Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Mulla on kauppa auki ja pidän portteja nyt jonkunaikaa auki, tule jos kerkiät.

PS. jos sulla on jotain muita hedelmiä kuin päärynöitä voisit tuua pari tuliaisiks!


Nyt sulin portin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Millonkas tuonne kylään tulee vierailijoita, kun ei ole näkynyt vielä. Pitääkö portit avata vai tulevatko vasta kun kauppa on laajennut tarpeeksi vai?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos tarkoitat toisia pelaajia niin sun pitää avata portit ja sulla pitää olla toisen pelaajan friend code ja sillä sun. Jotain ei-pelaaja hahmoja sinne tulee vähän itestään.
 
portit auki

Pidän portteja auki nyt jonkun tunnin, tulkaa kylään!

Portit menee kiinni. Bobby kävi kylässä:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Laitanpas tänne vihdoin oman koodini

Friend code: 1589-8305-0092

Kylä: Lahtela

Nimi: Kelli

voisin tulla kyläilemään tai sit voihan joku tulla mullekkin kylään...

tosin en oo vielä lisänny kaikkia mutta lisään ne nytten

Edit: Lisäsin jo kaikki --- lisätkääpäs tekin sit minut. Portit ovat nyt auki ja pidän ainakin jonkin aikaa auki niitä.

ps. jos tulet kylään tuo hedelmiä mukaan (ei appelsiinejä)


muuten? tarviiko istutettuja puita kastella. ainakaan oma kookokseni ei tarvinnut mutta tavalliset puut?

-ja kiitos kurimukselle roskien siivoamisesta :D en vain itse jaksanut viedä niitä minnekkään...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Moikka!

Nyt olisi portit jonkun aikaa auki, tervetuloa kyläilemään :cool:
tullessaan saa tuoda hedelmiä :p

koodi: 3608-4627-0263
nimi: Laura
kylä: Lahela
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Olin tänään siellä.:D

Koodi:0902-6351-7207
Kylä: Kouvola
Nimi: tommi
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos jollekin sattuu tulemaan mammoth torso niin myykää se minulle älkääkä viekö museoon! Voin siitä sen 100 tuhatta maksaa. Oon kyllästyny siihen kun kaivaa fossiilin ylös ja vie sen museoon niin toiveekkaana mutta ikinä sieltä ei sitä torsoa tule. Sellasta tällä kertaa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Jos jollekin sattuu tulemaan mammoth torso niin myykää se minulle älkääkä viekö museoon! Voin siitä sen 100 tuhatta maksaa. Oon kyllästyny siihen kun kaivaa fossiilin ylös ja vie sen museoon niin toiveekkaana mutta ikinä sieltä ei sitä torsoa tule. Sellasta tällä kertaa.

Oon melko varma että mulla on tollanen ylimääräsenä. Vilkasen kunhan pääsen kotiin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ei perkule! Sain 100.000 belssiä, ja vahingossa painoin powerin kiinni!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Help help!
En saa tuota Wi-fi juttua toimimaan :( Meillä on elisa laajakaista ja joku modeemi "laatikko". Tiedätte varmaan mitä tarkoitan... Olen koittanut yhdistää sitä juttua täälä kotona, mutta se ei toimi. Tänään kaupungissa yhdistin sen kerran ja toimi. Eli vika ei ole ainakaan laitteessani. Olen kyllä lukenut nintendon kotisivuilta ohjeita ja tehnyt niidem mukaan, mutta en tajua mikä tässä on vikana :confused:
Muuten, sain eilen pullopostin joltain husband tyypiltä. kuuluuko se pelin kulkuun? Tässä lähelläni ei ainakaan asu ketään muuta kenellä olisi tämä peli. Siitä olen varma. Mutta pystyykö pullopostia muka lähettämään ilman tuota Wi-Fi juttua? Kun eilen en todellakaan saanut sitä yhteyttä...
Ja sitten vielä, miten sinne kauppaan muka voi tulla kampaamo, jos jonkun muun pitäisi ostaa sieltä jotain, eikä mulla toimi se?! Tom Nook on nyt yhen kerran laajentanut, huomenna täytyy rynnätä katsomaan mitäs sielä on.

