Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

Jumankavita Brother Boney toivottavasti jaksat spelaillai peliä pitkään nimittäin minusta saat pelikaverin hyvinkin helposit, porukalla on tainnut lopahtaa innostus peliin tyystin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Jumankavita Brother Boney toivottavasti jaksat spelaillai peliä pitkään nimittäin minusta saat pelikaverin hyvinkin helposit, porukalla on tainnut lopahtaa innostus peliin tyystin.

Näin näyttää kovasti käyneen, itselläni ainakin kävi. Peli on kyllä edelleen hyllyssä, en siitä luovu. Harmi vain kun omalla kohdallani tuon Nintendon Wi-fi kalikan käyttäminen on niin hirveetä tappelua, se kun ei ole koko aikaa koneeseen kytkettynä ja joka kerta kun laitan sen koneeseen se tietää semmoista 30m tappelua, että se alkaa toimimaan.

Mutta... Katsoo nyt jos joksus jaksas taas pelailla.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Jumankavita Brother Boney toivottavasti jaksat spelaillai peliä pitkään nimittäin minusta saat pelikaverin hyvinkin helposit, porukalla on tainnut lopahtaa innostus peliin tyystin.

Jeah... Kyllä varmaankin. Cubenkin AC on ollut käytössä jo puoli vuotta eikä vielä ole kyllästymistä siinä, vaikka onkin jo isoin mahdollinen talo jne.

Ihmiset ei tunnu pitävän porttejaan auki tai sitten katson aina huonoon aikaan. Itse pidin eilen lähes koko päivän auki ja koko yönkin oli portit auki, ja kyllähän siellä kävi yksi visitori muutaman kerran ja heräsinkin aamulla siihen, kun DS kilkatti vierailun merkiksi. Jos kiinnostaa kuka se oli, tulkaa katsomaan ilmoitustaulu ja jättäkää itsekin viesti muistoksi käynnistänne.

Nyt kiinnostais tietää oliko se Andrej:n kissa Dracon tekemä vai jonkun muun! Kuka tunnustaa?

Esiintyykö teillä muuten laggingiä linjoilla? Minulla tulee lähes joka sessiossa, ja tuloksena on hyvin usein yhteyden katkeaminen ja pelin resetoituminen. Kuormittumista ei esiinny koskaan silloin, kun olen itse poissa pelistä ja hahmoni vain lojuu. Onneksi on "save & continue", joka saisi kyllä olla yksinpelissäkin käytössä, joten kyllä silti kannattaa vierailla ja pyytää aina tallennusta, kun on saanut aikaiseksi jotakin. Ja linjojen ylläpitämiseksi kannattaa sulkea kaikki muu internet-liikenne linjalta, ellei satu käyttämään jotain kaksimegaista kaistaa.

Mun puolesta mun kylässä saa ottaa vaikka parin puun hedelmät, ostaa kaupan tyhjäksi ja istuttaa puita ja ansoja, jos vaan vastapainoksi sitten jättää jotain kivaa muille pelaajille löydettäväksi, pullopostia, kirjeitä, viestejä, haudattuja esineitä, eksoottisempia hedelmiä (eli muu kuin persikka) tai muuta pientä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Koodi: 3393-7314-5205
Nimi: Bubba
Kylä: Mämmilä

Pari kuukautta oon pelannu ja alkaa jo kyllästyttämään. Alkuaikoina jaksoi monta tuntia päivässä, nyt ehkä vartin. Tästä voi päätellä, että wi-fissäkään ei paljon aikaa tule vietettyä. Mutta lisäilkää jos tahdotte.

Boneyn kylään olisin nyt tulossa, mutta onko portit kiinni?

Niin, ja nyt voisi ilmoitella jos on hyviä hintoja turnipseista. Ostin nimittäin aamulla rekkalastillisen niitä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

^ portit oli kyl auki. Tiedä sitten mikset päässy. Vai pääsitkö. Kirjoititko varmasti oikein nimet? Nehän ovat case sensitive. Yks on ainaki päässy useaan kertaan vaikkei välil oo suljettu portteja. No nyt ainakin suljin portit ja avasin uudestaan jos se auttas.

Eihän tää Animal Crossing oo semmonen peli jota ihan hooceenä pelais. Usean tunnin pelailua tuli harrastettua Cubella ja meni jotain 8 tuntia. Se oli aika pelottavaa ja ahdistavaa, joten totesin ettei kannata alkaa ahmiin tässä DS-versiossa. Mä pidän tota porttii auki ja jengii saa tulla ja välil oon sosiaalinenkin. Siisti juttu siitä, että omistan kaks DS:ää joten AC voi aina olla himas auki, vaikka lähtisinkin johkin matkalle toisen käsikoneen kera.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney voisit lisäillä mut listaan:
koodi: 0301 3372 7866
ukko: Aiso2[sydän]
kaupunki: [nuotti]2 power

sulkujen [ ] sisässä olevat merkit ovat siis niitä kuvia.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Itsellä on vielä aktiivisesti käytössä ja voisin huomenna availla portteja siinä päivemmällä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tämä on vaikeaa kun ei tiedä kuka pelaa ja kuka ei. Pitäisi kerätä jonkinlainen lista missä olisi aktiivi pelaajat
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Wille__90 sanoi:
Itsellä on vielä aktiivisesti käytössä ja voisin huomenna availla portteja siinä päivemmällä.

