Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

Jepjep, olisi mukava päästä kokeilemaan tuota moninpelipuoltakin... oma kaverikoodi olisi 4510-4148-5227, nimi Toby ja kylä Tribbey, ja puissa kasvaa omenoita...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisaan sut Moguli listaani. Minulle saa tulla kaymaan, kylasta loytyy omppuja, appelsiineja, kookospahkinoita ja paarynoita. Yleensa avaan portit klo.12.00 ja klo.21.

Nimi: Jusatti
Kyla: Malagala
KK: 3995-0193-5106
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Unohdinkin miltei koko homman, jos tänään Kurimus treffit järjestetään? Millonka pääsen tulemaan?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

nook maksaa turnipsista 630 :eek: .
Avaan portit vaikka klo 19. aikaan


...kiva kun ittellä ei ole yhtään turnipsia.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Plääh, mistähän sitä tietäis toimiiko tää WFC? Oon tässä nyt viikon ajan käynyt pari kertaa päivässä tsekkaan sattuisko kenelläkään olemaan portit auki, mutta Distant Towns -lista on aina tyhjä. Vähän turhan hankalaksi tehty moninpeli.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Moguli sanoi:
Plääh, mistähän sitä tietäis toimiiko tää WFC? Oon tässä nyt viikon ajan käynyt pari kertaa päivässä tsekkaan sattuisko kenelläkään olemaan portit auki, mutta Distant Towns -lista on aina tyhjä. Vähän turhan hankalaksi tehty moninpeli.
Kyllä se toimii jos sinä siihen valikkoon asti pääset. Jostain syystä ihmiset ei oikein pidä vaan portteja auki.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jep jep

Nimi: Pasi
Kylä: Petsala
Ja FC: 3866-1751-7909

Lisäilkääpäs :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kehujen lukemisen jälkeen tuli Animal Crossing ostettua.

Vähän aikaa on vasta tullut pelattua, mutta elukoiden juttujen kuuntelu ei oikein ole innostanut ja pieni yksinkertainen maailma ei sytytä. Mistä saisin revittyä viihdykettä? Voihan olla, että peli ei vain ole minulle, mutta kyllä päämäärätön Sims:kin aikanaan iski.

Ei viitisi peliä pistää vielä myyntiin tai jättää pölyä keräämään, joten "vinkkejä" olisi kiva kuulla. :o
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Hex sanoi:
Kehujen lukemisen jälkeen tuli Animal Crossing ostettua.

En pysty valitettavasti antamaan vinkkejä, mutta jos yhtään auttaa, niin et ole yksin :). Mulle kävi samoin GC:n Animal Crossingin kanssa. Kiinnostava julkaisu, joka ei kuitenkaan ihan ole mulle tarkoitettu. Mä sain syyttää kyllä vain itseäni, sillä myöskään Sims jne. eivät lämmittäneet.

En mä AC:ta mitenkään hauku, kyllä se hyvä julkaisu oli, mutta ei vaan taida sopia ihan yhtä hyvin kaikille. Tästä syystä en ole sortunut Nintendogseihin tai tähän uuteen Crossingiin. DS:lle on onneksi jo tullut erinomaisia pelejä, niin tämmöisetkin hitit olen voinut skipata helposti, kyllä pelattavaa onneksi löytyy.

Wi-fi puoli tuo varmasti paljon lisää tuohon peliin, joten sieltä voi lisäintoa kenties ammentaa...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

AC:n pelaaminen loppui tuossa jokin aika sitten. Enpä edes muista millon viimeksi olisin käyttänyt sitä päällä. Alkoi vain ne päivittäiset rutiinit tökkiä. Kerää hedelmät puista, ym. jutut. Ei jaksanut enään. Hauska peli silti. Aikansa kutakin. Nyt siirrytään eteenpäin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Samoin täällä. Yllättävän pitkään tuota tosin jaksoi, Nintendogsiin kyllästyin parissa päivässä. Lähinnä mielenkiintoa piti yllä tuo kämpän sisustaminen ja niiden haluamiensa kalustesettien keräily. Nyt kun pelini on myynnissä, voisin lähipäivinä järjestää tapahtuman jossa halukkaat saavat tulla viemään talostani kaikki irtaimistot sekä tyhjentämään pankkitilini :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

peippo sanoi:
Samoin täällä. Yllättävän pitkään tuota tosin jaksoi, Nintendogsiin kyllästyin parissa päivässä. Lähinnä mielenkiintoa piti yllä tuo kämpän sisustaminen ja niiden haluamiensa kalustesettien keräily. Nyt kun pelini on myynnissä, voisin lähipäivinä järjestää tapahtuman jossa halukkaat saavat tulla viemään talostani kaikki irtaimistot sekä tyhjentämään pankkitilini :)
Minä haluan ainakin sen sinun metroidin. Minullakin on nyt jääny joitain päiviä pelaamatta mutta en minä myymään peliä vielä rupea. Eiköhän sitä innostu vielä pelaamaan joskus.
 
Animal Crossing myy ja leviää

Nintendo DS:n Animal Crossing: Wild World on myynyt huikeat kolme miljoonaa kappaletta Japanissa. Juhlistakseen merkkipaalua Nintendo on päättänyt tuottaa sarjan pohjalta myös animea. Joulukuussa nousevan auringon maassa ilmestyvän elokuvan ohjaa Jouji Shimura ja pelikehittäjät ovat mukana varmistamassa, että tuotos pysyy alkuperälleen uskollisina.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Vähä hienoa, mä ainakin tahdon kattoa 20minuuttia miten siinä sarjassa joku hemmo kerää hedelmiä ja juttelee tyhmille eläimille. :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Joko peippo on peli lähteny maailmalle? Jos ei ja haluat vielä luopua tavaroistas niin vois varmaan viikonlopun aikana pelailla. Lähinnä se metroid kiinnostaa kun se on listassa mutta ei omistuksessa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tänään tapahtuu. Olen levittänyt ympäri kylääni kaikki taloni huonekalut ja kaappien sisällöt, sekä reilu 3 miljoonaa rahaa 99k bellssin säkeissä. Avaan illalla kello 20:00 portit. Koska kerrallaan mahtuu sisälle vain 3 ihmistä, täytyy laatia pienet säännöt...

Kun pääset sisälle, saat kierrellä rauhassa ja kerätä tavaraa. ET saa mennä sisälle kauppaan. Tarkoitus on lähteä pois kun taskut on täynnä jotta muutkin pääsevät sisään. Ei siis myydä niitä tavaroita minun kylässäni. Älä jää muutenkaan turhaan norkoilemaan kylään. Rahasäkkejä saat napata yhdellä reissulla mukaasi max. 3 kappaletta, etteivät lähde kaikki ensimmäisinä sisään päässeiden matkaan. Kaikki muu on sallittua. Puut ehdin valitettavasti kaatamaan jo kaikki itse :p

Koodini löytyy jostain ketjun alusta.
(Metroidin varasin sulle Kurimus)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

About 3,3miljoonaa tuli rahaa kaikenkaikkiaan. Kellille annoin osan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Eiliseen rahan & tavaran jakoon tuli tasan yksi tyyppi eli Kurimus :rolleyes: :p
Odotin vähän suurempaa suosiota mutta ehkä kaikki muutkin on kyllästyneet tähän jo. Mut saa nyt siis poistaa sieltä listoilta, peli meni myyntiin.
 
Ylös Bottom