Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Ilmotelkaa jos Nook maksaa hyviä hintoja turnipseista.
Nook maksaa tänään 351 belssiä, pystyn pitämään tänään portit auki n. klo 13 asti jos haluat tulla myymään omasi pois.
EDIT: Voi tosin olla ettei yhteys toimi, on heittänyt nyt pari päivää tuota 80430 erroria kun olen yrittänyt päästä ulos :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

eidis sanoi:
Nook maksaa tänään 351 belssiä, pystyn pitämään tänään portit auki n. klo 13 asti jos haluat tulla myymään omasi pois.
EDIT: Voi tosin olla ettei yhteys toimi, on heittänyt nyt pari päivää tuota 80430 erroria kun olen yrittänyt päästä ulos :(
Jotenkin arvasin että jollain maksaa kovia summia kun eilen kerkesin myydä ne pois. No ei siinä sain minä niistä ihan hyvän hinnan (194) enkä minulla ois klo13 mennessä mahollisuuksia tulla kylään. Kiitos kuitenkin ilmotuksesta.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Huhhuh...pitäskö paljastaa... no antaa mennä! Keksin nimittäin tänään keinon, jolla myös eläviä asioita VOI postittaa tai pudottaa maahan toisten poimittavaksi!!!

Homma on hemmetin vaivalloista, mutta minun tapauksessani kannatti, koska eräs pelaaja lupasi 200 000 belliä yhdestä eläimestä, jonka nimeä en paljasta, ettei mene jännitys aloittelijoilta. Ristin siis tämän esimerkkieläimeni "elikoksi", jota ei siis mitenkään olisi voinut antaa toiselle muutoin kuin muuttamalla lähiverkon kautta toisen kylään elikko taskussaan, mikä taas ei ole mahdollista, sillä emme tunne toisiamme ja asumme eri puolilla maata.

Näin siis pitää toimia, jotta voisi saada postitettua tai pudotettua kaloja ja muita eläviä:

Sinun pitää myydä eläimesi kirpputorilla jollekin kyläläiselle. On tärkeää, ettet suostu myymään mitään muuta eläinparalle. Lähde sitten ulos seikkailemaan ja odota, että tämä elukka tulee itse luoksesi juttelemaan sinut nähdessään. Jos käy hyvin, se ehdottaa sinulle vaihtokauppaa tai myy sinulle myymäsi hyönteisen tai kalan takaisin (ja vielä reilusti halvemmalla). Juttu on siinä, että eläin onkin muuttunut lehdeksi ja näkyy siis sellaisena inventaariossasi! Tadaa, nyt voit liittää sen kirjeeseen tai pudottaa maahan.

HUOM: Jos pudotat lehden maahan ja poimit sen uudestaan, se muuttuu normaaliksi eläimeksi inventaariossasi! Kannattaa siis olla varovainen. Itse munasin KAKSI kertaa elikon kanssa, eikä todellakaan ollut mukavaa tehdä koko rulianssia uudestaan. Mutta ainakin kolme kertaa asian tehtyäni olen vakuuttunut, että jippo todella toimii, eikä kyse ollut mistään sattumasta, sillä kyllähän eläimet muutenkin myyvät tavaroitaan satunnaisesti.

Se, että eläin myy sinulle myymäsi tavaran takaisin on aika epätodennäköistä ja siksi tämä kikka on vaivalloinen toteuttaa. Sinun on siis odotettava, että eläin tulee itse juttelemaan ja tätä tapahtuu ehkä kerran tai pari puolessa tunnissa. Jos ensimmäisellä kerralla ei natsaa, kannattaa yrittää vaan uudestaan. Peliä ei tarvitse sammuttaa, vaan odotat että eläin tulee luoksesi uudelleen ja toivot, että sillä kertaa onnistaisi. Asiaa helpottaa se, jos myyt monta samaa eläintä eri eläimille. Minun tapauksessani ei kyllä ollut helppoa, koska elikkoni on erittäin harvinainen (pyydystin silti niitä 5 kirpputoria varten ;D). En tiedä vaikuttaako eläinten persoonallisuus kaupantekoon. Itseasiassa minulle elikkoni myi takaisin jopa kaksi kyläläistä, joilla kummallakin on eri persoonallisuus, toinen on kiltti (Joey-ankka), toinen on intohimoinen keräilijä (Pippy-jänis)

vielä lisäys: itseasiassa tämä kikka sisältää toisenkin kikan, eli sen, että saman tavaran voi kirpputoripäivänä myydä yhä uudelleen ja uudelleen ja maksimoida voitot. Elikostani kyläläiset maksoivat 30 000 - 37,900 belliä, ja takaisin ne myivät sen vain 3000 bellillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Ootko muuten Boney lisännyt minut listalle? Menen noin kaksimymmentä kertaa päivässä katsomaan onko kellään portit auki, ja ei ole!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tulipa tämäkin nyt hankittua New Super Mario Brosin ja Meteoksen kaveriksi. Paljoa en ehtinyt pelaamaan, kun DS Liten akusta loppui virta.

