Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Tänään sitten tilasin tuon pelin Konsolinetistä, maksoi 39 + postiennakkomaksu 6 = 45. Peli luultavasti saapuu ensi viikon alussa, en jaksa odottaa! Eilen kun myös hommasin tuon "Nintendo Wi-Fi USB Connectorin", niin pääsee heti tätä peliä pelaamaan netissä. Ensin taidan kuitenkin totutella peliin...

:)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ostin DS:lle Animal Crossingin. Vaikuttaa lupaavammalta kuin Cubella.

Mutta tuo ajankäyttö pelissä hämää minua. Jos peliä haluaa pelata "oikein" tai siten kun on tarkoitettu, antaako ajan vaan kulua niinkuin reaaliajassa vai käykö sitä kellonaikaa aina muuttamassa eteen tai taaksepäin? Kumpi AC:ssä on ideana? Minusta tuntuu hölmöltä, että joudun oikeasti odottamaan päiviä oikeassakin ajassa ennen kuin kauppaan tulee uusia esineitä ostettavaksi, ja se, etten esimerkiksi voi yöllä pelata peliä, koska öisessä kylässä ei juurikaan ole mitään tekemistä.

Vaihteletteko te kellonaikoja ja päivämääriä, vai pelaatteko vaan sen kellon mukana vaikka kuinka tylsäski kävisi?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Salmari sanoi:
Ostin DS:lle Animal Crossingin. Vaikuttaa lupaavammalta kuin Cubella.

Mutta tuo ajankäyttö pelissä hämää minua. Jos peliä haluaa pelata "oikein" tai siten kun on tarkoitettu, antaako ajan vaan kulua niinkuin reaaliajassa vai käykö sitä kellonaikaa aina muuttamassa eteen tai taaksepäin? Kumpi AC:ssä on ideana? Minusta tuntuu hölmöltä, että joudun oikeasti odottamaan päiviä oikeassakin ajassa ennen kuin kauppaan tulee uusia esineitä ostettavaksi, ja se, etten esimerkiksi voi yöllä pelata peliä, koska öisessä kylässä ei juurikaan ole mitään tekemistä.

Vaihteletteko te kellonaikoja ja päivämääriä, vai pelaatteko vaan sen kellon mukana vaikka kuinka tylsäski kävisi?

Itse pelaan oikein. Eihän se tylsää ole? Kaverini huijasi niin, että siirsi aina pari sataa vuotta eteenpäin, ja sai lisää rahaa. Sitten se kyllästy, ja myi pelin. Minä en huijaa, ja en ole vieläkään kyllästynyt! Mieti...
EDIT: Ja onhan kaikki lisännyt mut listallensa? Itse olen kaikki, jotka ovat mahtuneet...
EDIT2: Lisätkää mut, perkele! :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Anteeksi tuplapost, en jaksanut enää muokata. Siis ystäväkoodini löytyy sivulta 8!
EDIT: No joo, myös sigistäni. (Tuosta alhaalta) Lähetin tämän, kunei tuossa aiemmassa viestissä näkynyt. SIIS LISÄTKÄÄ!
EDIT2: Oho! Tuo kissa, joka tuli Boneyn kaupunkiin, EI ole minun tekemäni! :O Minun kyläni nimi on HYRYLE, ei Hyrule. Ja kylässäni ei asu Andreasta, vain minä, ja sarkkin. (Isosiskoni! :D)
EDIT3: Portit auki!
EDIT4: Portti kii. ;<
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus tuu joku kerta käymään kun lupailit..

Sorry, oon pitäny hiljasempaa eloa nyt kun on tässä vähän muuta duunia -tärkeempää duunia.

Mutta jos saan hommat tehtyä, niin viikonloppuna lupaan laulattaa linjoja oikein kunnolla.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

moi kaikki! Olisi hauskaa jos te kirjoitatte tän koodini: 2105-2615-1430. Nimeni on: Saari.T
Kaupunkini nimi on: saari. Voi kun olisi kampaamo, olisko teillä? muistakaa ostaa tom nokilta;) muistakaa syödä kesällä jäätelöä:cool:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

paras sanoi:
moi kaikki! Olisi hauskaa jos te kirjoitatte tän koodini: 2105-2615-1430. Nimeni on: Saari.T
Kaupunkini nimi on: saari. Voi kun olisi kampaamo, olisko teillä? muistakaa ostaa tom nokilta;) muistakaa syödä kesällä jäätelöä:cool:

lisätty ja kylä auki ainakin yön ja keskiviikon..ehkä torstainakin jos linja pysyy päällä sinne saakka.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Sain liteni viikko sitten (kiltti myyjäsetä antoi konsolin etuajassa) ja koukutin jo itseni animal crossingiin, pelailtua tulee lähes aina kun työt eivät häiritse. Fc on 3823-2511-2306, nimi Misse ja kaupunki on Turku.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

eidis sanoi:
Sain liteni viikko sitten (kiltti myyjäsetä antoi konsolin etuajassa) ja koukutin jo itseni animal crossingiin, pelailtua tulee lähes aina kun työt eivät häiritse. Fc on 3823-2511-2306, nimi Misse ja kaupunki on Turku.

Lisätty! Lisääpä sinäkin minut.

aerobeam sanoi:
Portit (pitäisi) olla auki, tulkaa NOPEASTI kokeilemaan!!!

Suosittelen vielä lukemaan ohjeet Animal Crossingin Wi-fi -käytöstä ja koodeista.

Mitä nopeuteen tulee, täällä tuskin kukaan päivystää keskustelutaulun äärellä ja odottaa, milloin kukakin pitää porttejaan auki. On siis syytä pitää auki useasti ja paljon, jos haluaa yleensä ketään käymään kylässään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ilmotelkaa jos Nook maksaa hyviä hintoja turnipseista. Ostin reilulla kolmella miljoonalla niitä ja ei oo vielä nook maksanu oikein mitään. On tässä vielä onneks viikkoo jälellä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

aerobeam sanoi:
portit auki, tuossa alhalla sitten kaverikoodi... Olette kaikki ervetulleita :D

Ellet vielä lisännyt minua, tee se. Lisäsin sinut juuri, kun sain nyt nuo täydelliset tietosi tuosta allekirjoituksestasi. Kiitti!

Olen pitänyt jatkuvasti portteja taas auki lähes 24h/vrk ja näyttää siltä että vielä huomenna pidän ainakin. Viikonloppuna ehkä vaihtelevammin.
 
Ylös Bottom