Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

3093-0315-2788, soitellaan ;)

Ei kun. Kyläillään :)


Edit;
Ai joo, ja nimi on Orvo♪ ja kylä on Poppaea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Voetto sanoi:
Kukas voisi tänään pitää porttejaan auki että pääsisin myymään persikoitani? Huomenna taas turnipseja ostamaan ja taloa maksamaan pois :)
:D :D Toi persikoiden myyminen kuulostaa vähän öö... Kaksmieliseltä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ilmotelkaa jos nook maksaa hyvät hinnat turnipseistä (about200bellsiä riittää). Kiitos!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tulipahan sitten taas tyrittyä turnipsien osto... no jospa tällä viikolla onnistuisi paremmin. Monenko aikaan se turnipsi-myyjä siellä kiertelee (itse aloitin noin klo 13.00 viimeksi pelaamaan).
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mage sanoi:
Tulipahan sitten taas tyrittyä turnipsien osto... no jospa tällä viikolla onnistuisi paremmin. Monenko aikaan se turnipsi-myyjä siellä kiertelee (itse aloitin noin klo 13.00 viimeksi pelaamaan).
Se taitaa olla klo 8-11.
Pistätkö Mage jossain vaiheessa portit auki kun pikku-kissa haluais äitinsä luo sinne sinu kylään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

No siis, itse en pääse Animalin nettipeliin, koska minulla EI ole Windows XP:tä, ja minulla EI toimi se nettijuttu ;(

:(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Viitittekö kattoo paljon nook tänään maksaa turnipseistä teidän kylässä ja ilmottaa sitten tänne.
Mulla maksaa 186bellsiä joten myyn ne tänään mutta jos vaikka jonkun luota sais vähän enempi nii ois vielä parempi.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tänään tarviis myydä turnipsit pois etteivät mene pilalle. Itselläni Nook maksaa 50bellsiä eikä oikein kiinnostas tuohon hintaan niitä myydä. Ostin niitä about 500 000bellsillä nii ois ihan kiva kun sais myytyä ne niin jottei tulisi ihan niin paljon takkiin. Että voisitteko taas ystävällisesti ilmotella tänne niitä teidän hintoja ja myöskin sitten availla portteja.Voin maksaa jotain vaivanpalkkaa siitä. Kiitos.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Hyvin onnistuu, ennen kahdeksaa olen vielä kotona.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom