Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kurimus sanoi:Hyvä hyvä. Minä oon nyt taas ns. back in action! Pistä tänne viestiä kun portit on auki. Tulen sitten heti.
Tuun ihan heti.Voetto sanoi:portit auki ihan juuri
Malta hetki on tilanne päällä. Käyn Voeton luona myymässä turnipsit ja sitten tuun sinne tai sinä voit tulla minun luo.Herkku sanoi:Mulle voi tulla nyt. pidän portteja auki viel 10 min.
Tulen mieluummin sinne, sano vain koska.Kurimus sanoi:Malta hetki on tilanne päällä. Käyn Voeton luona myymässä turnipsit ja sitten tuun sinne tai sinä voit tulla minun luo.
Kestääkö kauankin?Kurimus sanoi:Malta hetki on tilanne päällä. Käyn Voeton luona myymässä turnipsit ja sitten tuun sinne tai sinä voit tulla minun luo.
En pystykään enää pelaamaan. Tule huomenna käymään. Tuli yllättävä meno.Herkku sanoi:Kestääkö kauankin?
Kurimus sanoi:Oiskohan kellään ylimäärästä mammoth torsoa? Voisin vaihtaa sen johonkin toiseen fossiiliin tai sitten ostaa/ottaa. Aidot taulut kiinnostaa myös. Rare painting ja basic painting löytyy mutta muut kiinnostaa. Jos jotakuta kiinnostaa nuo minulla jo olevat taulut nii ilmotelkaa niin tilailen niitä.
Kurimus sanoi:Eikö onnistu sellanen että tilaat kaikki taulut mitä sinulla on ja mitä minulta puuttuu?
Draco sanoi:No siis, itse en pääse Animalin nettipeliin, koska minulla EI ole Windows XP:tä, ja minulla EI toimi se nettijuttu ;(
Kyllä on. Tule vaan käymään kun haluat. Tänään ei varmaan enää oo portit auki mutta huomenna kyllä on. Harmi kun tänään menin ahneuspäissään myymään kaikki hedelmät nii en voi niitä sulle antaa. Pistähän koodis myöskin tänne.jootta sanoi:Oiiii... onpas mahtava peli. Onko kellään peliä jo vähän pitempään pelanneella kylässä parturia? Jos olisi niin voisin tulla käymään kunhan saan tuon netin toimimaan.