Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Eikö muka oo enempää AC:n pelaajia kun myö kolme?
Minä vaan kysyn.
Oma FC: 463918130736
äijän nimi: Bobby
kylä: Barcley

Lisäsin peipon ja juhnizin listaan. Ois mukava jos pääsis vierailulle vielä näin jouluna, eli lisäilkää minut listaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Eikö muka oo enempää AC:n pelaajia kun myö kolme?
Minä vaan kysyn.
Oma FC: 463918130736

Lisäsin viewtifulduckin ja juhnizin listaan. Ois mukava jos pääsis vierailulle vielä näin jouluna, eli lisäilkää minut listaan.


Sain itse eilen joululahjaksi, vaikuttaa loistavalta peliltä. Taloa pistetty jo remonttiin ja museoon viety tavaraa? Mutta en ole nyt aivan varma miten tuo nettipeli tässä toimii... Siis sinulla voi olla VAAN 4 kaveria, joiden kylässä voit vierailla?? Eli et voisi vierailla sitten muiden kuin heidän kylissään???
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Dsplayer sanoi:
Sain itse eilen joululahjaksi, vaikuttaa loistavalta peliltä. Taloa pistetty jo remonttiin ja museoon viety tavaraa? Mutta en ole nyt aivan varma miten tuo nettipeli tässä toimii... Siis sinulla voi olla VAAN 4 kaveria, joiden kylässä voit vierailla?? Eli et voisi vierailla sitten muiden kuin heidän kylissään???

Kyllä niitä ystäviä voipi olla enemmän mutta komen kaverin kanssa pystyy yhtäaikaa palloilemaan samassa kaupungissa. Tai niin minä sen ymmärsin, en oo itekkään vielä pahemmin perehtyny nettipeliin. Jos tänään sais jotain tuon netin kanssa aikaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Kyllä niitä ystäviä voipi olla enemmän mutta komen kaverin kanssa pystyy yhtäaikaa palloilemaan samassa kaupungissa. Tai niin minä sen ymmärsin, en oo itekkään vielä pahemmin perehtyny nettipeliin. Jos tänään sais jotain tuon netin kanssa aikaan.

Odotappas katson friend codeni...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Pistäkää nimekseni heplo, sillä sitä käytän enemmän.
Kyläni nimi on Okala

Lisätkää minunkin friend codeni:
2534-6488-3355
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus, tuun nyt sulle kylään :cool:
Lisää mun code ja avaa porttisi
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Viewtiful Duck sanoi:
Odottakaas vaan, ostan pelin ensivuoden puolella :D. SItten pidetään pirskeet ^D^
Vasta kun julkasu on täällä vai aikasemmin?
Pistähän heti friend koodia kun saat pelin nii tulen morjestamaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Minulle ja Magelle tulee tässä lähiviikkoina pelit myös, onhan meitä sitten jo jonkin verran.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voetto sanoi:
Minulle ja Magelle tulee tässä lähiviikkoina pelit myös, onhan meitä sitten jo jonkin verran.
Hieno homma! Ehkä tässä kohta saahan jo jonkinlainen peliseurue aikaan.
Nyt peliä on pelaillu vaan minä ja DSplayer.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Hieno homma! Ehkä tässä kohta saahan jo jonkinlainen peliseurue aikaan.
Nyt peliä on pelaillu vaan minä ja DSplayer.

Sano heploksi, sori en päässyt tänään nettiin kun säädettiin konetta.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voetto sanoi:
Minulle ja Magelle tulee tässä lähiviikkoina pelit myös, onhan meitä sitten jo jonkin verran.
Jeps... sormet syyhyten odottelen sitä :)
Nyt sitten netti tilattu, noin 5 viikkoa tosin saa vielä odotella, mutta ainahan sitä voi töissä pelata :D
Kylillä sitten nähdään!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Dsplayer sanoi:
Sano heploksi, sori en päässyt tänään nettiin kun säädettiin konetta.
Hahaa kirjotin siihen jo että heplo mutta muokkasin sitten myöhemmin.
En päässy minäkään tänään pelaamaan että ei mitn.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Hahaa kirjotin siihen jo että heplo mutta muokkasin sitten myöhemmin.
En päässy minäkään tänään pelaamaan että ei mitn.

Juu avaa portit perjantaina 2 aikaan. Tuun sillon sun kylään. Nookin kyläkauppa on jo 2 kertaa "uusiutunu".
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kaippa sitä pitää tännekin laittaa oma koodi:

442443-574102

Nimenä on Azu, ja kylän nimi on Maakylä (nimen keksi 9-vuotias pikkuserkkuni :p )
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tässä omani:

4639-1870-4079

Kylän nimenä on Downhill ja oma nimeni on Voetto.

Olisiko jollakulla muuta hedelmää kuin persikkaa, saisi noista hyvin rahaa kun muutaman puun istuttaisi.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voetto sanoi:
Olisiko jollakulla muuta hedelmää kuin persikkaa, saisi noista hyvin rahaa kun muutaman puun istuttaisi.
Mulla on päärynöitä ja uskon että kohta omenoita koska pistin niitä aikalailla reilusti kasvamaan. Tule toki hakemaan. Samalla reissulla voit tuua minulle persikoita.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tuu Juhniz huomenna/tänään käymään ja tuo niitä appelsiineja ihan reilusti mukanas kun pätkäs tuon yhteyden poikki nii en saanu vietyä niitä kotio asti.
Portit on auki klo14
Tulkaa toki kaikki muutkin käymään.
 
Ylös Bottom