Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Osaatteko sanoa että riittääkö tässä mielenkiintoista tekemistä pelkästään yksinpelissä?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus, avaappahan porttisi, tulisin nyt sulle kylään. :cool:

Ja kun vierailete otakaa omia hedelmiänne mukaan niin niitä voi vaihdella.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus: Pääsisikö sinun luokse tänään käymään? Kun minun luo on eksynyt pikkukissa ja se kaipailisi sinun kylään... :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voetto sanoi:
Kurimus: Pääsisikö sinun luokse tänään käymään? Kun minun luo on eksynyt pikkukissa ja se kaipailisi sinun kylään... :)
Kyllä onnistuu. Avaan nyt portit.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Porttini ovat auki, tulkaa ihmeessä käymään! Friend-koodiin löytyy ekalta sivulta!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Hmmh, netti alkaa tökkimään nyt sen verran, että joku muu kai voi aukaista portit? Minulla ei oikein tahdo yhteys toimia. Huomenna Azu taitaa pitää kyläänsä avoinna ilmeisesti? Minulla kun on Nookin kauppa suljettuna silloin. Saadaan taas kunnon joukko pelaamaan. :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

PAL julkaisu lähenee himottavasti. Jätän pelin importtaamisen sikseen ja ostan sen sitten kun julkaistaan täällä.

Enköhän mä entisten pelien parissa siihen asti sentään viihdy. ;)

Vaikuttaa kyllä erittäin lupaavalta. Siihen asti ei auta kuin lukea tätä ketjua ja ihmetellä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nyt pitäisi olla auki. Voisitte muuten pistää muutkin tietonne kuin vain ystäväkoodin. Vähän vaikea keksiä noita kylän nimiä. :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Minä voisin tulla ehkä tänään vielä käymään jonkun luona jos vaan on joku pelaamassa ja portit auki.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Aion luultavasti ostaa kyseisen pelin. Nettiominaisuutta en omista enkä osta mutta eiköhän ilman niitä pärjää.

Otsikon voisi muuttaa Animal crossing Wild World. Ihan vaan selvyyden vuoksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Vaikuttaa hyvältä, mutta muutama kysymys.
Tukeeko peli wpa-psk (tkip) verkon suojausta vai vain wep kuten mario kart?
Pystyykö keskustelemaan viesteillä, jos pystyy pystyykö ihmisten kanssa, joiden friend codea ei tiedä
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos jollain on vielä turnipseja nurkissa nii kannattaa tulla tänään käymään minun kylässä. Nook maksaa 294 bellssiä kipaleelta. Ihan vaan tämmönen vinkki jos jotain kiinnostaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

ÄKKIÄ KAIKKI WI-FIIN, LAITTAKAA PORTTI AUKI JA SITTEN KIINNI! Saatte Satoru Iwatalta lahjan.

Get a special gift from Satora Iwata on Animal Crossing Wild World.

Get on Animal Crossing Wild World and open your gate on wifi and then close it. You will get a letter from Satora Iwata with a Mario coin in it!
 
Ylös Bottom