Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

Oisko täällä peliseuraa? Omat tiedot:

Nimi: Herkku

Kaupunki: Pakila

FC:4424-4747-9833

Fc vaihtu kun aloitin alusta, siksi laitoin nämä uudestaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Hyvä hyvä. Minä oon nyt taas ns. back in action! Pistä tänne viestiä kun portit on auki. Tulen sitten heti.

Tuu meikällä käymään, laitan portit auki klo: 19.25 ja jos kukaan ei noin 5 min. tuu niin suljen.


Mulla on kaikkien jotka on tänne kirjoittanut niin tallennettuna
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Herkku sanoi:
Mulle voi tulla nyt. pidän portteja auki viel 10 min.
Malta hetki on tilanne päällä. Käyn Voeton luona myymässä turnipsit ja sitten tuun sinne tai sinä voit tulla minun luo.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Malta hetki on tilanne päällä. Käyn Voeton luona myymässä turnipsit ja sitten tuun sinne tai sinä voit tulla minun luo.
Tulen mieluummin sinne, sano vain koska.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Oiskohan kellään ylimäärästä mammoth torsoa? Voisin vaihtaa sen johonkin toiseen fossiiliin tai sitten ostaa/ottaa. Aidot taulut kiinnostaa myös. Rare painting ja basic painting löytyy mutta muut kiinnostaa. Jos jotakuta kiinnostaa nuo minulla jo olevat taulut nii ilmotelkaa niin tilailen niitä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Oiskohan kellään ylimäärästä mammoth torsoa? Voisin vaihtaa sen johonkin toiseen fossiiliin tai sitten ostaa/ottaa. Aidot taulut kiinnostaa myös. Rare painting ja basic painting löytyy mutta muut kiinnostaa. Jos jotakuta kiinnostaa nuo minulla jo olevat taulut nii ilmotelkaa niin tilailen niitä.

Ei näytä olevan Mammoth Torsoa varastossa ja niitä ei taida enää maasta löytyä sen jälkeen kun on museon dinosauruspuolen saanut täyteen.

Rare ja Basic painting puuttuu täältä, laita tilaukseen, pistän sulle pari tulemaan vaihdossa, vaikka Famous ja Nice painting.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Eikö onnistu sellanen että tilaat kaikki taulut mitä sinulla on ja mitä minulta puuttuu? Mulla on Peippo tuohon sinun listaan classic desk, blue bed ja lovely vanity jos vielä niitä kaipailet.
Minäpä pistän tähän vähän listaa mitä ite kaipailen:
-Amazing Painting
-Calm Painting
-Common Painting
-Dainty Painting
-Fine Painting
-Lovely Painting
-Moving Painting
-Perfect Painting
-Scary Painting
-Solemn Painting
-Worthy Painting
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Tuohan on hyvä systeemi. Netissä noita on aika paljon mutta tuo on paljon helpompi kun ei tarvii etes nettiin mennä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Draco sanoi:
No siis, itse en pääse Animalin nettipeliin, koska minulla EI ole Windows XP:tä, ja minulla EI toimi se nettijuttu ;(

:(


Hei kuule! Hommaa tämmöinen mikä minullakin on:
http://cgi.ebay.com/WIFI-WI-FI-USB-...ryZ91513QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Eli PlaneX USB-tikku! Toimii loistavasti Windows 2000 pro:n kanssa ja kuulemma tämä on saatu toimimaan myös WIN 98 SE:n kanssa. Itselläni on Win 98 SE myös mutta en löytänyt windows-CD:tä joten en viitsinyt alkaa asentamaan, koska se tarvitaan vaan asensin sitten WIN 2000:seen. Mutta TOIMII! Ainoastaan ZoneAlarm-softapalomuuri piti kytkeä pois päältä, mikä tietysti altistaa konetta hieman hyökkäyksille, mutta kun ei tuntikausia pidä poissa päältä niin ok.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ajattelin tämän ensiviikolla ostaa, kun tuo nettikin on mahdollinen, kyllästyykö peliin helpostikin ja onko grafiikka hyvää pelatessa?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Oiiii... onpas mahtava peli. Onko kellään peliä jo vähän pitempään pelanneella kylässä parturia? Jos olisi niin voisin tulla käymään kunhan saan tuon netin toimimaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

jootta sanoi:
Oiiii... onpas mahtava peli. Onko kellään peliä jo vähän pitempään pelanneella kylässä parturia? Jos olisi niin voisin tulla käymään kunhan saan tuon netin toimimaan.
Kyllä on. Tule vaan käymään kun haluat. Tänään ei varmaan enää oo portit auki mutta huomenna kyllä on. Harmi kun tänään menin ahneuspäissään myymään kaikki hedelmät nii en voi niitä sulle antaa. Pistähän koodis myöskin tänne.
 
Ylös Bottom