Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Viimeksi tänään pelasin. Kokeilin ihan piruttani wifiäkin mutta kenelläkään ei ole portteja auki :(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Viimeksi tänään pelasin. Kokeilin ihan piruttani wifiäkin mutta kenelläkään ei ole portteja auki :(

Kyllä pelataan. ollut vaan pieni tauko.

Täten julistan Cityhirven portit jälleen tälle kesälle avoimeksi! :cool:
EDIT: En pystykään pitämään auki kuin silloin tällöin viikonloppuisin... Töissä yhteys katkeaa pidettyäni kylää päällä 5 min.

Hanzoa ainakin on näkynyt....

Olisi kiva, jos löytyisi aktiivisia pelaajia. Ihan turha itkeä täällä, ettei kellään ole portteja auki, jos ei itse ole valmis pitämään auki, pelaamaan joka viikko ja vieläpä etsimään uusia wifituttuja kun vanhat lopettaa pelaamisen.

Mulla on ollut tauko wifittelystä mutta AC:tä olen pelannut joka viikko. Wifi ollut poissa vain netin puutteen ja oikean elämän eli naisten takia :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

OK. koitan nyt viikonloppuna tästä myöhäisillasta alkaen servata oikein kunnolla ja pitää AC:tä auki ihan putkeen!

MAILILLA viestiä jos haluutte mukaan.h
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Moi. Mul ois kysyttävää: Saan maanantaina(23.5) tai tiistaina(24.5) animal crossingin, ja mulla on langaton netti joten vois ottaa wi-fiä. Oletko sä luotettava? Nimittäin voisin ottaa sut kamuks ja niin eespäin niin voitas aina käydä toistemme kylissä.:cool::D
Tarkoitettu Brother Boneylle...

PS: Kun saan tän pelin niin en tiedä tästä pelistä paljon mitään muuta kun sen, että miten ollaan wi-fissä. Se on myös epäselvää, miten ne friend codet toimii, ja miten ne pitää laittaa ja mistä sen oman sitten tietää?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Moi. Mul ois kysyttävää: Saan maanantaina(23.5) tai tiistaina(24.5) animal crossingin, ja mulla on langaton netti joten vois ottaa wi-fiä. Oletko sä luotettava? Nimittäin voisin ottaa sut kamuks ja niin eespäin niin voitas aina käydä toistemme kylissä.:cool::D
Tarkoitettu Brother Boneylle...

PS: Kun saan tän pelin niin en tiedä tästä pelistä paljon mitään muuta kun sen, että miten ollaan wi-fissä. Se on myös epäselvää, miten ne friend codet toimii, ja miten ne pitää laittaa ja mistä sen oman sitten tietää?

Oman koodin taisi saada siltä portinvartijalta.

EDIT: Voit tietenkin tarkistaa asian manuaalista sitten kun saat pelin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

KYSYMYS: Missä Animal Crossingissa on Wi-Fi connection setup? Tarviin sitä kun mul on langaton nettiyhteys ja setuppiin pitää mennä korjaa asetuksii, niin mittä se on? Ton et pitää mennä setuppiin löytää nintendon wifi-jutusta. Siellä sanotaan myös, että jokaisessa DS:n wi-fi pelissä on se setup, ja se on joka pelissä samanlainen.:confused::confused:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

KYSYMYS: Missä Animal Crossingissa on Wi-Fi connection setup? Tarviin sitä kun mul on langaton nettiyhteys ja setuppiin pitää mennä korjaa asetuksii, niin mittä se on? Ton et pitää mennä setuppiin löytää nintendon wifi-jutusta. Siellä sanotaan myös, että jokaisessa DS:n wi-fi pelissä on se setup, ja se on joka pelissä samanlainen.:confused::confused:

Kun saat valita millä asukkaalla pelaat alussa paina puhelinta, sieltä pitäisi löytyä.

Voisinko tulla tänään jonkun kylään visiitille, niin pääsisin kokeilemaan Wi-Fiä ja nappaisin pari hedelmää mukaan kun omasta kylästä löytyy vain appelsiineja.

FC:382395-229685 Kaupunki: Helsinki Nimi: Henri
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nimi: Darling
Kylä: Village
koodi: 1247-0316-6658

Huom pyyä sä mua kamuks ja sano ku lisäsit
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Portit auki, jos ketään kiinnostaa...
EDIT: Ei enää, meen kaverin kylään...
EDIT2: on taas.
EDIT3: Ei taaskaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Portit auki 15:40 alkaen. Järjästettäisiin kalastuskisa ja hyönteistenpyydystys kisa, jos joku lainaa haavia :p

Lähetä kaverikoodisi yms. tähän viestiketjuun tai suoraan viestillä minulle.

Name: Pepper
Town Name: Orilampi
Friend Code: 1590-6887-7368

EDIT. Portit kiinni!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Tässä olis mun friend codeni AC WW*:ssä

Nimeni:Ertty

Koodini:0817-6313-4883

Kaupunki:Family

Joten addatkaa minutkin!


*Animal Crossing Wild World
 
Vastaus: Animal Crossing DS

onko mitään tiettyä päivää koska tulee zebra paita räätälin kauppaan ja miten voi saada kultasen kirveen tai sen ajastimen......
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ajastimen saa ihan kaupasta ostettua, ja kultaista sellaista ei saa.
Ja millekkään paidalle ei ole mitään tiettyä aikaa milloin ne tulevat, ainakaan minun tietääkseni.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

kylä: Agmard Hahmo: Joble FC: 013028033764 Pelaan yleensä vikonloppusin klo 20-24.00
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Tässä olis minunkin koodit:

tyyppi: Paapo
kylä: Baabeli
koodi: 2706-7910-4058

Innostuin taas pitkän tauon jälkeen pelaamaan, joten lisäilkää minutkin listoillenne!!!
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Pelaako tätä vielä joku? Tuli taas pari ds:ssää hankittua. Pitää kattoo jos laittais pari peliä tilaukseen.
 
Ylös Bottom