Mitä nyt ymmärsin niin työpaikka Nookin kaupassa on vain ns. "tutoriaali" peliä varten. Sitä en ymmärtänyt tuleeko omaan kylään enemmän asukkaita ja kasvaako paikka ajan mittaan? Vai pitääkö liittyä kaverin kylään, jotta eläimille tulisi enemmän elämää?

No, täytyy kokeilla lisää, kunhan tuo DS tuosta latautuu.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Darkblade sanoi:
Tulipa tämäkin nyt hankittua New Super Mario Brosin ja Meteoksen kaveriksi. Paljoa en ehtinyt pelaamaan, kun DS Liten akusta loppui virta.

Mitä nyt ymmärsin niin työpaikka Nookin kaupassa on vain ns. "tutoriaali" peliä varten. Sitä en ymmärtänyt tuleeko omaan kylään enemmän asukkaita ja kasvaako paikka ajan mittaan? Vai pitääkö liittyä kaverin kylään, jotta eläimille tulisi enemmän elämää?

No, täytyy kokeilla lisää, kunhan tuo DS tuosta latautuu.
Kyläsi ei kasva, mutta sinne tulee kyllä lisää asukkaita. Kaverin kylässä vieraileminen ei ole mikään pakollinen juttu, ja mitä tarkoitit tuolla "enemmän elämää"?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Darkblade sanoi:
No, täytyy kokeilla lisää, kunhan tuo DS tuosta latautuu.
Voihan sitä pelata vaikka lite on laturissa kiinni ja oikeestaan kannattaakin. Itse pelaan yleensä aina netissä niin että ds on laturissa niin ei ainakaan pääse akun loppuminen yllättämään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

En tiedä kuka helevetti se on, joka niitä kukkia talloo ja pöllii mun kylässä ja ihan hemmetin tahallaan, koska isot istutukset ei noin vaan lähde käveleen!

Mutta banniin lähtee tämän johdosta kasa ihmisiä joten....noh, suakaan ei enää täällä sitten näy. Harmittaa vaan etten ehtinyt hakee niitä kukkia takasin sun kylästä.

Ne istutukset on ihan pirun ärsyttävät uusia joka toinen viikko.

On se v*ttu kun ei välitetä säännöistä vaikka ne on annettu, ja pilataan toisten peliä. Onneks olkoon, eväsit muiltakin pääsyn kylään. En ymmärrä, miten sellanen voi olla kenestäkään hauskaa. Me nautitaan ilmeisesti eri asioista, joten on ihan turhaa pelata enää yhdessä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
En tiedä kuka helevetti se on, joka niitä kukkia talloo ja pöllii mun kylässä ja ihan hemmetin tahallaan, koska isot istutukset ei noin vaan lähde käveleen!

Mutta banniin lähtee tämän johdosta kasa ihmisiä joten....noh, suakaan ei enää täällä sitten näy. Harmittaa vaan etten ehtinyt hakee niitä kukkia takasin sun kylästä.

Ne istutukset on ihan pirun ärsyttävät uusia joka toinen viikko.

On se v*ttu kun ei välitetä säännöistä vaikka ne on annettu, ja pilataan toisten peliä. Onneks olkoon, eväsit muiltakin pääsyn kylään. En ymmärrä, miten sellanen voi olla kenestäkään hauskaa. Me nautitaan ilmeisesti eri asioista, joten on ihan turhaa pelata enää yhdessä.
No minä ainakin olen vahingossa pari kaks kolme kukkaa tallannu?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimuksen nimeä sinun on turha poistaa listaltasi. On niin mukava kaveri, ettei kärpästäkään talloisi.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

heplo sanoi:
Kurimuksen nimeä sinun on turha poistaa listaltasi. On niin mukava kaveri, ettei kärpästäkään talloisi.


En ole poistanut Kurimusta enkä Dracoa. Tervetuloo vaan edelleen. Portit on ollu kokoajan auki. Kummatkin ovat antaneet peliini sen verran, että saisivatkin viedä kukat ; D, mitä en usko heidän tehneen. Mistään parista kukasta ei ole kyse vaan paristakymmenestä.

Poistin myös pari vanhempaa lisäystä, jotka eivät olleet vierailleet tai sitten olivat vierailleet ehkä kerran.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Onkos tämä animal crossing ns. "tyttöjen peli"? Vai löytyykö täältä poikia/miehiä jotka pelaavat ACeeetä?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Draco sanoi:
Sain tuon jo aikoja sitten. Ja Boney, mitä hauskaa mä oon muka sulle tehnyt? O,o

Hmpf.. Pilasit illuusioni siitä että tämä olisi uniikki esine jota jaetaan kerran vuosituhannessa ja vain harvoille ja valituille.
 
Ylös Bottom