Hehheh... sivuutin aikaisemmin juuri sinun tunnuksesi, koska ajattelin ettei noin nuori voisi pelailla tätä tosissaan... Olen kauhea ikärasisti :D ! Mutta poikkea käymään, niin rekisteröin sinut. Tervetuloa :D

Oot ihan oikeassa, että on huono juttu kun ei tiedä kuka pelaa ja kuka ei. Animaliin ois voinut tehdä semmoisenkin ratkaisun, että pelaajat voisivat vaan valita serveriltä kylän ja friend roster olisi lisänä, kuten on Metroidissa ja Mariokartissa tai esim niin, että serverillä arvotaan kylä, johon sitten mennään. Mutta Nintendo ilmeisesti ajattelee, etteivät ihmiset osaa huolehtia tietoturvallisuudestaan ilman tämmöistä natsijärjestelmää kuin nyt on. Tietysti tämä järjestelmä kuormittaa paljon vähemmän Nintendon servereitä, kun ei tarvitse listata tuhatta avointa kylää joka käyttäjälle ja pitää jotain rekisteriä niistä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Btw, se kissa ei välttämättä tule kaverisi kylästä. Katsos ne kissan kiertävät ymäri maailman
ja voivat tulla ihan kenen tahanasa kylästä Wi-Fi -yhteyden jälkeen ;)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Dsplayer sanoi:
Btw, se kissa ei välttämättä tule kaverisi kylästä. Katsos ne kissan kiertävät ymäri maailman
ja voivat tulla ihan kenen tahanasa kylästä Wi-Fi -yhteyden jälkeen ;)

Joo mä itseasiassa tajusin ton eilen, kun tartuin puhelimeen ja multa kysyttiin, haluanko ladata "mysterious catin". Eli downloadista päättelin, että no sehän voi olla sitten keltä tahansa potentiaaliselta miljoonalta. Sinänsä parempi ois jos ne menisivät vierailujen mukana kuten Cuben AC:ssä. Nyt ei vissiin sitten voi nähä kavereiden tekeleitä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Wille__90 sanoi:
Nyt aukaisen portit ja pidän auki pidempään

Vajaa tunti ei ole pitempään ; ).... Anyways, mulla on portit auki taas lähes 24h. Pieniä pätkiä voi olla ettei oo auki, jos tulee katkos enkä heti huomaa, tai olen jossain kaupungissa vierailemassa. Jos ei heti ole auki niin puolen tunnin päästä viimeistään on. Paitsi jos oikein huonosti käy, niin olen kaupungilla ihan oikeassa elämässä, ja jos on linjakatko tullut, en pääse välttämättä kolmeen tuntiin takaisin linjoille. Mutta siis paljoa tämän paremmin ei portteja voi auki pitää, joten kaikki mestoille, ja ois kiva käydä teidänkin kaupungeissa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Vajaa tunti ei ole pitempään ; ).... Anyways, mulla on portit auki taas lähes 24h. Pieniä pätkiä voi olla ettei oo auki, jos tulee katkos enkä heti huomaa, tai olen jossain kaupungissa vierailemassa. Jos ei heti ole auki niin puolen tunnin päästä viimeistään on. Paitsi jos oikein huonosti käy, niin olen kaupungilla ihan oikeassa elämässä, ja jos on linjakatko tullut, en pääse välttämättä kolmeen tuntiin takaisin linjoille. Mutta siis paljoa tämän paremmin ei portteja voi auki pitää, joten kaikki mestoille, ja ois kiva käydä teidänkin kaupungeissa.
Kun wifi ei aina toimi niin hyvin:)
Nyt on hetken auki, että nyt pääsis vierailulle, ellei palikka tilttaa;)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tilttas sittenkin, taian unohtaa koko wifin, kun en saa tätä saamarin palikkaa toimimaan kunnolla
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ei kantsi kallista palikkaa unohtaa :)... kyl se mullakin läggää ja kaikkee. katkee joskus ku joku on kylässä mut ei mitää sit vaa uusks portteja auki ja yleensä vieraatkin löytää tiensä takaisin mun kylääni. Onnee yrittämisille. Eri asiat katkoo nettiliikennettä eikä se välttämättä palikasta johdu. Mut yks mikä kantsii tsekata on, ettei spyware vie kaistaa eikä oo esim imurointiliikennettä päällä, kun pelaa. Tämmöst tää on mut Nintendon palvelu on kuitenki ilmanen.

Mul katkes just yhteys. No portti aukee nyt ja sit hahmo menee sänkyyn ja minä myös. Saa kyläillä jos huvittaa.
 
Ylös Bottom