Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kauppa aukeaa aamulla kello 08:00nallet sanoi:Ei auta kuin odottaa tämä päivä ohi, heti kun kello iskee yli kahdentoista mä rynnin tonne peliin hakeen sen mitä tarvin ja tarkistamaan uuden puodin.
Räyr, näin sain todeta yöllä.. Iso kyltti vaan ovessa:"Auki 8:00 - jotain(en muista )"peippo sanoi:Kauppa aukeaa aamulla kello 08:00
nallet sanoi:...kyllä, en ole vieläkään saanut vesikannua. Ja myös jotain uusia etelän hetelmiä ois kiva saada kasvamaan kaupunkiini, nämä ihme päärynät alkaa jo syömään miestä
Draco sanoi:Jaaa-huuughh! Saanpi huamenissa Animal Crossingin! Kun on tullut säästettyä.. (Olisin saanut jo eilen, mutta kaupat meni o kiinni kun päätin lähteä sen ostamaan)
Brewe sanoi:löysin rannalta kookoksen mitä mun pitäis sille tehä?oon kuullu että se pitää haudata mutta mitä mä teen?
Brewe sanoi:löysin rannalta kookoksen mitä mun pitäis sille tehä?oon kuullu että se pitää haudata mutta mitä mä teen?