Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing: New Leaf

Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Moi!
Perheemme naisväki (äiti + tytär) pelasi edellistä AC peliä aktiivisesti - itse en tuolloin vilkaissutkaan peliin.
Ihmettelin vaan mistä ihmeen "turnipsimummosta" ne selittää koko ajan. No nyt on sitten New Leaf tullut
taloon ja itsekkin tähän sorruin. Hauskalta vaikuttaa. Emme ole vielä kauhean pitkällä - tyttäreni (kohta 10v)
on pormestari ja minä asukas. Meidän pormestarilla olis kova hinku päästä jonkun kaupunkiin kylään - Dream
Suitea on jo kokeiltukkin. FC: 4012 - 4261 - 9177. Randomilla ite tosta xeviousin lisäsin.

Arctos:n arvostelu oli mainio - sen johdosta saan itse pelatessani kuulla "Tyttöjen peli!" ja "Vauvojen peli!" -huudahduksia :)
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Jos on Twitter tili niin kannattaa ottaa tämä profiili seurantaan:
https://twitter.com/AC_Isabelle
Sinne tulee tietoa aina jos on uusi dlc lahja tarjolla postikonttorissa. Nyt sieltä saa seinäkellon.
Olisivat saaneet laittaa pelin sisälle jonkun vastaavan tiedotusjärjestelmän.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Pelaileeko jengi tätä vielä aktiivisesti? = )

Minulla ainakin ollut peluussa päivittäin julkaisusta lähtien ja lähemmäs 300h pelikellossa jo. Välillä innostus notkahtaa hiukan, kun ei ehdi muilta kiireiltä keskittymään peliin ja pelaaminen on lähinnä päivittäisten "pakollisten" toimenpiteiden hoitamista, kunnes keksin taas jonkun uuden projektin jota läheä toteuttamaan.

Tervetuloa käymään kylään, jos pelaajia vielä löytyy!
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Jes, tienasin 500.000 belliä myymällä tuhat naurista. :D Oma ennätys.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Jes, tienasin 500.000 belliä myymällä tuhat naurista. :D Oma ennätys.

mä tein parissa turnipsikaupassa niin helvetisti rahaa, ettei ole tarvinnu tehdä mitään töitä sen jälkeen ja loput asuntovelat yms. tuli maksettua kerralla pois. Täytyy sanoa, että hetkellisesti meni kyllä maku pelistä, kun minkään eteen ei tarvitse tehdä enää mitään töitä :D Ehkä tämä kertoo meille jotain elämästä. Ei se ole se määränpää, vaan sinne pyrkiminen.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Hiphei arvon herrat ja naiset!

Auttakee miestä mäessä, turnipsit mätänee huomenna ja minun tuurilla koko viikolla ei ollut tarpeeksi kovia myyntihintoja että olisi ollut järkeä myydä. Onko jonkin kylässä reilusti yli sata bellisä kappale niin voisi tulla myydä varastot pois?
Näillä alkupään tuloilla tuo 400k tappio söisi miestä ja kyläläiset sen tuntisivat nahoissaan!
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Kovasti on tätä tullut pelailtua julkkarista asti. Jossain vaiheessa vähän innostus laski mutta nyt kun pikkusisko hommasi tämän kanssa niin ollut kiva puuhastella yhdessä.

Mutta mikäs ihme tuota netin yli pelaamista vaivaa? Kaikki muut 3DS pelit toimii moitteetta mutta ei tämä, se yksi ja ainoa peli jossa siitä nettipelistä olis hyötyä. Onkos muilla tullut samaa ongelmaa? Taikka jopa ratkaistua kyseistä pulmaa? :D

Nintendo, explain this shit!
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Kovasti on tätä tullut pelailtua julkkarista asti. Jossain vaiheessa vähän innostus laski mutta nyt kun pikkusisko hommasi tämän kanssa niin ollut kiva puuhastella yhdessä.

