Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eiköhän se järjesty! Availen kohta puoli portteja.Voetto sanoi:Unohdinkin miltei koko homman, jos tänään Kurimus treffit järjestetään? Millonka pääsen tulemaan?
Kyllä se toimii jos sinä siihen valikkoon asti pääset. Jostain syystä ihmiset ei oikein pidä vaan portteja auki.Moguli sanoi:Plääh, mistähän sitä tietäis toimiiko tää WFC? Oon tässä nyt viikon ajan käynyt pari kertaa päivässä tsekkaan sattuisko kenelläkään olemaan portit auki, mutta Distant Towns -lista on aina tyhjä. Vähän turhan hankalaksi tehty moninpeli.
Hex sanoi:Kehujen lukemisen jälkeen tuli Animal Crossing ostettua.
Minä haluan ainakin sen sinun metroidin. Minullakin on nyt jääny joitain päiviä pelaamatta mutta en minä myymään peliä vielä rupea. Eiköhän sitä innostu vielä pelaamaan joskus.peippo sanoi:Samoin täällä. Yllättävän pitkään tuota tosin jaksoi, Nintendogsiin kyllästyin parissa päivässä. Lähinnä mielenkiintoa piti yllä tuo kämpän sisustaminen ja niiden haluamiensa kalustesettien keräily. Nyt kun pelini on myynnissä, voisin lähipäivinä järjestää tapahtuman jossa halukkaat saavat tulla viemään talostani kaikki irtaimistot sekä tyhjentämään pankkitilini