Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

"This will only work if your have a European copy of the game"

Eih....:(

Importtaajia rangaistaan :rolleyes:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
En ole poistanut Kurimusta enkä Dracoa. Tervetuloo vaan edelleen. Portit on ollu kokoajan auki. Kummatkin ovat antaneet peliini sen verran, että saisivatkin viedä kukat ; D, mitä en usko heidän tehneen. Mistään parista kukasta ei ole kyse vaan paristakymmenestä.

Poistin myös pari vanhempaa lisäystä, jotka eivät olleet vierailleet tai sitten olivat vierailleet ehkä kerran.


itse en ainakaan ole sinun kylästäsi tietääkseni kukkia/kasveja tuhonnut vieraillessani siellä. vai olenko?
olisi mukavaa jos joku tulisi kylääni myös vierailemaan

heitän uuden ystävä koodini ja muut kun saan tuon wi-fin vaan ensin toimimaan:/
haamu^
 
ystäväkoodini

elikkäs tässä ois mun uus ystäväkoodi
0945-6372-0680
kylän nimi on:kotiin nimi on Haamu~
tulkaa kyläilemään pidän postit auki aina silloin tällöin kun vaan lapsilta ehdin pelata:):D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lloyf sanoi:
Hmpf.. Pilasit illuusioni siitä että tämä olisi uniikki esine jota jaetaan kerran vuosituhannessa ja vain harvoille ja valituille.
Entä jos se onkin? ;D Mulle voi tulla aina ihastelemaan sitä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

AH! Kerrankin!

Tuli tuossa uusittua langaton reitin ja nyt toimii kaikki ihan niin kuin pitääkin. Kunhan tässä nyt jaksan laittaa tänne nuo koodit niin sitten voin luukuttaa kaupungin portteja auki itsekkin ja vierailla muidenkin kaupungeissa.

Ei tähän aikaan enään kykene laittamaan... nyt vaan unta, yötä :p

EDIT #1: no nyt... signaturesta löytyy info. Lisäilen tässä viikon aikana teitä ja jossain vaiheessa voisin tulla käymään ja aukoa portteja. Tuntuu kyllä nihkeeltä lähteä etsimään aikasemmista postauksista noita friend codeja.. katotaan jaksaako
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Minkäslainen yksinpeli tässä Animal Crossingissa on? Jaksaako pelailla? Ku nyt on musta lite plakkarissa, nii ois kiva saaha nettipeliki.. :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ois hieman kysyttävää (jos joku viittii vastata) kun mä aijon vierailla jokun kaupugissa niin se kenen kaupigissa mä vierailen ni tarviiks sen tietää mun Friend Code
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ois hieman kysyttävää (jos joku viittii vastata) kun mä aijon vierailla jokun kaupugissa niin se kenen kaupigissa mä vierailen ni tarviiks sen tietää mun Friend Code
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Morso sanoi:
Ois hieman kysyttävää (jos joku viittii vastata) kun mä aijon vierailla jokun kaupugissa niin se kenen kaupigissa mä vierailen ni tarviiks sen tietää mun Friend Code
Kyllä pitää.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Pitääkö kukaan tänään portteja auki? Jos pitää, laittakaa tietonne signatureen ja ilmotelkaan millon avaatte. Voisin tulla visitoimaan :)

EDIT #1: Brother Boney, laitoin mailia.

Ja lisäsin itselleni seuraavat henkilöt:
  • Kurimus
  • Brother Boney
  • Draco
  • Aerobeam
  • Eidis
  • livo
  • Wille_90
  • guru-guru
  • Aozora
  • Tetski
  • makedin
  • Legge
  • Moguli
  • Beza
  • JuhaS14

Eiköhän näillä kurvailla alkuun, ilmotelkaa ne jotka tahdotte tulla lisätyksi. Privalla tai vaikka tässä threadissa... Kiitos ja hei hei ~ * :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Onko jollakin red turnipsia? Voisin vihtaa sen vaikka kolmeen red turnips seediin. En ole muistanut laittaa niitä kasvamaan ja nyt tarviisin yhden sellasen.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

EDIT #2: Valitan, portit suljettu, mut olikin lisätty listaan joten painuin itse ulos toiseen kaupunkiin. Ehkä myöhemmin uudestaan ;)

Portit auki omassa kylässäni, tervetuloa. Luukutan porttejani auki ainakin 21:00 asti.

Eli noin 1h50min. Kaupungissa on Kookoksia ja Päärynöitä(?). Hmm muuten aika heikossa kunnossa tällä hetkellä, johtuu laiskuudesta. Tulkaa silti, jos viitsitte niin tuokaa mukananne pari hetelmääki.

Säännöt:
Normaali hyvä käytös.

Käymään voi tulla seuraavat henkilöt:
  • Kurimus
  • Brother Boney
  • Draco
  • Aerobeam
  • Eidis
  • livo
  • Wille_90
  • guru-guru
  • Aozora
  • Tetski
  • makedin
  • Legge
  • Moguli
  • Beza
  • JuhaS14

Teidät on lisätty. Lisäilkääs minua.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mulla on jonkun verran fossiileja minä myyn ne nyt poi sanotaan vaikka 1500b kappalehintaan.
Tulkaa kahtomaan niitä joskus jos kiinnostaa.

Ilmotelkaa myös jos Nook maksaa sopivasti turnipseista.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

No huhhuh... Enpä muista millon oisin viimeksi pelannu AC:tä nuin hirveellä innolla. Sai jotain ihan pervoo kipinää alleen koko peli kun pysty tapaamaan muitakin ja pysty käymään kattelemassa niiden kaupunkeja :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Äsken tapahtu outoja animal crossingissa. Lähin käppäilemään talolta pois ja sitten sellasessa kohdassa missä oli paljon puita joku ötökkä hyökkäs minun päälle ja minulta lähti taju ja peli heitti minut takasin talon eteen mistä sitten nousin hereille. Onko jollekin käyny näin tai muuten vaan tietäs mitä siinä oikein tapahtu. Siinä kun oli niitä puita niin en sitä kunnolla nähnyt mutta aika iso se oli ja minusta sillä oli häntä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Siinä kun oli niitä puita niin en sitä kunnolla nähnyt mutta aika iso se oli ja minusta sillä oli häntä.
Kyseessä taisi olla skorpioni, myös tarantellat tekevät noin. Liikkuvat iltaisin/yöllä ja hyökkäävät ilmeisesti silloin jos on verkko esillä. Skorpionin sain kiinni siten että hiippailin takakautta ilman verkkoa ja sitten nopeasti verkko käteen ja hutaisu.

Menee hermo kun wifi ei ole taaskaan toiminut ikuisuuksiin, tuon error code 80430:n pitäisi nintendowifi-foorumin mukaan olla suurimmalta osalta käyttäjiä ratkaistu ongelma, mutta ei minulla ainakaan :(
 
Ylös Bottom