekkin ostaa, joten en pelin pariin aivan heti pääse, mutta voisin itsekin tälläisen järjestää mikäli saan tämän antennin toimimaan linuxin ja useamman ds:n (2) kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Mitähän se lista olisi pitkä... jos nyt sanoisin vaikka... no neljä sivua se ainakin on, jokaiselle sivulle taitaa mennä.. 8-10 nimee? En osaa sanoa, hatusta nostin luvun, yritän muistella. Veikataan vaikka kahdeksaa.

4 * 8 = 32 nimeä.

Kyllähän nuo nyt ainakin alkuun riittää, itselläni se kaksi sivua konsolifiniläisiä suunnilleen eikä ole tullut edes puolet vastaan... Kohta alan jo poistelemaan :)

EDIT #1: Jahas, tänään ei hirveesti kaupungissa ole tekemistä... Nook laajentaa ja omaakin luukkua laajennetaan. Jos illasta kävis jonkun toisen kaupungissa katselemassa menoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Lloyf sanoi:
Tämä "yhteinen kylä" on ihan kiinnostava jos tosiaan pystyt pitämään ds:ssää (ja konetta???) 24/7 päällä.

Ei mun tarvitse pitää konetta päällä, DS saa yhteyden langattomalta tukiasemalta suoraa. Ei tietokoneen kautta. Joten tuo toinen DS voisi ihan kaikessa rauhassa pulputtaa tuossa kulmassa esim. laturiin kytkettynä ;)

Tänään käyn ostamassa toisen Animal Crossingin luultavasti, joka tarkoittaa sitä, että oma Friend Codeni muuttuu koska joudun vaihtamaan DS:ää jolla käytän "omaa" Animal Crossingia (eli alan pelaamaan peliä Litellä) ja tuo "serveri" saa ruveta juoksemaan tuossa normaalissa DS:ssä. Ilmoitan nuo uudet friend codet sun muut kunhan saan tavarat kuntoo ja juoksemaa.

Toiveita/ehdotuksia kylän nimestä ja henkilön nimestä? Kylä voisi ainakin olla jotain.... KonsoliFIN? KonsoliFIN[sydän]? :p Slämmikää ideoita pöytään, tulen sitten illalla ja valitsen törkeesti parhaimmat päältä. Eli hahmon sukupuoli, nimi, kaupungin nimi. Kaikki ehdotukset mitä kaupungin osalta tulee mieleen, ovat tervetulleita. Laittakaa niitä tänne.

Valitettavasti aikaa vain iltaan. Laitan homman juoksemaan joskus ... 21:00 ? Kaupunki on valmis ensimmäisille kävijöille ... huomenna (perjantaina) 16:00 mennessä. Heti alkuun lisään ainakin varmat vieraat jotka tunnen, Brother Boney ja Kurimus. Ilmoittelen sitten tarkemmin infoa tässä varmaan illan aikana / huomenna aamusta ja katsellaan miten homma lähtee.

Kaupungin tarkoituksena tosiaan ois maksimoida vieraiden toiminta kaupungin kanssa ja minimoida kaupungin "oman" hahmon toiminta, eli lähinnä kököttelisi kulmassa vaan ja kävisi pakkolliset lainat ym maksamassa. Eli sinne voi tuoda lahjoituksia rahana, niin isoja kuin pieniä, että saa lainat sun muut maksettua ja kaupungin kasvamaan. Kaupungista pidetään porukalla huoli ja katsotaan, että kaikki kunnossa. Tarkottaa siis, että turhat puut korvataa hedelmäpuilla, kukkia istutetaan enemmän kuin laki sallii ja niin pois päin. Katsotaan jos saadaan kaupunki kukoistamaan eläinten mielestä ja omaa silmää hiveleväksi tällä tapaa.

