Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Yay-day meneillään joka on taas vaihteeksi yks rasittavimpia ja tyhmimpiä "juhlia" koko pelissä... Ei jaksa kommentoida noita elukoita, millon mitäki isken :p

No joka tapauksessa, KonsFINistä.
Tänään saatiin kolme uutta lahjotusta museon fossiileihin. [link]

Nook tosiaan laajentaa joten suljettuna tänään...
Innokkaita istuttajia kaivataan, itse kävin iskemässä jo sinne taas vähä kasvamaan hedelmiä. Kaupungin talon edessä on hedelmiä joita voi ottaa ja istuttaa (taisi olla tällä hetkellä mm. kirsikoita..)

Ja jos jonku kaupungissa tarjotaan Turnipseista ENEMMÄN kuin 130 niin ilmoitelkaa, voisin tulla myymään nipsejä. Kitosh. Pistäkää päivittäistä nipsien hintaa tänne :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tulen kantamaan korttani kekoon ja istuttelen niitä hedelmiä.
Niitä mitkä löytyvät siitä edestä, itselläni kaikki vielä kasvuvaiheessa.

e.
Done n' Done!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Hienoa, itsekkin menen taas istuttamaan lisää hedelmiä kunhan kerkeän :)

Mutta... tämän takia postaus: lahjotukset
Tänään myös aukeaa Nookin uusittu puoti.

Ilmoitelkaas myös niitä nipseistä tarjottavia summia, mikäli ne menee yli 130bellsin/kpl.


EDIT #1:
Sanokaas muuten miten nipsejä kannattaa säilyttää ettei ne mene huonoksi? Esim laatikoissa omassa kodissa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Mä oon kuullu et jos on tosi paljon rikkaruohoja ni sellane haamu voi tulla yöllä kello 12.00 ja olikohanse 04.00 välillä:eek:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nyt myös huomaa, kun pitää paljo portteja auki ja visitoi ahkerasti muiden kaupungeissa, että eläimet alkaa muuttamaan aika ahkerasti ristiin...

mm. just oliko se toissa päivänä muutti Hyrylestä mun luo yks. Jotain se kovasti Linkistä puhu ja kerto miten se oli viimeksi nähny Linkkii 7 päivää sitte.

Monta muutakin tullu jo vastaavaa vastaan... Hirveesti elukat alkanu muutteleen. Hyvä vaan :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Turnipsit säilyy pöydillä pitkään hyvänä mutta kyllä ne saa viikossa myytyä voitolla. Ostaa sitten lisää. Mullakin on muutama nipsi pöydällä odottamassa todella hyviä hintoja mutta ei sillä niin paljon edes pääse tienaamaan koska niitä on niin vähän.

Viimenen laina oli suurinpiirtein (pistetään spoileriin jos joku ei sitä halua tietää)
900,000bellsiä
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Pöydillä? Eikö ne esim säily kaapissa?

KonsFIN:
Nook 'n' Go viettää tänään suuria avajaisiaan :D
Pihtari avas uuden kauppansa, eiku ostoksille. Säälittävät 76bellsiä turnipsilta on päivän hinta KonsFINissä.. pöh... :eek:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ei niitä saa kaappiin ja pöydillekin vaan kun muuhun suuntaan ei pysty tiputtamaan eli jos pöytä on suoraan edessä niin takana ja molemmilla sivuilla pitää olla jotain maassa muuten turnipsit ei mene pöydälle.
Turnipseistahan on kaksi eri hintaa päivässä, toinen ennen klo. 12 ja toinen sen jälkeen.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

T.L.E.S.P.K. = Teh Linkin Erittäin Salainen Päiväkirja.
22.07.06
Huomasin, että hahmoni oli alkanut ruskettumaan!

23.07.06
Taivaalla näkyi sateenkaari! Ilmeisesti se sateenkaari tuotti onnea, koska sain napattua Doradon! (Kultainen kala!!!11) Sain myös monta uutta ötökkälajia kokoelmiini! Rusketus ei ole vieläkään laskenut...

Siinäpä kaikki tälläkertaa!


Paljonkos teillä turnipsit? Mieluiten yli tai tasan 110. Ostin nimittäin 500 sillä hinnalla.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Eikö ole mitään viisaampaa keinoa tosiaankaan säilöä näitä kuin tollee "huijaamalla" pöydälle?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisäsin sut, nallet, ja sen kaikkien kaupungin. (Miten siis pääsikään vakkariksi?)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

JOKU PÖLLI SAATTANA KAIKKI KUKAT MUN KYLÄSTÄ JUMALLAUTA!!! Eikä vittu silmä osaa lukee sääntöjä, että täytyy pilata toisten peli. Siis oli viety JOKIKINEN KUKKA (noin 40 kukkaa). Horot ootte pois mun listoilta iäksi. Fine..
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
JOKU PÖLLI SAATTANA KAIKKI KUKAT MUN KYLÄSTÄ JUMALLAUTA!!! Eikä vittu silmä osaa lukee sääntöjä, että täytyy pilata toisten peli. Siis oli viety JOKIKINEN KUKKA (noin 40 kukkaa). Horot ootte pois mun listoilta iäksi. Fine..