Mutta mikäs ihme tuota netin yli pelaamista vaivaa? Kaikki muut 3DS pelit toimii moitteetta mutta ei tämä, se yksi ja ainoa peli jossa siitä nettipelistä olis hyötyä. Onkos muilla tullut samaa ongelmaa? Taikka jopa ratkaistua kyseistä pulmaa? :D

Nintendo, explain this shit!

Tätä täytyy kokeilla, kun saan pelin ensi viikolla. Pistän juttua toimiiko vaiko ei.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Tänään on satanut kolmiulotteisia lumihiutaleita.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Auttakee miestä mäessä, turnipsit mätänee loppu. Onko jonkin kylässä noin 200 bellsiä kappale niin voisi tulla myydä varastot pois?

Ihan omaa viestiä lainaan, muokattuna.
Nyt miehet ja naiset liikenteeseen ja ilmoitusta kehiin. Pelailen tätä päivittäin ja olisihan sitä mukava pyörähtää jonkun foorumilaisen kylässä kattelemassa ja turhuuksia pöristen.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Ihan omaa viestiä lainaan, muokattuna.
Nyt miehet ja naiset liikenteeseen ja ilmoitusta kehiin. Pelailen tätä päivittäin ja olisihan sitä mukava pyörähtää jonkun foorumilaisen kylässä kattelemassa ja turhuuksia pöristen.

0903-2757-9847

Tervetuloa piipahtamaan. Olen itsekkin pelaillut tätä julkaisusta lähtien joka päivä, paitsi viime aikoina jäänyt muutamaan kertaan viikossa; Pokèmon X on syönyt sen vähän peliajan.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Loistavaa, pitää tulla pyörähtelee! Onko turnipsit kovassa valuutassa sinulla? Oma: 0018-1299-9771
Miiversestä taisin bannit saaha kun avasin sanaisen arkkuni tuosta FC:n jaosta ynnä muusta. Eivät arvostaneet ilmeisesti. Toivon hartaasti että nostavat sen pään perseestään ja tekevät nettipelailun helpommaksi.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Hoplaa! Turnipsit?!? HINTOJA IMMEISET, nyt on tosi kyseessä. Yli satasenkin jos on hintoja niin tulen myymään omani.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Hitto...huomasin tän vasta nyt...taitaa olla vähän myöhäistä.

Haha, vähän joo... onneksi vain 150k tappiot tuli kun kotokylässä myin! Huomenna sitten uudestaan ostoksille :)
Tässä pelissä ei onneksi rahanteko ole mahdotonta vaikka vähän takapakkia tulisikin. Siitä hienoa kun aina jaksaa koittaa, lomasaari on loistokas paikka näin illasta kun saa helposti sen 100-200k per roundi.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Tuplat, mutta menköön. Xevious, paljonko hinnat? Maksoin 100 per nipsi joten jos sen yli on niin voisin käydä myymässä! Oma viikko on antanut vain alle 100 joten taisi tulla taas se huonoin viikko.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Mulla yksinkertaisesti loppui mielenkiinto peliin, kun kolmella peräkkäisellä kerralla turnipsikaupat menivät mönkään. Eli kaava oli tuttu: grindasin lomasaarelta ötököitä tuntikaupalla, ostin sadoilla tuhansilla turnipseja ja joka kerta sattui sellainen viikko, että niiden arvo laski jatkuvasti. Kolmannen peräkkäisen romahduksen jälkeen laitoin pelin syrjään ja siirryin pelaamaan muita pelejä.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Itsekkin olen kolme-neljä kertaa muutaman satatuhatta hukannut kerrallaan kun ei hinnat napsannut kohilleen. Mutta mielenkiintoa tämä ei latistanut kuin hetkeksi, niin paljon on pelaamista edessä että ei usko. Päivittäin tulee pelattua, joskus se 10 minuuttia vain morjestaen kyläläisiä, joskus tunti-pari tehden muutoksia ja kerättyä rahaa. Nyt tilillä on reilu 500k ja ne olisi tarkoitus pistää lihoiksi kun sunnuntai koittaa!
 
Ylös Bottom