Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Primitive sanoi:
Voiko white turnipseja säilyttää maassa/lattialla? Että ei siis tarvitsisi kantaa sitä viikkoa mukana kun paljon ostaa niin inventory ihan täynnä :/
Voi. Muista niiden kanssa sitten että ne ei säily kun viikon. Noissa on menny mulla muutaman kerran paljon rahaa hukkaan kun joka paikka täynnä nipsejä ja sitten ei oo muistanu myydä niitä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Voi. Muista niiden kanssa sitten että ne ei säily kun viikon. Noissa on menny mulla muutaman kerran paljon rahaa hukkaan kun joka paikka täynnä nipsejä ja sitten ei oo muistanu myydä niitä.

Joo tuon viikko jutun tiesinkin. Kiitti!

Ilmoitelkaa jos teillä on hyvii hintoja turnipseista niin käväsen kylässä :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Pahoittelen kun spämmään täällä tällä tavalla.

Haluisko joku tulla myymään turnipsinsa mun kylään? Nook ostaa 398 belsillä kappale. Ite revin juuri 200 000 voittoa :)

Sit olis yks probleema. Kylässäni on itkevä tyttölapsi, joka pitäis viedä erääseen kylään wifin kautta. Kun menen kylään niin siellä odottaa tuon lapsen äiti ja homma ok. Sitten iskee jonkun wifi waiting (tjsp) tekstin ja vilkkuu ja piippaa siinä ikään kuin yrittäis yhdistää. Oon jaksanu odottaa 10 minuuttia ja sitten olen katkaissut virtanapista kun en pysty liikkumaan tai tekemään muuta kuin kirjoittamaan. Ikävä kyllä koskaan tämä kyseinen henkilö edes vastaa, että hän voisi savettaa ja näin tuo lapsi ei palaisi aina takaisin kylääni. Onko kyseessä jokin bugi vai mitä? Pari kertaa kokeillu, mutta sama tapahtuu aina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Moi kaikille !

Olen myymässä peliäni, joten mun friend koodini voi poistaa listastaan.
Nähdään sitten taas, jos ja kun Wii saa oman Animal Crossingin. ;)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Primitive sanoi:
Pahoittelen kun spämmään täällä tällä tavalla.

Haluisko joku tulla myymään turnipsinsa mun kylään? Nook ostaa 398 belsillä kappale. Ite revin juuri 200 000 voittoa :)

Sit olis yks probleema. Kylässäni on itkevä tyttölapsi, joka pitäis viedä erääseen kylään wifin kautta. Kun menen kylään niin siellä odottaa tuon lapsen äiti ja homma ok. Sitten iskee jonkun wifi waiting (tjsp) tekstin ja vilkkuu ja piippaa siinä ikään kuin yrittäis yhdistää. Oon jaksanu odottaa 10 minuuttia ja sitten olen katkaissut virtanapista kun en pysty liikkumaan tai tekemään muuta kuin kirjoittamaan. Ikävä kyllä koskaan tämä kyseinen henkilö edes vastaa, että hän voisi savettaa ja näin tuo lapsi ei palaisi aina takaisin kylääni. Onko kyseessä jokin bugi vai mitä? Pari kertaa kokeillu, mutta sama tapahtuu aina.


Homma johtuu siitä, että keskustelu tulee näkyviin myös kaverisi ruudulla, ja tämä wifikaverisi ei ole DS:nsä äärellä kun viet kissaa. Tällöin hän ei painele kissaemon ja pennun keskustelua eteenpäin. Tällöin keskustelu jää päälle iäksi, eikä peli pääse etenemään. Tavallaan tuo on myös bugi, sillä olisi järkevää että sekvenssi etenisi eikä jäisi odottamaan käyttäjän syötteitä!

Sinun pitää siis sopia kaverisi kanssa erikseen, että haluat viedä pennun mukanasi hänen kyläänsä, jolloin hän on siellä vastaanottamassa sitä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tämä asia on varmaan jo sadasti puittu tässä aiheessa läpi mutta ei nyt huvittaisi 47 sivua käydä läpi niin kysyn nyt tässä. Onko se nyt niin että jos tilaan play asiasta jenkki version niin en voi pelata netissä teidän kansanne vaan voin pelata vain jenkki version omistavien kanssa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Flagg sanoi:
Tämä asia on varmaan jo sadasti puittu tässä aiheessa läpi mutta ei nyt huvittaisi 47 sivua käydä läpi niin kysyn nyt tässä. Onko se nyt niin että jos tilaan play asiasta jenkki version niin en voi pelata netissä teidän kansanne vaan voin pelata vain jenkki version omistavien kanssa.
Pystyy pelaamaan ristiin euro ja jenkkiversioita. Japsiversio ei toimi muiden kanssa. Minullakin on Jenkkiversio ja hyvin ruplattaa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Pystyy pelaamaan ristiin euro ja jenkkiversioita. Japsiversio ei toimi muiden kanssa. Minullakin on Jenkkiversio ja hyvin ruplattaa.

