Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Noniin mulla ois nytten ongelma eli tässä ois esimerkki oon tehny esim. Pekka nimisen hahmon Animal crossingiin ja sitten kyllästynyt pekaan ja tehnyt esim. Matin tilalle, nyt käytän enää pelkästään Mattia ja olen jo siirtänyt kaikki rahat ja kaappien tavarat Pekalta Matille ja ajattelin poistaa Pekan mutta siinä sanotaan että kaikki Pekan tavarat yms rahat ymsyms. häviää eli kun kaikki mun tavarat on ostettu Pekalla ja jos nyt poistan Pekan niin tarkoittaako se sitä että kaikki tavarat häviää myös?! Vai pitääkö mun antaa ne Pekan tavarat Matille mutta miten se tapahtuu? alakerrassa on kaikki Pekan tavarat ja olen ne kertaalleen laittanut Matin käteen ja siitä pois joten jos poistan Pekan niin häviääkö silloin kaikki Pekalla ostamat tavarat yms pois?!

Kiitos tiedosta X'>
 
Vastaus: Animal Crossing DS

JESS!! Talo maksettu, nyt mulla on uusi huone! :eek: Ja pelikin näkyy "antaneen anteeksi", fossiileja on ruvennut löytymään ja turnipsihinnat kohonneet! Tänään tosin oli vaan 68 belssiä. :p Kyllä elämä kukoistaa! Omg. Nyt rupee tosissaan häiritsemään tuo porttiongelma. Eli: kun avaan portit, hetken menee aivan normaalisti, mutta sitten portit sulkeutuu ja peli käynnistyy uudestaan. Virhekoodi oli 84020. Apuva?
EDIT: Kenelläkään portteja auki? Jos toimisi toisin päin..?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Henkka93 sanoi:
jos poistan Pekan niin häviääkö silloin kaikki Pekalla ostamat tavarat yms pois?!

Kiitos tiedosta X'>

Ei häviä.

Muuten meikäläisen AC oli eilen totaalisen sekasin. Stereoissani soi Mountain Song, jota ei edes ollut enää ollut moneen päivään soittolistassani. En saanut biisiä vaihdettua!! Menin toisen mankan luo ja koitin laittaa jatsia soimaan - Mountani Song lähti pyörimään. Menin kelanauhurin luo ja sielläkin soi jo valmiiksi Mnt Song vaikka ihan muu olisi pitänys olla soimassa. Pysäytin kelanauhurin, kelat pysähtyivät mutta biisi senkun vain jatkui :D. Kaiken huippu oli se, kun menin ulos, niin taustamusiikki oli lakannut soimasta ja ulkona oli aivan hiljaista!

Asia korjaantui vain sillä, että lopetin pelin tallentamatta, aloitin uudestaan ja menin ottamaan ne stereot taskuuni enkä säätänyt mitään. Kunnon bugi!!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Cattie sanoi:
Nipsihintoja saa taas ilmoitella jos on hyviä (miel. 200 b tai yli).
Mulla ois nyt 172bellsiä per turnip. Viikko on kyllä vielä aluillaan mutta 172 on jo melko hyvin.

Eikö kukaan vaihda minun kanssa noita biisejä mitkä mulla on kahteen kertaan?
Miten se biisin toivominen tapahtuu? Jos toivoo jonkun biisin joka on olemassa pelissä niin saako sen sitten vai arpooko se biisin mutta se nimi on vaan se mitä toivo. Cubella oli ainakin niin tosin biisin nimi ei ollut varmasti mikään mitä pelissä oli.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Miten se biisin toivominen tapahtuu? Jos toivoo jonkun biisin joka on olemassa pelissä niin saako sen sitten vai arpooko se biisin mutta se nimi on vaan se mitä toivo. Cubella oli ainakin niin tosin biisin nimi ei ollut varmasti mikään mitä pelissä oli.

Ei vaan jos toivot jonkin biisin, jota ei ole listassa, niin Totakeke soittaa jonkun listassaan olevan kappaleen randomisti ja sitten lopuksi valittelee että sori, mulla ei oo sun toivomaas biisiä. Se ei anna sitä bootlegiä vaan saat toivoa uudelleen, kunnes olet toivonut jonkin, mikä listalla on. Samoin oli Cubella.

Sä saat biisin sillai, että valitset "request" ja sitten kirjoitat biisin nimen täysin oikein, sanat isoilla alkukirjaimilla ja myös "K.K." oikein jos se kuuluu biisin nimeen.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Haluisko joku lisätä mut kaverilistaan että pääsis kokeilee tota peliä..?

:eek: :p ;) :rolleyes:

Kaverikoodi: 4897-1157-7451
Kaupunki : Murula<3 (siis toi <3 on sydän-symboli)
Nimi: Tarja
 
Vastaus: Animal Crossing DS

tintti81 sanoi:
Haluisko joku lisätä mut kaverilistaan että pääsis kokeilee tota peliä..?
Lisäsin listaan.
Cattielle jos oot vielä hereillä niin nyt ois 204 turnipsien hinnat, vielä vajaa kaksi tuntia.

