Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing

ShereKhan

New Member
Euroopan Nintendon loppuvuoden pelilistasta puuttuu rennolta ja hauskalta idealta kuulostava Animal Crossing, minkä julkaisu piti olla 31.12.

Peli on ilmeisesti ainakin tulossa joskus, mikä on hienoa, mutta onko tarkempaa päivää tiedossa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Euroopan Nintendon loppuvuoden pelilistasta puuttuu rennolta ja hauskalta idealta kuulostava Animal Crossing, minkä julkaisu piti olla 31.12.

Peli on ilmeisesti ainakin tulossa joskus, mikä on hienoa, mutta onko tarkempaa päivää tiedossa?

Netissä spekuloidaan, että viivästyminen johtuisi suunnattomasta käännöstyöstä. Tiedä sitten. Todennäköistä on, että Nintendo kääntää PAL version ainakin saksaksi ja ranskaksi. Pelissä on siis aivan käsittämätön määrä tekstiä, joten mistään pienestä menujen kääntämisestä ei ole kyse.

Olemme nähneet GameCubella viivästyneitä, mutta onneksi todella laadukkaita PAL versioita, joten hyvää kannattaa odottaa. :)
 
Itse veikkaan, että yksi syy saattaa olla myös Nintendon vilkas pelitarjonta syksyksi - 1st- ja 2nd party-pelejä on tuloillaan iso liuta! Voi olla, että Animal Crossingia säästellään "täytetitteliksi" esimerkiksi jollekin hiljaiselle kevätkuukaudelle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
Itse veikkaan, että yksi syy saattaa olla myös Nintendon vilkas pelitarjonta syksyksi - 1st- ja 2nd party-pelejä on tuloillaan iso liuta! Voi olla, että Animal Crossingia säästellään "täytetitteliksi" esimerkiksi jollekin hiljaiselle kevätkuukaudelle.
Aivan, esimerkkinä tästä muistutan teitä että Nintendo julkaisi
Zelda: Majora´s Maskin Japanissa alkuvuodesta 2000. Euroopassa MM julkaistiin vasta aivan kyseisen vuoden lopussa.
Syynä tähän oli enimmäkseen se, että Perfect Dark julkaistiin Euroopassa kesällä 2000. Japanissa PD julkaistiin paljon myöhemmin.
Ymmärrän tämän hyvin, sille monet varmasti halusivat molemmat pelit, mutta eivät olisi ostaneet niitä yhtä aikaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
Itse veikkaan, että yksi syy saattaa olla myös Nintendon vilkas pelitarjonta syksyksi - 1st- ja 2nd party-pelejä on tuloillaan iso liuta! Voi olla, että Animal Crossingia säästellään "täytetitteliksi" esimerkiksi jollekin hiljaiselle kevätkuukaudelle.

Juuh, voi olla todennäköistä, että syy on tämä. Ensi kuussahan ilmestyy toinen alunperin pelkästään Japanin markkinoille suunnattu Doshin the Giant (20.9.2002), joten Japanin herkkua on odotettavissa onneksi melko nopeasti.

Toivottavasti muuten Animal Crossingin rujo ja pikkusöpö grafiikka ei vaikuta eurooppalaisiin pelien ostajiin. Pelihän vaikuttaa melko herkulliselta ja hemmetin laajalta kokonaisuudelta, joten pelattavaa riittää. Itselläni Doshin sekä Animal Crossing on (Marion lisäksi) ostoslistani kärjessä. :)
 
Re: Re: Animal Crossing

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika

Olemme nähneet GameCubella viivästyneitä, mutta onneksi todella laadukkaita PAL versioita, joten hyvää kannattaa odottaa. :)

Juu käännöstyö kuulostaisi järkevältä viivästymiseltä ja kyllä mieluummin odottaa muutaman kuukauden kuin ottaa heti huolimattoman käännöksen:).

Kyllä myös Outlaw:n veikkaus kuulostaa aivan järkevältä, jos Nintendo tekee käännöksen huolella ja julkaisee pelin sellaisessa raossa, että porukka pelin huomaa. Voi olla, että jouluruuhkassa pelaajat tukehtuvat peleihin niin pahasti, että Animal Crossing ei saisi ansaitsemaansa kohtelua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini

Tässä infoa pelistä: http://www.animalxing.com/information.shtml

Itse odotan Animal Crossing:ia kovasti. Olen aina pitänyt peleistä joissa voi vapaasti puuhastella mitä huvittaa, eikä joudu olemaan jonkun "juonen" orja.

