Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

Peli tuli hommattua pari päivää sitten, en ole vielä erikoisemmin päässyt pelin saloihin tutustumaan. Ekalla kertaa pikaisesti 20min, toisella kertaa saman verran ennen kuin akku loppu... GRRR...

Josko nyt lähtis kolmannella kerralla vähän paremmin, kone on ainakin jököttänyt narun nokassa sen verta kauan ettei pääse akut ihan varmana loppumaan. Kokeillaan.

Myöhemmin sitte voisi lisäillä ja ilmoitella omaa nimeään sun muita tarpeellisia tietoja visiittejä varten...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nyt on aikomuksena hankkia peli, mutta yksi kysymys askarruttaa, että onko pelin kylä kovinkin pieni?:confused: -eli jos se on pieni, niin ei siinä sitten paikkojen tutkimis iloa paljon ole.

e. Ja onko kylä aina samanlainen? -siis muilla pelaajilla netissä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jees. Lisättä on kaikki jotka ilmoittivat koodin, kaupungin ja nimen.
Avaan portit muutaman minuutin päästä.
Hedelmä lahjat on aina jees (kunhan ei ole omenoita).

koodi:2405-8638-3668
nimi:jokkke
kaupunki:Gygnus
 
Kysymys! Wi-fi tuesta

Moikka kaikki tosi on että Animal Crossing DS on paras!
Mut en tiiä ostanko tuota Wi-Fi tukea koska en ole saanut tietoa mistään että tartvitseeko se erillistä maksua esim kuukausi maksua tai vastaa vaa... Niin pliis vastatkaa! Tatviiko se eri maksua?
 
Vastaus: Kysymys! Wi-fi tuesta

boss1010 sanoi:
Mut en tiiä ostanko tuota Wi-Fi tukea koska en ole saanut tietoa mistään että tartvitseeko se erillistä maksua esim kuukausi maksua tai vastaa vaa... Niin pliis vastatkaa! Tatviiko se eri maksua?
Lyhyesti: Ei.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kelli sanoi:
Nyt on aikomuksena hankkia peli, mutta yksi kysymys askarruttaa, että onko pelin kylä kovinkin pieni?:confused: -eli jos se on pieni, niin ei siinä sitten paikkojen tutkimis iloa paljon ole.

e. Ja onko kylä aina samanlainen? -siis muilla pelaajilla netissä.

No joo, ei ole mitään "tutkimista" kyllä erikoisemmin kylässä. Ei se mikään iso ole. Mutta eihän se tutkiminen / paikkojen etsiminen ole millään tavalla tämän pelin idea.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jee ostn Animal Crossingin ja Wi-Fin ja sit pelaan joka paikassa kokoajana!!!!
Jippiii! laitan mun Friend Coden tänne sit kun saan wi-fin ni voitte käyä mun kylässä!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Sori tää tupla postaus mut oli pakko :)
ostan pelin ehkä tänä viikon loppuna !
Mut nyt asiaan... Onko huhu totta pystyykö siinä käymään kampaajalla muokkaamassa hius tyyliä ja hiusten väriä? ja toinen kysymys... Pystyykö oman ukon naamaa muokata?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Pitäisi tämä tai Tetris DS ostaa, mutta pitää kattoa kumpi enemmän kiinnostaa, tällä hetkellä Tetris....
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nyt kun on tämä mukava kukkaviikko, ja itse olen tykästynyt ruusuihin, niin jos vain joku tänään tulisi käymään, niin tuo ruusuja mukanaan ja jos hybridejä löytyy, niin voin niistä vähän maksaakkin :) Bobby:kin tule, niin saat ne sinun kamasi multa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

boss1010 sanoi:
Sori tää tupla postaus mut oli pakko :)
ostan pelin ehkä tänä viikon loppuna !
Mut nyt asiaan... Onko huhu totta pystyykö siinä käymään kampaajalla muokkaamassa hius tyyliä ja hiusten väriä? ja toinen kysymys... Pystyykö oman ukon naamaa muokata?
Kyllä siinä pystyy kampaajalla käymään vaihtamassa hiustyyliä ja hiusten väriä, mutta sinne kampaajalle ei pääse heti pelin alussa, ja tuo kasvojen muokkaus ei ole tietääkseni totta.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voetto sanoi:
Nyt kun on tämä mukava kukkaviikko, ja itse olen tykästynyt ruusuihin, niin jos vain joku tänään tulisi käymään, niin tuo ruusuja mukanaan ja jos hybridejä löytyy, niin voin niistä vähän maksaakkin :) Bobby:kin tule, niin saat ne sinun kamasi multa.
En päässy tänään Käymään kun en ollu kotona. Katellaan huomenna uusiks.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Counter sanoi:
tuo kasvojen muokkaus ei ole tietääkseni totta.

Kasvot muokkautuu alun taksikuskin kysymyksiin annettujen vastausten perusteella. Erilaisia vaihtoehtoja on 16 (kahdeksan per sukupuoli)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Saako Tom Nookilta jossain vaiheessa ostettua vesikannun? Että vois kastella kukkia... Ei oikeen ole napannu tämä Flower fest, en ole tehny mitään sen eteen. Tehnyt vain rahaa ja muita omia hommia. :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Yep, kyllä Nook ennemmin tai myöhemmin myy kastelukannua.

Huonoon aikaan tuo flower fest, kun on pelaaminen alkuvaiheissa...

Vielä huonompaan aikaan oli se kirpputoripäivä, ensimmäisenä kunnon pelipäivänä. Kaiken näköisiä hiippareita tulee tarjoamaan sinun tavaroista rahaa eikä siinä sitten tiedä onko 500 bellssiä radiosta paljon vai vähän.


Kurimuksen lahjoittamista hedelmistä näyttää kasvavan vankkoja puita. Woo-haa!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voetto sanoi:
Nyt kun on tämä mukava kukkaviikko, ja itse olen tykästynyt ruusuihin, niin jos vain joku tänään tulisi käymään, niin tuo ruusuja mukanaan ja jos hybridejä löytyy, niin voin niistä vähän maksaakkin :) Bobby:kin tule, niin saat ne sinun kamasi multa.

Tarjous yhä voimassa, ja jos Kurimus tänään kahdeksan aikoihin kerkeisit tulla käymään?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Taidampa kohta hakea pelin kaupasta, nettiin tuleminen sitten on mahdollista illemmalla tai huomenna:)
 
Ylös Bottom