Kuka muuten tunnustaa tuoneensa mustan kukan minun kylään? Kiitoksia vaan siitä
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Hitsi vie, olin kyllä eilen aika myöhään AC:ssä, mutta en sentään kahelta toista :( No jos tänään jollain on hyviä hintoja, ilmotelkaa. Tosin en vielä omiakaan tiedä, kerron jos on hyviä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Huomenna olisi (viimeinkin) tarkoitus käydä ostamassa tämä peli. Mites tuo pelihahmo? Onko pitääkö hahmoa ruokkia säännöllisesti kuten jossain The Simssissä? Ja onko nuo radiobiisit ihan kunnon biisejä? Jostain luin, että niihin saa laitettua omat biisit asettamalla jotain nuotteja?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juri sanoi:
Mites tuo pelihahmo? Onko pitääkö hahmoa ruokkia säännöllisesti kuten jossain The Simssissä? Ja onko nuo radiobiisit ihan kunnon biisejä? Jostain luin, että niihin saa laitettua omat biisit asettamalla jotain nuotteja?

Hahmoa ei tarvitse ruokkia. Radiobiisit on sellaisia vähän midin kuuloisia renkutuksia. Tietääkseni niitä ei voi tehdä itse. Varmaankin sekoitit nuo radiobiisit town tuneen, jonka sen sijaan voi itse säveltää.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Käväsinkin tänään ostamassa sen. Enpä vielä pysty pahemmin kommentoimaan peliä mutta äänet ovat ainakin hermoja raastavia. Todella ärsyttäviä :D Ja peli vaikuttaa aika pitkäveteiseltä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ne puheäänet voi vaihtaa sieltä makuuhuoneen puhelimen kautta, jos kyläläisten molotus on se ärsyttävin tekijä. Mulla ei kuulu kun se tekstin pieni ääni, mua ärsytti kyläläisten puhe sen verran kans..

Mites kaikkien nipsihinnat?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Minuakin kiinnostaisi muiden nipsihinnat, oman kylän 53 bellssiä kun ei suuremmin innosta. Koko viikon ollut ihan kurjat hinnat :/
 
Oletteko te minkä tason asiakkaita Nookilla? Itse en pääse silver-tasoa ylemmäksi. Oletteko saaneet mitään uusia kauppoja kyliinne?
Millaisiin aikoihin yleensä porukoilla on portit auki että vihdoin pääsis kokeilee tota kyläilyä?

Saa lisätä listaan..

Kaverikoodi: 4897-1157-7451
Kaupunki : Murula<3 (siis toi <3 on sydän-symboli)
Nimi: Tarja
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tota noin. Olen vielä aika alussa ja ongelma on raha. Sitä kun ei näytä saavan mistään että saisi velat maksettua. Ja muutenkin tuntuu ettei alussa oikein voi tehdä mitään. Onko pelin tarkoitus vain kerätä kaikkea ja myydä ne pois? Koetan tässä seuraavilla lomilla käydä ostamassa sen wi-fi jutun että pääsen sitten onlineen pelaamaan :D

Kun käväsin tuolla Animal Crossing Communityssä ja selailin Town Tuneja. Siellä näkyi esimerkiksi sininen A-kirjain. En millään saa sitä, aikas noloa. Minulla A on keltainen. Onko tähänkin joku kikkakolmonen jota en tiedä? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Olen vaihtanut pelin toiseen, joten poistakaa minut listalta.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Justware olisi kissanpentu odottamassa pääsyä kylääsi, joten jos availet portteja sitten kun joudat :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juri sanoi:
Tota noin. Olen vielä aika alussa ja ongelma on raha. Sitä kun ei näytä saavan mistään että saisi velat maksettua. Ja muutenkin tuntuu ettei alussa oikein voi tehdä mitään. Onko pelin tarkoitus vain kerätä kaikkea ja myydä ne pois? Koetan tässä seuraavilla lomilla käydä ostamassa sen wi-fi jutun että pääsen sitten onlineen pelaamaan :D

Aika materialistipelihän Animal Crossing on. Pääasia on kuitenkin kommunikointi. Tavarat ovat vaan eräänlaisia merkkejä menestyksestä ja tapa saada lisää menestystä ja tapa leikkiä eri vaihtoehdoilla.

Paras tapa saada rahaa on myydä turnpiseja sekä kalastaa arvokkaampia kaloja, jotka oppii tunnistamaan varjoista. Tavaroista ei saa rahaa paljoa yhtään. Turnipseilla tekee helppoa rahaa esim puolimiljoonaa viikossa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney Lisäsin sut mun listaan! Onkos mitään hyviä nipsi hintoja?



Kaverikoodi: 4897-1157-7451
Kaupunki : Murula<3 (siis toi <3 on sydän-symboli)
Nimi: Tarja
 
Ylös Bottom