Vastaus: Animal Crossing DS
Kurimus sanoi:
Jumankavita Brother Boney toivottavasti jaksat spelaillai peliä pitkään nimittäin minusta saat pelikaverin hyvinkin helposit, porukalla on tainnut lopahtaa innostus peliin tyystin.
Jeah... Kyllä varmaankin.
Cubenkin AC on ollut käytössä jo puoli vuotta eikä vielä ole kyllästymistä siinä, vaikka onkin jo isoin mahdollinen talo jne.
Ihmiset ei tunnu pitävän porttejaan auki tai sitten katson aina huonoon aikaan. Itse pidin eilen lähes koko päivän auki ja
koko yönkin oli portit auki, ja kyllähän siellä kävi yksi visitori muutaman kerran ja heräsinkin aamulla siihen, kun DS kilkatti vierailun merkiksi. Jos kiinnostaa kuka se oli, tulkaa katsomaan ilmoitustaulu ja jättäkää itsekin viesti muistoksi käynnistänne.
Nyt kiinnostais tietää oliko se
Andrej:n kissa
Dracon tekemä vai jonkun muun! Kuka tunnustaa?
Esiintyykö teillä muuten laggingiä linjoilla? Minulla tulee lähes joka sessiossa, ja tuloksena on hyvin usein yhteyden katkeaminen ja pelin resetoituminen. Kuormittumista ei esiinny koskaan silloin, kun olen itse poissa pelistä ja hahmoni vain lojuu. Onneksi on "save & continue", joka saisi kyllä olla yksinpelissäkin käytössä, joten kyllä silti kannattaa vierailla ja pyytää aina tallennusta, kun on saanut aikaiseksi jotakin. Ja linjojen ylläpitämiseksi kannattaa sulkea kaikki muu internet-liikenne linjalta, ellei satu käyttämään jotain kaksimegaista kaistaa.
Mun puolesta mun kylässä saa ottaa vaikka parin puun hedelmät, ostaa kaupan tyhjäksi ja istuttaa puita ja ansoja, jos vaan vastapainoksi sitten jättää jotain kivaa muille pelaajille löydettäväksi, pullopostia, kirjeitä, viestejä, haudattuja esineitä, eksoottisempia hedelmiä (eli muu kuin persikka) tai muuta pientä.