Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

OMG pakko ostos....


Niin ja onko todellakin siinä yksinpelissä tarpeeksi tekemistä?

OLen jo keksinyt muuten sille kylälle hyvän nimen.. :cool:

EIkös tässä saanut sen kylän nimetä itse?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Master Sword sanoi:
Onkos tässä pelissä tarpeeksi pelattaavaa ilman nettiominaisuutta?

Suunnilleen saman verran kuin Cuben Animal Crossingissa, eli... on.

En kyllä tajua, miksi et nettipeliä suostu pelaamaan, jos tietokoneen omistat. Sen verran iso ominaisuus se tässä pelissä kuitenkin on. Ja hauskaakin kaikenlisäksi.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juhniz sanoi:
Suunnilleen saman verran kuin Cuben Animal Crossingissa, eli... on.

En kyllä tajua, miksi et nettipeliä suostu pelaamaan, jos tietokoneen omistat. Sen verran iso ominaisuus se tässä pelissä kuitenkin on. Ja hauskaakin kaikenlisäksi.

Minulla on syyni.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Pystyykö siinä kommunikoimaan mitenkään netissä? Olisi aika kivaa varmaan..
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Soothe avaa porttis kun minun kylässä on se pieni kissa joka haluais sinne sinun kylään ja kyllähän sen on sillon sinne päästävä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Soothe avaa porttis kun minun kylässä on se pieni kissa joka haluais sinne sinun kylään ja kyllähän sen on sillon sinne päästävä.

Pistän parin minuutin päästä auki. :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos on tietokone ja laajakaista, tarvitseeko nettipelaamiseen lisäksi jotain muutakin? Jokin USB- mötikkä? :confused:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

makedinin kans samaa mieltä, mee lukeen oikeista ketjuista. niitä Niitä on ihan tarpeeksi, turha enään tulla puskemaan samaa tänne. Grr~.


Asiaan taas. Mikäs se ihme "lahja" oli jonka pysty saamaan siltä joltain hienolta jäbältä kun avas portit tiettyyn aikaan? En muista nimee :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

nallet sanoi:
Asiaan taas. Mikäs se ihme "lahja" oli jonka pysty saamaan siltä joltain hienolta jäbältä kun avas portit tiettyyn aikaan? En muista nimee :p

Se oli sellanen välkkyvä kolikko. Taitaa olla samanlainen kun mario ykkösessä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ilmoitelkaa jos jollakin on tällä viikolla kaupungissaan hyvät hinnat turnipseissa (> 200 bells), maksan hieman vaivanpalkkaa jos pääsen kauppaamaan varastojani sinne ;)
 
Krakkerit veivät Eläinristeyksen portit!

Maailmalta kantautuneiden raporttien mukaan krakkerit ovat onnistuneet hyödyntämään Animal Crossing Wild Worldin WiFi-ominaisuutta hieman toisin kuin Nintendo on tarkoittanut. Vieraillessaan jossakin kylässä he pystyvät poistuessaan pistämään taskuunsa kylän portin, jolloin varkauden uhri joutuu jäämään vaille kosketusta ulkomaailmaan - ainakin siihen saakka, kunnes itsekin uskaltautuu hakkeroinnin saralle esimerkiksi Action Replayn avulla.

Ei siis välttämättä kannata sallia vierailuja aivan kenelle tahansa.

http://www.vooks.net/modules.php?module=article&id=429
 
Ylös Bottom