Aika per*eestä. Harmi, että joku älykääpiö teki näin. :mad: Varoitanpa itsekkin saman tien asiasta, mikäli näin käy KonsFINissä, en enään pidä KonsFINiä pystyssä. Siihen malliin käyttäydytään. Ja kun näyttää siltä, että edellee täälläkin liikkuu sen verta lapsellisia paskiaisia niin KonsFINi tiukentaa nuoraansa sisään pääsyn osalta, jokaista pelaajaa jota suositellaan tästä eteenpäin sisään tulevaksi toivotaan tunnettavan vähä enemmän. Käytännössä suosittelija ottaa vastuun tulijan teoista pariksi ensimmäiseksi kertaa. Ei vain voi ottaa semmosta riskiä, että tulee tommosia pa**iaisia sisään tänne. Kaupunki kuitenkin pyrkii toimimaan kävijöiden pyörittämänä, ei niiden raiskaamana.


Asiasta viidenteen, onko Lyytistä tietoa Brother Boney? Ei nimittäin ainakaan ole vielä käynyt KonsFINissä.


Draco, tsekkaa mun signaturesta toi linkki ja lue se postaus läpi ;) siinä on kaikki tieto mitä tarvit.


KonsFIN asiaa vielä loppuun:
Tämän hetkinen kauppa: Nook 'n' Go
Lainaa tällä hetkellä: 80 000 bellsiä
Kaupungin museoon saadut lahjoitukset
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Boney kävin sinun kylässä ja sinne tuli sitten joku Mimmu. Oisko se napannut sitten kukat matkaan? Vai oliko hävinnyt jo aikaisemmin?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Boney kävin sinun kylässä ja sinne tuli sitten joku Mimmu. Oisko se napannut sitten kukat matkaan? Vai oliko hävinnyt jo aikaisemmin?

Horot tunnetusti ei pysty vastustaan kukkia. Missu oli tämmöinen tapaus. Poistin. Aikaisemmin poistin myös Mimmun, ja pari muuta miespuolista, ja kukkien vienti lakkasi. Sitten Mimmu kinusi päästä takaisin, ja päästin...pari päivää meni ja kukat on nyt viety. Mutta Mimmu kyllä tiesi säännöt ja vakuutteli ettei oo vienyt + olin just pari pv sitten lisännyt muitakin pelaajia. Lyyti se ei ole, koska tunnen henkkoht ;).

Poistin sen Mimmun, koska ei se koskaan ainakaan mitään antanut mun peliin vaikkei mitään oisi ottanutkaan. Myös teidät poistin, jotka viimeksi täältä lisäsin, sorry. Ehkei se ollut kukaan teistä, mutta näin tää nyt menee. Jos pääsette KonsFINiin niin ehkä lisään uudestaan.

Pitäs ottaa joku pääsymaksukäytäntö kehiin, että 40 000 belliä tullia ekalla käynnillä, ja sitten saa olla vapaasti jos noudattaa sääntöjä. Tällöin karsiutuis pois paskapelaajista osa.

Toi kukkien vienti oli kuitenkin harkittu teko. Jopa pitfalleilla suojelemani erikoiskukat oli viety prk!

Suosittelen Dracoa konsFIN:iin. Lyyti osaa olla myös kunnolla, vaikka pelaileekin vähän laiskemman puoleisesti oikean elämän viedessä ajan suurimmilta osin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Taidanpa itsekin poistaa Mimmun samantien listalta vaikka sen vasta eilen lisäsinkin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

nallet sanoi:
Draco, tsekkaa mun signaturesta toi linkki ja lue se postaus läpi siinä on kaikki tieto mitä tarvit.
Tsekkasin jo. Suhteita mulla kyllä on jonkun verran...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mä tiiän mun Friend Coden ku olin sellattees hotellis mis oli lagnaton netti mut nyt taas kyhjötetää kotona ja odotetaan et sellani Wifi juttu tupsahtaa postiluukusta. Mut pysyykö se koodi samana sit ku saan se wifi palikan et en opettele sitä turhaa ulkoo:p

Friend Code: 2148-2308-2084
Nimi: Morso*
Kaupunki: Morsola

* = tähti symboli

Oon jo lisänny teijät
 
Ylös Bottom