Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

ootkos kurimus jo mammoth torson saanu? mulla ois nimittäin yks ihan taskussa.:)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Olen nyt innostunu valtavasti Cabana huonekaluista, joten jos jollakulla on jokin alla olevasta listassa, olen innokas sen sinulta ostamaan/vaihtamaan. :) Myös tatami-floorin kanssa yhteensopivaa seinää olen etsimässä, ilmoittele jos olet omastasi valmis luopumassa!

Näitä himoitsen:

Cabana Armchair
Cabana Bed
Cabana Bookcase
Cabana Chair
Cabana Screen
Cabana Flooring
Cabana Wall
Jukebox
Shoji Screen
Big Bros shirt

:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Tilasin sulle Voetto cabana bookcasen ja cabana screenin. Muita mulla ei tuosta sinun listasta löytyny.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Miten Gamecuben Animal Crossingiin saa tehdyä uuden hahmon? Minulla on hahmo, mutta tyttöystäväni haluaisi tietty omalla hahmollaan pelailla. Tuossa alussa on vaihtoehto "Build a new town" tai vastaavaa, mutta eihän se ole se mitä tässä haetaan, eihän?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

peippo sanoi:
Laita ne taloosi pöytien päälle niin eivät pilaannu ja voit odotella parempia hintoja. (Bugi pelissä siis)

Kiitos tiedosta. Jouduin tällä kertaa myymään hintaan 59 b/kpl (osto:104) mutta bugin takia tätä ei tule enään tapahtumaan :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ilmotteletteko taas jos Nook sattuu maksamaan teidän kylissänne turnipseistä mukavasti tai edes melkein mukavasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Nyt maksaa nook minulla 127 per turnip. Myynkö sinne vai maksaako jollain enempi? Millon tulet voetto hakemaan tavarat pois?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Puh, olipa homma, mutta olen nyt lisännyt teidät _kaikki_ :D

Pelailen varsin epäsäännöllisesti peliä (yleensä iltaisin kymmenen jälkeen) mutta välillä päivisin. Kun käynnistän pelin, katson onko muiden kyliä auki ja jos ei ole, niin aukaisen oman kyläni portit.

Lisätkäähän minut siis listallenne:
Koodi: 3866 - 1546 - 6763
Kylän nimi: Ribble
Minä itte (myös pelissä): Hunttis

Kylässäni on roppakaupalla kirsikoita, joten jos jollakulla on muita hedelmiä, niin ne ovat varsin tervetullut lisä :)

Koodissa oli fiba, kakkonen kolmosen paikalla, nyt se on oikein ja portit ovat auki ehkä noin tunnin verran
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nook maksaa täällä 139 bellsiä turnipseilta :)
Voin pitää nyt portteja auki jos joku haluaa tulla myymään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kiitosta vaan Miksu. Ilmottele kun oot tulossa hakemaa niitä tauluja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Friend Code: 2191-1306-5133

Goran toivottaa KonsoliFINiläiset tervettulleiksi Cityyn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos jollain on nyt vielä turnipseja nii minun kylässä Nook maksaa reilu 400bellsiä per turnip.
Vähän pistää sylettämään kun eilen möin kartanollisen turnipseja hintaan 130 ja risat.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mulle ei enää mahu ketään listaan. Voisko ihmiset ilmotella tänne jos ei enää vaikka omista koko peliä tai ei muuten vaan pelaa ollenkaan niin vois poistaa listalta ja pystys taas lisäämään uusia heppuja listaan. Kiitoksia.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

3221-9226-9559
Nimi: Legge
Kylä: Kontu

Lisäilkää vapaasti. Lisäilen itselleni kavereita tästä ketjusta, kunhan kerkeän.

EDIT: Tähän mennessä lisätty Kurimus, Goran, Tepi, Moguli, Jusatti
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Kun tämä, ketju koskee koko peliä yleensä, niin haluiaisin kysyä, että miten tuo pelkkä yksinpeli toimii? Mites kontrollit ja miten peliä ylipäätänsä ohjataan? Entä grafiikka? Miten olette jaksaneet pelata eli onko kuinka pitkäikäinen peli?
 
Ylös Bottom