Vastaus: Animal Crossing DS
Huhhuh...pitäskö paljastaa... no antaa mennä! Keksin nimittäin tänään keinon, jolla myös eläviä asioita VOI postittaa tai pudottaa maahan toisten poimittavaksi!!!
Homma on hemmetin vaivalloista, mutta minun tapauksessani kannatti, koska eräs pelaaja lupasi 200 000 belliä yhdestä eläimestä, jonka nimeä en paljasta, ettei mene jännitys aloittelijoilta. Ristin siis tämän esimerkkieläimeni "elikoksi", jota ei siis mitenkään olisi voinut antaa toiselle muutoin kuin muuttamalla lähiverkon kautta toisen kylään elikko taskussaan, mikä taas ei ole mahdollista, sillä emme tunne toisiamme ja asumme eri puolilla maata.
Näin siis pitää toimia, jotta voisi saada postitettua tai pudotettua kaloja ja muita eläviä:
Sinun pitää myydä eläimesi kirpputorilla jollekin kyläläiselle. On tärkeää, ettet suostu myymään mitään muuta eläinparalle. Lähde sitten ulos seikkailemaan ja odota, että tämä elukka tulee itse luoksesi juttelemaan sinut nähdessään. Jos käy hyvin, se ehdottaa sinulle vaihtokauppaa tai myy sinulle myymäsi hyönteisen tai kalan takaisin (ja vielä reilusti halvemmalla). Juttu on siinä, että eläin onkin muuttunut lehdeksi ja näkyy siis sellaisena inventaariossasi! Tadaa, nyt voit liittää sen kirjeeseen tai pudottaa maahan.
HUOM: Jos pudotat lehden maahan ja poimit sen uudestaan, se muuttuu normaaliksi eläimeksi inventaariossasi! Kannattaa siis olla varovainen. Itse munasin KAKSI kertaa elikon kanssa, eikä todellakaan ollut mukavaa tehdä koko rulianssia uudestaan. Mutta ainakin kolme kertaa asian tehtyäni olen vakuuttunut, että jippo todella toimii, eikä kyse ollut mistään sattumasta, sillä kyllähän eläimet muutenkin myyvät tavaroitaan satunnaisesti.
Se, että eläin myy sinulle myymäsi tavaran takaisin on aika epätodennäköistä ja siksi tämä kikka on vaivalloinen toteuttaa. Sinun on siis odotettava, että eläin tulee itse juttelemaan ja tätä tapahtuu ehkä kerran tai pari puolessa tunnissa. Jos ensimmäisellä kerralla ei natsaa, kannattaa yrittää vaan uudestaan. Peliä ei tarvitse sammuttaa, vaan odotat että eläin tulee luoksesi uudelleen ja toivot, että sillä kertaa onnistaisi. Asiaa helpottaa se, jos myyt monta samaa eläintä eri eläimille. Minun tapauksessani ei kyllä ollut helppoa, koska elikkoni on erittäin harvinainen (pyydystin silti niitä 5 kirpputoria varten ;D). En tiedä vaikuttaako eläinten persoonallisuus kaupantekoon. Itseasiassa minulle elikkoni myi takaisin jopa kaksi kyläläistä, joilla kummallakin on eri persoonallisuus, toinen on kiltti (Joey-ankka), toinen on intohimoinen keräilijä (Pippy-jänis)
vielä lisäys: itseasiassa tämä kikka sisältää toisenkin kikan, eli sen, että saman tavaran voi kirpputoripäivänä myydä yhä uudelleen ja uudelleen ja maksimoida voitot. Elikostani kyläläiset maksoivat 30 000 - 37,900 belliä, ja takaisin ne myivät sen vain 3000 bellillä.