Onkohan tämä pelikohtaista? Minulla on Final Fantasy 3:n jenkkiversio joka ei tunnista eurooppalaisia kaverikoodeja.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juri sanoi:
Onkohan tämä pelikohtaista? Minulla on Final Fantasy 3:n jenkkiversio joka ei tunnista eurooppalaisia kaverikoodeja.
On ilmeisesti koska Mario Kartkin toimii ristiin ja Metroid Hunters. Muista ei ookaan kokemuksia.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ja taas loppui tauko. :D Kaikki kukat olivat hävinneet kun palasin (kyläläisten mukaan) neljän kuukauden tauolta... Olisikos kenelläkään portteja auki?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Minä voisin lisätä sinut Dahlia.... mutta pelaatko sitten kanssa???


TÄRKEÄ TIEDOTE!!!
Joidenkin pelaajien peli jumittui NIntendo-ruutuun eikä peli käynnisty 31.12.2007 -1.1.2008.

Asian voi korjata menemällä DS:n asetuksiin ja siirtämällä kelloa päivään 2.1.2008 tai odottamalla huomiseen eli 2.1.2008.

(EDIT) bugin syykin selvisi: seedatut cedar puut. Peli sekoaa koska 31.12 ja 1.1. cedar-puut on valaistu ja seedatut puut sekottaa.


Mutta uusi vuosi on alkanut! Nyt tarvitaan lisää pelaajia takaisin kehiin!

:) :) Jos pelaaminen tuntuu tylsältä, niin tässäpä muutamia tavoitteita uudelle vuodelle:
:) :)
- Kaikki Gulliverin tavarat varastoon
- Kaikki pirate-sarjan tavarat varastoon seiniä ja lattioita myöten
- Mush-tavarat
- Snowman-tavarat
- kaikki vaihtoketjun tavarat varastoon eli: Nookin kuva, Pascalin kuva, turban, red vase, safe, scallop
- Entistä ehompi kyläsetup teineen ja strategisesti sijoiteltuine puineen ja kukkaistutuksineen
- Eläinten huoneiden sisustaminen
- Kaikki sulat
- Phyllisin ja sen toisen postitädin kuvat
- Katielta ja Kaitlinilta saadut esineet (suurinta osaa ei voi edes tilata katalogista) mukaan lukien kuva
- Kahvilassa käyvien vieraiden bongaaminen

Pelattavaa löytyy varmasti vielä paljon!! Ja koska noiden hommien tekemiseen ei välttämättä edes riitä tämä vuosi, niin minä, Afgan, tarjoan apua harvinaisimpien tavaroiden (ja miksei muunkin) hankkimisessa (kunhan vaan belsseistä sovitaan :D).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Nolla sanoi:
Ja taas loppui tauko. :D Kaikki kukat olivat hävinneet kun palasin (kyläläisten mukaan) neljän kuukauden tauolta... Olisikos kenelläkään portteja auki?

Minä lisäsin sinut (varmaan jo toisen kerran, sua ei paljoo o näkyny).

EDIT: ja poistinkin sitten, kun ei sinua taaskaan näkynyt. Kuvio tuntuu olevan sama. innostut aina puolen vuoden välien päiväksi jakelemaan koodiasi ja asia unohtuu... :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

PORTIT AUKIH! Jos joku haluaa mun friend listalle, niin pistää yksäriä.
KAIKKI TÄNNE HOPIHOPIPI!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Eikös kukaan pelaile tätä enään? Huomenna voisin availla portteja, jos ketään kiinnostaa.
Kiinnostaahan?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Eikös kukaan pelaile tätä enään? Huomenna voisin availla portteja, jos ketään kiinnostaa.
Kiinnostaahan?

Minä ainakin pelaan ja kyläkin auki (välillä on yhteys jumiutunut kylläkin silleen ettei sitä huomaa).

Mutta ois kiva pelata....AKTIIVISIA pelaajia tarvittaisiin rutosti!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Vain muutaman tunnin, sitten en enää jaksanut, kun ilman stylysta pelaaminen on tuskaa. Kun se katosi taas jonnekin. (Nyyh!)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Moi!

Olen uusi pelaaja ja kaipailisin kavereita wifiin. Lisätkää minut ja kertokaa siitä täälä niin lisään heti teidät.

kylä: imoli
ukko: jesse
fc: 3523 - 1704 - 2116
 
Ylös Bottom