Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

EDIT # kuin mones lie... :p Tätä postausta päivitän sitä mukaan kun tarve vaatii. Linkki signaturessani.


Nimi:FIN
Sukupuoli: Tyttö
Kaupunki: KonsFIN
Friend Code: 3179 - 0237 - 5685
Hedelmä(t): Orange(Appelsiini), Apple(Omena), Peach(Persikka), Coconut(Kookospähkinä), Pear(Päärynä), Cherry (Kirsikka).
Nookin kauppa: NookWay (entinen oli: Nook's Cranny > Nook 'n' Go)
Lainaa tällä hetkellä jäljellä Nookille: 180 000 bellsiä
Isoin lahjoitus: 100 000bellsiä (Kurimus - pelissä: Bobby)
Kello: viisi tuntia jäljessä - pystyy shoppailemaan myöhäänkin
Kaupungin lippu: Tyhjä (suunnittelija: - )

Miten kaupunkiin pääsee:
Kunhan joku nykyinen kaupunkin vakkareista tietää sut, on pelannut kanssasi pari kertaaä(olet käynyt heidän kaupungissaan ja he käyneet sinun kaupungissa) ja pystyy olemaan siitä varma, että sut voidaan päästää tänne ja et aiheuta turhia tuhoja tai tee tihutöitä. Lähinnä varmistaa siitä, ettei mitään hirveitä häiriköitä tule kaupunkiin ja tietääpähän miten pidät huolta omastasi ;) Miten voi pitää huolta jostain muusta jos omakin tuottaa ongelmia liikaa...


Henkilöt joilla pääsy kaupunkiin [vakkarit]:
  • Brother Boney (pelissä: nibR*FIN)
  • Kurimus (p: Bobby)
  • nallet (p: nallet)
  • Lyyti (p: Lyyti)
  • Jebula (p: Jesse)
  • Draco (p: Link) [Uusin jäsen, tervetuloa!]
Eli mikäli kaupunkiin halajaa, eikun tutustumaan yhteen näistä. Kutsu joku käymään kylääsi kerran tai pari ja käy itse heidän kylässään se kerta taikka pari... ja sitten vakkareilta ilmoitusta mulle vaan mikäli löytyy sopivia henkilöitä lisättäväksi iloiseen joukkoomme.


Säännöt:
- Ei kukkien tallomista / varastamista
- Yleinen nettietiketti pätee
- Kaikki Town Hallin eteen jätetyt tavarat ovat LAHJOITUKSIA KAUPUNGILLE eikä niitä ole lupa ottaa. Jos haluatte jättää muille kerättäväksi vähän parempia tavaroita, laittakaa niitä vaikka sitten muiden paikkojen eteen tai yleisesti muualle vaan.

Eiköhän yleiset hyvät käytöksen aakkoset / "säännö" ole jokaiselle selvät jotka päästetään tänne... Rikkomisesta tietysti seuraa bannia. Mörr.


Yleistä:
Eli jokainen voi hoitaa kylää, istuttakaa hedelmiä ja ilmoittakaa mitä istutitte. Jos näettä puun täynä hedelmiä, ravistelkaa ne alas vaikkette itse keräisikään niin tulee puuhun tilaa uusille hedelmille. Kaivelkaa jos löytyy kaiveltavaa, pitäkää tavarat mitä löydätte jos haluatte. Repikää rikkaruohot yms. Kyllähän te tiedätte miten näitä kaupunkeja hoidetaan. Ja mitä teidän kaupungeissa on kiertänyt, tiedätte todella hyvin...


Lahjoitukset:
Rahat, kalat, fossiilit yms. otetaan myös vastaan. Ilmoittakaa minulle lahjoituksesta ja sen määrästä niin hoidetaan homma alta pois. Muhun sää yhteyttä tän boardin kautta, mutta paras keino on varmaan MSN. KonsFINin ilmotustaululta saa mun MSN osotteen, sitä kautta yhteyttä. Varsinkin nuissa rahalahjoituksissa, ettei ne lähde väärille teille. Minimi lahjoitus on 5000bellsiä. Saa tietysti vähemmänkin antaa, mutta jotain 500bellsin lahjotuksia ei koko aikaa kannata tehdä... Turhaa ees taas ravaamista, säästä vaikka vähä sivuun ja tuo isomppana könttinä. Yli 5000bellsin lahjoituksista käyn kirjoittamassa lahjoittajan nimen ja summan kaupungin ilmoitustaululle pelin omalla hahmolla.