Ps. Öh, älkää ihmetelkö nimeäni (Nasunen) serkkuni oli silloin täällä kuin rekisteröin itseni ja hän halusi välttämättä tuon nimen :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voi S@@t@n@!:mad:

Tuli ostettua turnipseja 150000 belssillä, hintaan 104 belssiä kpl.

Viikon korkein tarjous Tom Nookilta on ollut 71 bellssiä per kappale.
Nomaalisti Nook on tarjonnut 150-200 b/kpl.

Takkiin taitaa tulla niin että rytisee.

Päivän hinta 62 b/kpl, FUK!:eek:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kaveri vain kysyy, että onko Animal Crossingiin jotain koodeja tyyliin jotain rahakoodeja?
Itse sanoin sille että ei siinä tarvi mitään koodeja, mutta se ilmeisesti haluaa maksaa yhden velan Nookille, joten tietääkö kukaan [typerää moiset koodit -.- no kysyn kuitenkin]
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ei löytynyt ainakaan pikaisella googlaamisella. Näyttää muuten hassulta kun yritätä poistaa itseesi kohdistuvia epäilyksiä hokemalla siitä, miten typeriä koodit ovat.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Olisi kysymys Gamecuben Animal Crossingista (DS-version ostan sitten kun DS Lite rantautuu Suomeen). En viitsisi tehdä uutta ketjua joten olisi hienoa jos täältä saisin vastauksen.

Ostin siis Cubelle Animal Crossingin käytettynä, ja nopean testauksen perusteella peli vakuutti. Mutta voiko pelissä luoda useampia hahmoja/kyliä, ja jos voi, vaatiiko jokainen kylä sen uuden muistikortin (eli 57 blockia)? Eli käytännössä, voinko tehdä itselleni hahmon ja nimetä kylän, ja vaikka tyttöystäväni voi tehdä oman hahmonsa ja nimetä kylänsä?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Salmari sanoi:
Olisi kysymys Gamecuben Animal Crossingista (DS-version ostan sitten kun DS Lite rantautuu Suomeen). En viitsisi tehdä uutta ketjua joten olisi hienoa jos täältä saisin vastauksen.

Ostin siis Cubelle Animal Crossingin käytettynä, ja nopean testauksen perusteella peli vakuutti. Mutta voiko pelissä luoda useampia hahmoja/kyliä, ja jos voi, vaatiiko jokainen kylä sen uuden muistikortin (eli 57 blockia)? Eli käytännössä, voinko tehdä itselleni hahmon ja nimetä kylän, ja vaikka tyttöystäväni voi tehdä oman hahmonsa ja nimetä kylänsä?
Samaan kyläänhän mahtuu neljä hahmoa ja cuben versiossa on vielä jokaisella oma talonsa. Uusi kylä vie sitten sen 57paikkaa kortilta mutta ei siinä minusta ole mitään järkeä tehä erillisiä kyliäkin, voipi toinen sitten pistää kylää kuntoon jos ei ite jaksa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Samaan kyläänhän mahtuu neljä hahmoa ja cuben versiossa on vielä jokaisella oma talonsa. Uusi kylä vie sitten sen 57paikkaa kortilta mutta ei siinä minusta ole mitään järkeä tehä erillisiä kyliäkin, voipi toinen sitten pistää kylää kuntoon jos ei ite jaksa.

Eli sillä yhdellä 57 blockin tallennuksella voin tehdä oman hahmon ja tyttöystäväni omansa (ja vielä kaksi muutakin henkilöä omansa) kunhan asustelemme samassa kylässä? Tämä selvä, paljon kiitoksia nopeasta vastauksesta! :)
 
Ylös Bottom