Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kurimus sanoi:Jos jollekin sattuu tulemaan mammoth torso niin myykää se minulle älkääkä viekö museoon! Voin siitä sen 100 tuhatta maksaa. Oon kyllästyny siihen kun kaivaa fossiilin ylös ja vie sen museoon niin toiveekkaana mutta ikinä sieltä ei sitä torsoa tule. Sellasta tällä kertaa.
peippo sanoi:Oon melko varma että mulla on tollanen ylimääräsenä. Vilkasen kunhan pääsen kotiin.
zoom-jokke sanoi:Takkiin taitaa tulla niin että rytisee.
Samaan kyläänhän mahtuu neljä hahmoa ja cuben versiossa on vielä jokaisella oma talonsa. Uusi kylä vie sitten sen 57paikkaa kortilta mutta ei siinä minusta ole mitään järkeä tehä erillisiä kyliäkin, voipi toinen sitten pistää kylää kuntoon jos ei ite jaksa.Salmari sanoi:Olisi kysymys Gamecuben Animal Crossingista (DS-version ostan sitten kun DS Lite rantautuu Suomeen). En viitsisi tehdä uutta ketjua joten olisi hienoa jos täältä saisin vastauksen.
Ostin siis Cubelle Animal Crossingin käytettynä, ja nopean testauksen perusteella peli vakuutti. Mutta voiko pelissä luoda useampia hahmoja/kyliä, ja jos voi, vaatiiko jokainen kylä sen uuden muistikortin (eli 57 blockia)? Eli käytännössä, voinko tehdä itselleni hahmon ja nimetä kylän, ja vaikka tyttöystäväni voi tehdä oman hahmonsa ja nimetä kylänsä?
Kurimus sanoi:Samaan kyläänhän mahtuu neljä hahmoa ja cuben versiossa on vielä jokaisella oma talonsa. Uusi kylä vie sitten sen 57paikkaa kortilta mutta ei siinä minusta ole mitään järkeä tehä erillisiä kyliäkin, voipi toinen sitten pistää kylää kuntoon jos ei ite jaksa.