-- LISTA KAUPUNGIN MUSEOON LAHJOITETUISTA TAVAROISTA --


Kaupungin tavoite:
Olla ystävällinen paikka jossa kaikki vieraat voi tavata ja jutustella. Paikka josta voi tulla hakemaan/vaihtamaan tavaroita kavereilta. Nähdä kuinka pitkälle saamme vietyä yhdessä kaupungin mahdollisimman vähällä pelikasetin "oman pelaajan" avustuksella. Eli pakolliset tietysti, museoon lahjoitukset ja lainojen maksut joudun hoitamaan tolla hahmolla. Mutta kaikki mitä vieraat voi tehdä, tehdään. Tavoitteena tietysti saada täysin kattava museokin pystyyn ;)


Mitä tulevaisuudessa:
Kunhan homma lähtee käyntiin, voitaisiin esim. järjestää pieniä tapahtumia / kilpailuja kaupungissa. Kuten vaikka jotain vaatteiden suunnittelu kisoja, äänestettäisiin voittajaa ym. Voittaja sais jotain tms. Myös jossain vaiheessa voitaisiin jokainen suunnitella ehdotus lipusta ja sen jälkee viedä ne tonne siskoksille esille, pitää pari päivää ja sitten äänestää parhaasta ja siitä tulisi lippu kaupungille... Pitää näitä hieman miettiä tässä parin seuraavan päivän sisällä. :)

+ monia, monia muita asioita.
Kuten yleensä ideat ovat tervetulleita...
Eli ehdotelkaa, kyselkää ja näin pois päin.

Olen ihan varma, että jotain unohtu kirjoittaa. Kirjoitan sitten kun muistan :p


PORTIT ON AUKI
Tervetuloa hoitamaan kaupunkia :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Pistin yhden kookoksen kasvamaan ja 3 omenaa ja 3 persikkaa.
Mulla ois velkaan rahaakin voin heittää ne rahat vaikka kaupungintalon eteen kunhan ette niitä pölli.

Siellä se meidän söpö vaaleanpunapäinen tyttö nukkuu portin edessä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Eikö kaupunki ole enään auki, klo.1.32? Ei löydy..

Ilmoitathan jooko milloin sujet portit?
En rähinöi, pistän pääni pantiksi. ^^
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jebula sanoi:
Eikö kaupunki ole enään auki, klo.1.32? Ei löydy..

Ilmoitathan jooko milloin sujet portit?
En rähinöi, pistän pääni pantiksi. ^^

Portit on KOKO ajan auki, sua vaan ei ole lisätty listalle ;)

En tunne, en lisää. Valitettavasti en laita poikkeuksia sääntöön. Tulehan pari kertaa käymään vaikka mun omassa kylässä ja tulen käymään sun kylässlä niin seki on sillä sipuli. Vähä kun näkee ja naamatusten jubaa. Ei mitään erikoista.

Valitettavasti en tänään perjantaina hirveesti ole kotona joten en kerkee tätä sivuu lukemaan saati pelaamaan, vasta kuin ihan illasta.


Kurimus, joo, ajattelin pistää söpöläisen tuutimaan sinne johonki nähtäville ;)
En kerenny ite yhtään eilen tehdä mitään kun piti ruveta hakkaamaan päällä tyynyä heti kun olin saanu pystyyn ton kaupungin.

Sieltä ne löyty nätisti kaupungin talon edestä ne lahjoitukset, alan myös pitämään listaa mitä meille on lahjoitettu tuonne museoon, ettei tarvi joka kerta pelistä käydä tarkistamassa mitä sielä on. Voi listasta katsoa.

Pitäisikö tähän sopia joku "kaupungin talon eteen tiputetut tavarat menee lahjoituksiin kaupungille"-sääntö? Eli jos kaupungin talon edessä on tavaraa, tietäisivät kaikki heti, että ne on menossa lahjoituksiin kaupungille eikä rupea koskemaan niihin. Voisi olla ihan mukavasti toimiva, mitä mieltä olette? Muut "yleiset" tavarat mitä haluaa jättää muille poimittavaksi voisi laitella sitte esim. kaupan / porttien eteen tai muuten vaan sopivalle alueelle. Miltä kuulostaa Kurimus?

