laidtorest
New Member
Vastaus: Animal Crossing DS
Saa lisäillä.
Koodi: 4553-3488-7909
Kylä: Eternity
Nimi: Timo
Saa lisäillä.
Koodi: 4553-3488-7909
Kylä: Eternity
Nimi: Timo
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lyhyesti: Ei.boss1010 sanoi:Mut en tiiä ostanko tuota Wi-Fi tukea koska en ole saanut tietoa mistään että tartvitseeko se erillistä maksua esim kuukausi maksua tai vastaa vaa... Niin pliis vastatkaa! Tatviiko se eri maksua?
Kelli sanoi:Nyt on aikomuksena hankkia peli, mutta yksi kysymys askarruttaa, että onko pelin kylä kovinkin pieni? -eli jos se on pieni, niin ei siinä sitten paikkojen tutkimis iloa paljon ole.
e. Ja onko kylä aina samanlainen? -siis muilla pelaajilla netissä.
Kyllä siinä pystyy kampaajalla käymään vaihtamassa hiustyyliä ja hiusten väriä, mutta sinne kampaajalle ei pääse heti pelin alussa, ja tuo kasvojen muokkaus ei ole tietääkseni totta.boss1010 sanoi:Sori tää tupla postaus mut oli pakko
ostan pelin ehkä tänä viikon loppuna !
Mut nyt asiaan... Onko huhu totta pystyykö siinä käymään kampaajalla muokkaamassa hius tyyliä ja hiusten väriä? ja toinen kysymys... Pystyykö oman ukon naamaa muokata?
En päässy tänään Käymään kun en ollu kotona. Katellaan huomenna uusiks.Voetto sanoi:Nyt kun on tämä mukava kukkaviikko, ja itse olen tykästynyt ruusuihin, niin jos vain joku tänään tulisi käymään, niin tuo ruusuja mukanaan ja jos hybridejä löytyy, niin voin niistä vähän maksaakkin Bobby:kin tule, niin saat ne sinun kamasi multa.
Counter sanoi:tuo kasvojen muokkaus ei ole tietääkseni totta.
Tuolta löytyy kasvot ja kysymyksien vastaukset.peippo sanoi:Kasvot muokkautuu alun taksikuskin kysymyksiin annettujen vastausten perusteella. Erilaisia vaihtoehtoja on 16 (kahdeksan per sukupuoli)
Voetto sanoi:Nyt kun on tämä mukava kukkaviikko, ja itse olen tykästynyt ruusuihin, niin jos vain joku tänään tulisi käymään, niin tuo ruusuja mukanaan ja jos hybridejä löytyy, niin voin niistä vähän maksaakkin Bobby:kin tule, niin saat ne sinun kamasi multa.
Minäpä tulen.Voetto sanoi:Tarjous yhä voimassa, ja jos Kurimus tänään kahdeksan aikoihin kerkeisit tulla käymään?