Jenkkijulkaisuun on muuten alle kuukausi aikaa (17.9) :D

Kävin tuolla sivuilla, ja peli vaikutti aika peijakkaan hassulta, ettei vaan pääsisi odotuslistalleni...:p
 
Kiinnostus kasvoi entisestään tuon IGN-jutun jälkeen, sittenkin joutuu tuon GBA-GC-linkkikaapelin hommaamaan:).
 
Taidan olla hullu, sillä hetken aikaa harkitsin jo Animal Crossingin tilaamista :D

Ei tuo peli kyllä millään erityisellä tavalla kiinnosta, mutta jos tuon saisi joskus halvalla, niin sen ostamista voisi ajatella.
 
Ei...pakko tuo peli on vaan saada.
Käykääs vaikka:
http://www.animalxing.com/
Olen aina harkinnut pelin ostamista, mutta nyt mielenkiintoni nousi aimo harppauksen.

PS. Tiesittekö muuten, että pelin tallentamiseen vaaditaan kokonainen muistikortti? Ei tosin hätää, sillä pelin mukana tulee muistikortti, johon pelin tallennukset mahtuvat hyvin, plus sitten jotain muutaa, vielä tuntematonta extraa.

Hienoa Nintendo, hienoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan epilogue
Ei...pakko tuo peli on vaan saada.
Käykääs vaikka:
http://www.animalxing.com/
Olen aina harkinnut pelin ostamista, mutta nyt mielenkiintoni nousi aimo harppauksen.

PS. Tiesittekö muuten, että pelin tallentamiseen vaaditaan kokonainen muistikortti? Ei tosin hätää, sillä pelin mukana tulee muistikortti, johon pelin tallennukset mahtuvat hyvin, plus sitten jotain muutaa, vielä tuntematonta extraa.

Hienoa Nintendo, hienoa.

Siis voiko joku varmistaa tämän? Tuleeko USA tai Eurooppa-version mukana muistikortti ja mikä on hinta kyseiselle pelille? Tuskin kukaan tietää. Muistikortteja saa kuitenkin ostettua kaupasta niin paljon kuin sielu sietää.

Edit: Nintendo USA:n sivuilla ei ole mainintaa mukana tulevasta muistikortista. Ainoastaan kehoitetaan ostamaan muistikortin lisäksi GBA-linkkikaapeli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika


Siis voiko joku varmistaa tämän? Tuleeko USA tai Eurooppa-version mukana muistikortti ja mikä on hinta kyseiselle pelille? Tuskin kukaan tietää. Muistikortteja saa kuitenkin ostettua kaupasta niin paljon kuin sielu sietää.
Tässä Animal Crossingin jenkki-kansi: http://www.the-animal-crossing.com/images/acboxart.jpg
Kuten huomaat, mukana tulee 59-lohkoinen muistikortti. :)

Peli tulee maksamaan USA:ssa suunnilleen saman verran kuin muutkin GC-pelit (alle 50$).
 
Peli tuli hankittua, juttua tulee myöhemmin. Nytpä utelenkin, että sattuukohan tällä forumilla olla joku toinen AC:n omistaja. Olisi nimittäin hienoa vaihdella NES-pelejä yms.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Nytpä utelenkin, että sattuukohan tällä forumilla olla joku toinen AC:n omistaja. Olisi nimittäin hienoa vaihdella NES-pelejä yms.
*Nostaa karvaisen kätensä pystyyn*

Minulla on AC, mutta ankarien työkiireiden takia en ole ehtinyt pelata peliä kovin paljon :( . NES-pelejäkin on vain yksi (DK jr.). Mutta jos joku haluaa antaa minulle lahjoja, niin vastalahja tulee kyllä. Vaihdan ihan mielelläni tavaroita kaikkien halukkaiden kanssa. Tässä hahmoni nimi ja osoite:

Jasso, PunkTown
 
Ylös Bottom