TÄSSÄ OLISI LISTA LAHJOITUKSISTA (en laita rahalahjoituksia tähän, isohkot rahalahjoitukset voi lukea kaupungin taululta). Tällä hetkellä vielä hieman alkukantainen metodi, mutta toimiva... Katsotaan jos tohon listaamiseen löytyisi joku parempikin paikka.

En muistanutkaan sanoa, mutta vois myös KAATAA ne puut joista ei saa hedelmiä. Eli tuo mukana hedelmiä ja kaataa semmoiset puut joissa ei kasva hedelmiä ja istuttaa tilalle hedelmiä kasvattavia puita.

Mitä muuta... taas miljoona asiaa mitkä pitäs muistaa kirjoittaa :p
Tosiaan, eka Nookin laina maksettu just (eli yöllä paikallista aikaa kun muut paikat on jo kiinni...) käyn tänä iltana varmaan Nookkia morjestamassa niin se ilmottaa siitä kauppansa sulkemisesta ja että se uusii sitä. Eli varmaan Nook on kiinni lauantain? Ilmoitan heti kun tiedän uuden lainan ja Nookin uuden kaupan nimen ja tietysti millon se aukeaa.

Pitää myös tänään illasta tai huomen aamusta käydä itsekkin istuttamassa sinne tavaraa. Hetelmiä vähä joka puolelle.
Eiköhän siinä ollut taas alkuun asiaa...

(FIN vetää unta uus mekko päällä kaupungin porteilla taas ;) )

Ja viikonloppuna voitas törmäillä pelissä Jebula niin sais sitten jo ennen ens viikon alkua sutkin lisättyä tuonne KonsFINin listoille ja pääsisit sinäkin tähän pieneen mutta iloiseen porukkaan mukaan. Tietystihän voit myös tutustua Kurimukseen ja käydä sen kylässä ja Kurimus käydä vähä sun kylässä pyörimässä niin Kurimuskin voi sitten ilmottaa mulle sun tilanteen ja saadaan sut listaan... Tai kuka tahansa muu jo kaupungin käyttäjistä joka tietää sut.

EDIT #1:
Kun sitä joutuu näin aikaisin heräämään omien menojen takia, niin kävinkin jo laittamassa kasvamaan sinne 9 päärynää :D Kaadoin samalla muutaman turhan puun pois, harmikseni vaan oma kirves hajos sitte pienen timpurin hommien jälkeen.

EDIT #2:
Tietääkö kukaan mitään kikkaa millä saa lahjoitettua museoon hyönteisiä/kaloja (siis annettua ne oikealle asukkaalle, että se voi lahjoittaa ne)? Joku keino millä ne sais muutettua semmoseksi tavaroiksi, että niitä vois vaihdella tai jotain... Hmm... Kertokaa jos tiedätte kokeneempina :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisään nytten kurimuksen ja nalletin listoilleni, portit on auki, olette tervetulleita.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Meinasin eilen pistää puut matalaksi mutta kun ei ollut siitä juttua niin en sitä tehnyt. Kohta voin käydä kaatamassa ne kun on kultainen kirves niin ei ei tarvitse pelätä kirveen hajoamista.

EDIT:Ei pääse kylään (KonsFIN) koska siellä on keskustlu menossa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Pikasesti pääsin nettiin näemmä.

Lisäsin sääntöihin tuon: Kaikki town hallin eteen jätetyt tavarat on lahjotuksia kaupungille. Eli siihen voi tiputella fossiilit ja rahat jos tahtoo. Kunhan vaan vinkkaa tiputtaneensa ja niin voin kuitata ne kerätyksi sitten.

Niin osaako kukaan sanoa miten saataisiin kerättyä nuita hyönteisiä ja kaloja tuonne KonsFINin museoon? Mitään keinoja saada niitä luovutettua? Yritin jopa liittää kirjeeseen hyönteisiä :p Laitoin parit fossiilit menee kirjeellä testiksi.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos kylässä on menossa keskustelu niin sinne ei sillon pääse. En tiiä onko siitä keskustelusta varsinaisesti mitään hyötyä mutta voipi ainakin saada postia kaverinkin kylästä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ootteko Kurimus ja Nallet lisänny mua vielä listoillenne? Voisin aina välillä kurkata, onko portit auki.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Menen peliin ja avaan portit.

Pitääkö tässä kastella kukat?
Sen olen tajunnut että kasvavat puut pitää kastella.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Keskustelu??

