Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

Perhana, oli loppuunmyyty läheisestä kaupasta, no sitten kun sinne tulee lisää niin voisi sen hakea.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Hei!
tervetuloa kyläilemään:
Nimi: viivi
Kylä: rutsi
koodi: 2706 5149 4704

:) :) :o ;) :p :Dja tulkaa oli si hauskaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Tulipahan se peli eilen hankittua, muutaman tunnin olen pelannut ja ihan hyvältä tuntuu, ja voisinhan
friend codenkin joskus tänne tuoda...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Just tänään Nook meni ja päätti isontaa(?) puotiansa... Tänään oli just kaikki etelän hetelmätki puissa sopivasti kypsyny ja kaikenlaisia löytöjä tehny mitä pitäs päästä myymään, pörr. Ei auta kuin odottaa tämä päivä ohi, heti kun kello iskee yli kahdentoista mä rynnin tonne peliin hakeen sen mitä tarvin ja tarkistamaan uuden puodin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

nallet sanoi:
Ei auta kuin odottaa tämä päivä ohi, heti kun kello iskee yli kahdentoista mä rynnin tonne peliin hakeen sen mitä tarvin ja tarkistamaan uuden puodin.
Kauppa aukeaa aamulla kello 08:00 ;)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juu kauppa aukee aina kello 08.00 ja kun mun koulu alkaa aina arkipäivisin kello 08.20 eli sillon pitäis olla koululla niin tulee kauhee hätä käydä Nookilla ja Ablen siseillä! :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

peippo sanoi:
Kauppa aukeaa aamulla kello 08:00 ;)
Räyr, näin sain todeta yöllä.. Iso kyltti vaan ovessa:"Auki 8:00 - jotain(en muista :p)"

Epäreilua. No näinpähän tänään tuon uuden lookin, "Nook and go" tai jotain. Satuin myös tienaamaan nopeen 10000 bellsia ihan vahingossa, kävin kattoo recycle binniin niin sielä oli jotain random rumia tavaroita taloon. Kävin myymäs niin Nook iski kivasti rahaa käteen. Maksoin myös velkani ja Nook lupaili, että uusi laajennus taloon ois valmis huomenissa. Elikkäs tarkottanee sitä, että uutta lainaa maksettavaksi... Onneksi on talletettuna jotain 18000 bellsiä, eiköhän sillä pääse alkuun.

Mitähän muuta... Toivottavasti saan edes jotain piristystä tuohon ton ahdistavan Flower festin jälkeen ja kyllä, en ole vieläkään saanut vesikannua. Ehkä on vähä semmonen tekemisen puute, mieli tekis pelata vaikka millä mitalla, mutta kun ei ole mitään tekemistä. Toivottavasti tosiaan tilanne muuttuu flower festin jälkeen tai revin näkymättömät pelihousut.

Pitäs varmaa kohta antaa tänne friend coded sun muut, jos joku vaikka tulis visiitille ja ostas jotain Nookilta, että saisin parturin(eikö se näin saada?). Ja myös jotain uusia etelän hetelmiä ois kiva saada kasvamaan kaupunkiini, nämä ihme päärynät alkaa jo syömään miestä :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

nallet sanoi:
...kyllä, en ole vieläkään saanut vesikannua. Ja myös jotain uusia etelän hetelmiä ois kiva saada kasvamaan kaupunkiini, nämä ihme päärynät alkaa jo syömään miestä :D

Laitahan friend codesi niin voit tulla kaupungistani ostamaan itsellesi sen vesikannun, ja hakemaan hedelmiä niin paljon kuin jaksat pois kantaa :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

No niin, voisin tulla käymään jonku kylässä jos joku pitää portteja auki... Jos näin on, ilmoittele.