Ja tänne kaupunkiin pääsemiseksi täytyy tosiaan olla tunnettu pelaaja, eli jonkun "luotettavista" kävijöistä pitää antaa vähä suosituksia uusista henkilöistä(tieto siitä, että pelaajaan voi luottaa ja päästää kaupunkiin riittää), että minimoidaan varkaat / rettelöijät yms. pois. Hieman ehkä brutaali keino, mutta tällä hetkellä luotettuihin henkilöihin luetaan Brother Boney, Kurimus ja Minä.

Yleinen palauta ja viestintä kaupungista voi tapahtua itse pelissä, täällä(tässä threadissa/privalla), MSN:llä jos kiireistä ja sähköpostilla > eli jos jotain "rikoksia" sattunut, eli joku käyttäjä jyränny kaikki kukat ym ja satut tietämään. Semmoiset asiat voi infota nopeasti, että saadaan henkilöt nopeasti banniin.

Mutta kaikki "normaali" mitä tapahtuu kaupungissa, esim hedelmät mitä kasvaa, turnipsien päivittäinen hinta ym voidaan postata tänne. Ei tuota ongelmaa minulle ainakaan. Eiköhän siinä ollut ainakin alkuun asiaa... :)

EDIT #1:
Sen verran vielä tuosta Lloyfin langattomasta systeemistä, mitään en kyllä osaa sanoa tuosta, mutta melko varmasti sitä saa aika lupaavasti säätää :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

nallet sanoi:
Ei mun tarvitse pitää konetta päällä, DS saa yhteyden langattomalta tukiasemalta suoraa. Ei tietokoneen kautta. Joten tuo toinen DS voisi ihan kaikessa rauhassa pulputtaa tuossa kulmassa esim. laturiin kytkettynä ;)

Juu, sitä varten oli sulut ja kysymysmerkit..
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Siitä kylästä sen verran että se vois olla jollain ihan eri "aikavyöhykkeellä" niinkun Boneyllä on mutta vielä enemmän tai vähemän. Se konsolifin voi olla periaatteessa ihan hyvä nimi tai sitten joku iso kaupungin (tai miksei pienenkin) joka on sillä aikvyöhykkeellä mikä valitaan. Tämmösiä ideoita lätkäsin tiskiin kun niitä pyydettiin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voi hitsi oltiin Turussa yhes hotellis mis oli lagaton netti olisin päässy teijä maailmoihin jos joku ois pitäny porttei auki ja oisin jotenki päässy kertoo teille mun koodin :( Nyt mä kyl hanki sellattee Wifi palikan ja äkkiä:)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Alustavasti...

Nimi: FIN
Kaupunki: KonsFIN (ei mahtunu KonsoliFIN)
Friend code: xxx
Aikavyöhyke: viisi(5) tuntia meidän kello jäljessä. (-3 GMT? :p )
Nimen omaan sen takia, että kauppoihin pääsee matti myöhäisetkin. Monesti tulee pelattua vähän myöhempään ja huomaa Nookin olevan jo kiinni. *grr*

Pistin just DS:n ton ja katon asioita kuntoon... :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Onko kellään portit auki ja miten ne avataan?
Ostin pelin tänään ja sain wi-finkin toimimaan. \e/
Nalletin lisäsin jo listalle.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ainut huono puoli on Jebula, että joudut vaihtamaan saman tien mun Friend coden. koska vaihdan toiseen DS:n ton pelin, niin FC muuttuu :)

Ilmoitan uuden FC:n myöhemmin. Päivän, parin sisällä. Kunhan saan tuo serverin nyt juoksemaan eka.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Okei.
Esitän pari kysymystä.
Mistä saan portit auki ja meinaako se, että kaikki listallani olevat pääsevät kyläilemään?
Ruby haluaa vaaleanpunaisia huonekaluja, mutta Nookilta ei löydy. Tekeekö se nyt harakirin?

e.
Opinkin avaamaan portit. Tulkaa joku käymään kokeiluksi. Kirjoitan tänne kun suljen
/suljettu.

e.
Sain Nintendolta sen FireFlowerin. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom