Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Brother Boney sanoi:En ole poistanut Kurimusta enkä Dracoa. Tervetuloo vaan edelleen. Portit on ollu kokoajan auki. Kummatkin ovat antaneet peliini sen verran, että saisivatkin viedä kukat ; D, mitä en usko heidän tehneen. Mistään parista kukasta ei ole kyse vaan paristakymmenestä.
Poistin myös pari vanhempaa lisäystä, jotka eivät olleet vierailleet tai sitten olivat vierailleet ehkä kerran.
Entä jos se onkin? ;D Mulle voi tulla aina ihastelemaan sitä.Lloyf sanoi:Hmpf.. Pilasit illuusioni siitä että tämä olisi uniikki esine jota jaetaan kerran vuosituhannessa ja vain harvoille ja valituille.
Mc FreeZy sanoi:Onkos tämä animal crossing ns. "tyttöjen peli"? Vai löytyykö täältä poikia/miehiä jotka pelaavat ACeeetä?
Brother Boney sanoi:Mikset kokeilisi itse ilman ennakkoluuloja?
Mc FreeZy sanoi:En mie tohi...
Kyllä pitää.Morso sanoi:Ois hieman kysyttävää (jos joku viittii vastata) kun mä aijon vierailla jokun kaupugissa niin se kenen kaupigissa mä vierailen ni tarviiks sen tietää mun Friend Code
Säännöt:
Normaali hyvä käytös.
Kyseessä taisi olla skorpioni, myös tarantellat tekevät noin. Liikkuvat iltaisin/yöllä ja hyökkäävät ilmeisesti silloin jos on verkko esillä. Skorpionin sain kiinni siten että hiippailin takakautta ilman verkkoa ja sitten nopeasti verkko käteen ja hutaisu.Kurimus sanoi:Siinä kun oli niitä puita niin en sitä kunnolla nähnyt mutta aika iso se oli ja minusta sillä oli häntä.