EDIT #1:
Tai sitte en... Ongelmia yhteydessä, argh.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jaaa-huuughh! Saanpi huamenissa Animal Crossingin! Kun on tullut säästettyä.. (Olisin saanut jo eilen, mutta kaupat meni o kiinni kun päätin lähteä sen ostamaan)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Draco sanoi:
Jaaa-huuughh! Saanpi huamenissa Animal Crossingin! Kun on tullut säästettyä.. (Olisin saanut jo eilen, mutta kaupat meni o kiinni kun päätin lähteä sen ostamaan)


Nyt olen sanut pelin, ja pari tuntia pelaillut. Erittäin hyvältä vaikuttaa, ja sain kuin sainkin "nettipelin" toimimaan!


Nimi: Link
Kylä: Hyryle
(Pieni virhe oli tuossa nimessä... Harmi!)
Friend Code: 2835 3661 9765

Lisätkää mut! Lisään teidät! :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

No niin, kauan kaivattu vesikannuhan tuli täysin LUONNNOLLISESTI myyntiin heti flower festin jälkeen... Itku ja vinku.

Mökki on laajennettu ja vielä lainaa Nookille 100 000 bellsiä.

Onko kukaan muuttanut oman kylän musiikkia? Oisko netissä mitään "nuotteja" mistä sais pimputettua haluamansa melodian?

Miten se tähtitorni toimii? Siis siellä voi tehdä niitä tähtikuvioita itse, mutta..? Hieman hukassa se homma mulla. Eilen väsäsin jotain epätoivosta sillä. Ei tuntunu onnaavan, sitte lopulta vaan hermostuin ja lopetin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mulla on kauppa tänään kiinni remontin vuoksi. PAKKO PÄÄSTÄ MYYMÄÄN JOTAIN!!
Oisko mahdollista päästä jonkun kylään myymään turhat kamat? Toivon että on..

Ja mulle on tullut joku outo Crazy Redd, tänne mun kylään?! Se pyytää salasanaa, että pääsisin sisään, mutta tiedän sen jo! :) Mutta kun en voi ostaa siltä mitään, kun pitäis olla liittynyt sen mikä-ny-onkaan juttuun, ja en voi liittyä! Jos yritän, se alkaa jauhamaan jostain että mulla ei ole tarpeeksi hienot vaatteet?! :confused:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

löysin rannalta kookoksen mitä mun pitäis sille tehä?oon kuullu että se pitää haudata mutta mitä mä teen?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brewe sanoi:
löysin rannalta kookoksen mitä mun pitäis sille tehä?oon kuullu että se pitää haudata mutta mitä mä teen?

Hautaa siihen rannan lähistölle niin siitä kasvaa puu. Eli siis kaivat lapiolla kuopan ja viskaat sinne.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brewe sanoi:
löysin rannalta kookoksen mitä mun pitäis sille tehä?oon kuullu että se pitää haudata mutta mitä mä teen?

Eikait sille mitään täydy tehdä :o itse ainakin möin sen Nookille hyvillä mielin
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brewe sanoi:
löysin rannalta kookoksen mitä mun pitäis sille tehä?oon kuullu että se pitää haudata mutta mitä mä teen?

Jos haluat hyvän mielen, syö se.
Jos haluat rahaa, myy se.
Jos haluat lisää kookoksia, istuta se.

Tee mitä haluat!!

EDIT: Pidät portit auki noin kello viiteen asti tänään! (13 huhtikuuta)
Tai ainakin yritän.. Kaikki kyläilemään!!!

EDITEDITEDIT: Njahas.. Kukaan ei tule, joten suljen portit. (Aukeaa taas kuudelta)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

friend code: 0301-3372-7866
kaupunki: [nuotti]2 power
ukko: Aiso2[sydän]

noi [sulkujen] sisällä olevat tarkoittaa niitä kuvia.
Lisään teidät.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Friend Code: 5111-6994-5739
Kaupunki: Mutukylä
Nimi: Antti

En vielä paljon netissä pelaile, kun palomuurin kanssa ongelmia ja en usein viitti sitä panna pois, mutta enköhän kohta pääse enemmän pelaileen.
 
Ylös Bottom