Siis.. Ei siellä pitäisi olla mitään normaalista poikkeavaa menossa kyllä..

En voi edes tarkistaa kun en ole kotona vieläkään. Tarkistan kun pääsen jos vaatii vielä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voinko tänään tulla jommankumman kylään?
Ilmoittakaa aika.
Minulla on ollut portit auki, tuosta viimeviestistä asti.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tulin tässä just kotiin, ei näyttäny olevan mitään erikoista KonsFINissä.

Mä kuitenkin varmuuden vuoksi tallensin ja avasin kaupungin uudestaan :)
Pitäs toimia.

Kävin itse kylässä ja kaikki workkii.

Kävin myös Nookin juttusilla, Nook ei vielä laajenna. Pitänee kerätä hieman lahjotuksia ja ostaa tolla FINillä Nookin puoti tyhjäksi niin eiköhän se ala laajentaa. Myös muut voi ostaa sieltä huonekaluja, että saatas mahdollisimman nopeesti laajennusten yhteydessä se seksikäs parturi sinne.

Päivitin tuossa lahjoitusten listaa, lahjotin pari fossiilii tonne KonsFINiin. Museon lahjotusten lista löytyy tosta signaturen linkistä... jostain siitä postauksesta :p

JA puut voi käydä nyt kaatamassa sillä seksikkäällä kultaisella kirveellä.
Ei kait siinä, pitäkää hauskaa. Mun on pakko mennä pehkuihin.


EDIT #1: Lisäsin Jebulan listaan ja tulenpa käymään vielä ennen kuin menen nukkumaan ;)
EDIT #1: Kiitos Jebula, oli mukava käydä. Tule vaikka huomenna illasta käymään minun kylässäni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Tulen mielelläni. :) Mahdatko lisätä vielä huomenna mua FIN:in listalle?
Pääsisin shoppailemaan, kun Nook laajentaa mulla huomenna.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

nvrmind, my freind gave me one for free, he showed me that if you have the euro version you can switch th language setting from english to spanish and then back to english to get an infinite amount of flowers, sorry dude

Teksti löyty jostain, mutta voisko joku kokeilla toimiiko??
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Hieno homma kun porukka vielä pelaa tätä. Saa mutki innostuun taas pelaan :). Lisäilin tässä nyt porukkaa Friend Rosteriin. Tässä on meitsin koodi:
Nimi:Marko
Kaupunki: Kokkola
Koodi: 0344-3145-1201
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Minä ostin toissa päivänä, niin tottakai pelaan. :rolleyes:

Lisään, lisääppä minut.

e.
Onko tässä mitään 'pankkia' mihin voi tiputtaa tavaroita säilytykseen?
Toki voi laittaa huoneeseen, mutta se näyttää ei hienolta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Hmmh...
Piru vieköön, nyt taisi löytyä syy tuolle, miksi välistä tulee KonsFINiin yrittäessä toi "there is a conversation going on" ja ei voi mennä sisään. Tänä aamuna just kävi niin, tempasin heti auki KonsFINin DS:n ja katoin mitä tapahtuu -> heti kun avasin yö vaihtu päiväksi ja kuva zoomaantu siihen kaupungintalon kelloon. Sama homma oli eilen kun Kurimus sano, että keskustelu menossa, ei sielä mitään keskustelua ollu. Kun pääsin kotiin ja avasin ton DS:n niin ilta vaihtu yöksi ja tuli toi sama kello juttu. Eli toi kello juttu tulee kaks kertaa päivässä ilmeisesti, illasta yöhön siirtyessä ja yöstä aamuun siirtyessä. Se siis tarkottaa, että jos en koske tohon vehkeeseen sen jälkeen niin toisten yrittäessä joinia se vikisee siitä keskustelusta...

Tämä tilanne siis kun DS:n ruudut suljettuna... :/ Kokeilenpa seuraavaksi pitää DS:n ruutuja auki. Katsotaan mitä tapahtuu. Jos se tilanne menisi automaattisesti ohi. Hmmh...

Eli jos pidän DS:n ruutuja suljettuna (DS "nukkuu" ja peli rullaa, kuten tähän asti oon tehny), niin pitäisi käyttää aina pari kertaa päivässä auki sitä, että vois kuitata pois sen kellon kohtauksen. Mutta jos kokeilen pitää auki... Katsotaan. :)
 
Ylös Bottom